Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2160)
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa lukea jopa sitä kun ihmiset joita en edes tunne vyöryttävät yksipuolista negaa toisille. Tän paikan hirvein anti on se, että jos sitä vyörytetään ihmisille joita itse ymmärrät. Tuntuu pahalta se aina.
Huomasin myös valtavan alapeukkujen määrän ihan kivoihin viesteihin. Jotkut voi tosi huonosti. Vain heidän rypemiseen pitäisi mennä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla arjessa näkee ja ohittaa lukemattomia ihmisiä. Miksi joku kaikista jää mieleen. Viime kesänä Hämeenkadun vilinässä, noin 50 metrin päässä edellä käveli joku nainen ja ylitti kadun. En nähnyt edes edestäpäin, vain takaa. Vaaleat hiukset ja vaatteetkin voisin kuvailla tarkasti. Muutamia sekunteja arjessa mutta nuo sekunnit palaavat joskus mieleen. Miksi. No joo, hyvä runko, en kiistä. Kuitenkin. Miksi hän. Täsmennän, että en kiihottunut, ei ponnahtanut. Totesin ja edelleen joskus ajattelen tuntematonta naista.
Ehkä juuri tuosta syystä. Ei kuulukaan kiihottua. Aito kiinnostus on syvempää. Kiitos hyvästä kommentista. Niin ja ehkä hän vain toi sinulle tietoa siitä millaiset naiset kiinnostavat yleisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden kertominen ääneen ei ole syyllistämistä.
Mikä on sen toisen totuus? Tuo oli hyvin yksipuolista.
Sivusta vaan
Tämä oli oikea kokonainen totuus. Toki kannattaa tiedustella toiselta hänen totuuttansa koska voin puhua vain omasta puolestani. Olen jo tottunut siihen että teillä ei ole kokemuksia rehellisestä ihmisestä. En koskaan kiellä ketään puhumasta koska tiedän itse mikä on totta ja voin aina oikaista valheita kun sille tulee tarvetta.
Edelleen tuosta kaikesta on vain sinun sanasi. Ja kuten varmasti itsekin tiedät, se ei ole silloin koko totuus. Jatketaanko nyt ketjun aiheesta eli kaipauksesta, kiitos.
Ei tuo mene läpi, hento
Sun on vaan huono yritys kiillottaa omaa kuvaa 😁
Sivu
Hei tehtaan mies. Huomasitko kuinka paljon lähetin sinulle viestejä silloin joskus? Et tietenkään, kuvittelin vain. Ei ollut mitään kanavaa purkaa niitä tunteita, jotka vaan väkisin vyöryi päälle. Toki nyt nauran, mutta silloin se oli mitä oli.
Dandere Piposaru kirjoitti:
Du? 💓
Erityisopettaja?
Vierailija kirjoitti:
Dandere Piposaru kirjoitti:
Du? 💓
Erityisopettaja?
Nej! 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on turhaa.
Rakkaus on rumasana, kaipaus on kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako kaipausta, kiitos?
Ole hyvä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on turhaa.
Varmasti, jos haluaa elää elämänsä tuulikaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Saako kaipausta, kiitos?
Kaipaan Anttia.
Lähetän enkelin ratkomaan sun ajatuksia. Toivon että tokenet pian 🧡
Toivoin ratkaisua. Sinä ratkaisit asian tavallasi.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän enkelin ratkomaan sun ajatuksia. Toivon että tokenet pian 🧡
Siinä saattaa käydä niin että joku solmu aukeaa, sitten tulee tänne ketjuun kirjoittamaan ja saa vihat päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on turhaa.
Varmasti, jos haluaa elää elämänsä tuulikaapissa.
Kyllä kyllä. Sinä varmaan elät paljon paremmin ja tiedätkin kaiken paremmin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö jo.
Jepjep.
Ei tuo mene läpi, hento yritys.