Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2311)
Jos toinen ei puhu niin ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
J*r*liini. 🥰
jori jari jere jiri
Nyt on mitta täynnä miehiä hyväks toviks.
Ja nyt kun sanon näin kohta tunkee taas ovista ja ikkunoista joku mies kokeilemaan mun hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ei puhu niin ei mahda mitään.
Kai sinäkin osaat jotain arkista jutella ja kysellä? Eikä niin, että kävelet karkuun ja samalla tokaiset jotain aivan yhdentekevää!
Jos toinen pussaa ei mahda mitään sillekään, kun rakastuu tollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 98-prosenttisen varma, että et halua etkä pystyisi jättämään häntä.
En ollut koskaan aikeissa jättää häntä. Sinä tupsahdit elämäni sivujuoneksi.Miten saippuasarja jatkuu?
Hän löytää jonkun. Minä itkeä tirautan puolestaan. Onnesta. Minä jatkan omaa polkuani aivan kuten ennenkin; näennäisen riippumattomasti, mutta silti en yksin.
Ja kohtaatte jälleen intohimoisesti sivujuonessa?
Mulla on paino sydämellä. Toivoisin sinun viestiäsi ja soittoasi. Haluaisin kuulla nauravan komean äänesi. Haluaisin kuulla sen mitä teet. Sinun ajatuksesi tuo valon minulle ja saa ääneni kirkastumaan ilosta.
Olet kaunis vaikka olet komea. Olet minulle tärkeä.
Milloin saan taas nähdä suloiset kasvosi. Jokainen piirto on kuin katsoisin ihmettä, auringonlaskua tai kesäistä metsikköä. Minulle olet ainutlaatuinen. Ikuinen muisto, minkä haluan pitää. Milloin saan nähdä taas sen? Kuin harmaassa hangessa pitkän talven jälkeen vihreää ja kaunista ruohoa. Niin minä katson sinua.
Mulla ei mitta täyty miehistä, vaihdan vain kohdetta.
Joitain ihmisiä ei oo kohdannut irl vuosiin. Siks kaipuu ketju taitaa olla olemassa
Jotkut osaa olla kyllä piilossa, ettei oo näkynyt aikoihin vaikka samalla paikkakunnalla asutaan..
Demiseksuaalisuus on kamalaa. Ympärillä pyörii ihan kivoja tyyppejä, mut kukaan ei oo mun tyyppiä.
Vain yksi olis.
Meen nukkumaan.
🦇
Vierailija kirjoitti:
Jos kaksi sydämessään kaipaa toisiaan, niin voiko molemmat tuntea sen.. 💘
Toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J*r*liini. 🥰
jori jari jere jiri
Jörn?
Kiva kuvitella, että laitoit ne kuvat mua varten.
Riittikö ? Kyllä musta tuntuu et nyt tuli seinä vastaan. Mulle riitti nyt! Tämä oli tässä 😭