Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6408)
Awww, ihana<3 Oon ihan superväsynyt, mutta kun ajattelen sua, mun sydän piristyy aina hetkeksi. Kivaa päivää.
Emilia mussukalla pusut. Ei jaksa kaivata, mutta tunget väkisellä mieleen. Varmaankin olet ihan vain pakkomielle. Ei tämä muuta oikein enää voi olla. Pitää pistää pää tutkittavaksi.
*mussukalle. En osaa edes enää kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskaltanut katsoa l/over sarjaa. Mullakin on täydellinen mies. Muiden mukaan. Otin eron puheeksi. Lopputuloksena uhkasi henkeä. Useamman kerran. En voi enää koskeakaan ja saan pakokauhukohtauksen kun yrittää päivän sätittyään lähestyä seksuaalisesti. Ihmiset tekee omia oletuksiaan tietämättä mitään. Minä olen se väärintekijä kaipaamalla toista? Syntipukki kaikkeen. Muuthan sen tietää.
Niin ja mun lähelle ei pääse. Enää.
Kuulostaa järkyttävälle.Kaikki ei tosiaan näy päältäpäin eli vika ei tarvii olla iso, jos se on korvien välissä.
Miten te lopettaisitte kiusaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa lomapäivää kaivatulleni !
Joopa joo. Leppoisaa leppoisaa sulle. Eipä eilen nähty.
Oliko jotain sovittua. Missä oli tarkoitus nähdä ?
Missä nähdään yleensä maanantaisin?
Vierailija kirjoitti:
En ole uskaltanut katsoa l/over sarjaa. Mullakin on täydellinen mies. Muiden mukaan. Otin eron puheeksi. Lopputuloksena uhkasi henkeä. Useamman kerran. En voi enää koskeakaan ja saan pakokauhukohtauksen kun yrittää päivän sätittyään lähestyä seksuaalisesti. Ihmiset tekee omia oletuksiaan tietämättä mitään. Minä olen se väärintekijä kaipaamalla toista? Syntipukki kaikkeen. Muuthan sen tietää.
Niin ja mun lähelle ei pääse. Enää.
Meinaat loppuelämäksi kärvistellä ja jäädä uhkauksien alle.Hän huomaa,että pystyy hallitsemaan sinua tuolla tavoin ja tekee sen todennäköisesti uudelleen.
Haaveilen kesästä, lämpimistä vesistä ja kauniista sanoista.
Luultavasti juhannuksena sataa lunta, järvi on riitteessä ja taas joku solvaa karkeilla sanoilla. Elämä on 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten te lopettaisitte kiusaamisen?
Tee tälle oma ketju äläkä kiusaa meitä ohistelulla.
Mun havaintoni on, että ne kaikkein lipevimmät ihmiset on loppupeleis kaikkein hankalimpii.Korjatkaa, jos ootte eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Sinua 🤍
Sulla on kuulemma sormukset taas sormessa?
Vierailija kirjoitti:
Mun havaintoni on, että ne kaikkein lipevimmät ihmiset on loppupeleis kaikkein hankalimpii.Korjatkaa, jos ootte eri mieltä.
Samaa mieltä. Ovat susia lampaiden vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen saastainen pari.
Kaipaat tositarkoituksella? Vaikka sinua on kohdeltu väärin, ei tarvitse terrorisoida kaipausketjussa, kun asiasi ei tänne kuulu.
Sellaista tänään taas. Minkä sitä ihminen luonnolleen voi. Voikaa hyvin ja eläkää onnellisesti elämänne loppuun asti. Te, jos jotkut, olette sen ansainneet 💚.
Haaveilen kuinka olisimme saman peiton alla illalla ja lukisimme kirjoja ennen nukkumaanmenoa. Muistan yhä kuinka kerroit lukevasi iltaisin vuoteessa. Kaikki orastava ihana meidän välillä. Päivät olivat pirteitä ja odotusta täynnä. Sitten aloin kirjoittamaan liian tunnisteellisesti, ilkiöt huomasivat ja jotenkin kaikesta tuli vaikeaa. Kohtaamisetkin jäivät harvaan.
Viimeöinen uni toi sinut läheisedti mieleeni. Tietäisinpä ajatuksesi ja tunteesi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista tänään taas. Minkä sitä ihminen luonnolleen voi. Voikaa hyvin ja eläkää onnellisesti elämänne loppuun asti. Te, jos jotkut, olette sen ansainneet 💚.
Onko sulla monta kaivattua?
Suloiselle kaivatulleni lämpimiä terveisiä, olet sitten etätöissä kotona tai toimipaikassasi.
Ps. Ohispaskaa taas ihan riittämiin. Ette osaa lukea ketjun otsikkoa?