Vanhemmat, jotka eivät välitä tarpeeksi mistään. Kun pahaa tapahtuu niin painetaan villasella. Mistä tämä johtuu?
Ei vain välitetä vaikka ryypätään itsensä hautaan mutta sitä ennen aiheutetaan tuhoa lähipiirilleen. Esimerkiksi kaikkea draamaa, väkivaltaa ja turvattomuutta.
No ei tuokaan riitä. Sitten kun omaa lastaan hyväksikäytetään omassa kodissaan vanhemman kaverin toimesta niin sekin painetaan villasella. Ei vain pysty toimimaan ja ihmettelee miksi lapset katkaisevat välit ja on olevinaan ihan normaali edelleen. Puhuu niitä näitä, mitään ei liiku sisällä.
Mitä vittua tuo on?
Kommentit (23)
Oletko varma että on tietoinen asiasta? Tuo on niin kamalaa etten ainakaan itse voisi tuollaista kuvitellakaan. Poliisille täytyisi ilmoittaa jo senkin takia ettei tee muillekin sellaista!
En mene yksityiskohtiin mutta kaikille mahdollisille viranomaisille olen asian toimittanut eteenpäin ja tietenkin rikosilmoitus heti ensimmäisenä tehty.
Valitettavan hitaasti asiat aina etenevät mutta pääasia on ainakin, että se paska loppui siihen paikkaan.
Aloittaja
Monelle ihmiselle hyväksikäyttö on vaan asiana niin kamala että on helpompi vain sulkea asia silmistä ja mielestä.
Tämä on tietenkin todella, todella väärin.
Hyvin tuttua itselle, läheisten avun ja ymmärryksen puuttuminen.
Ajatus on ilmeisesti niin häpeällinen, kipeä tms. Että suljetaan asia pois omasta elämästä.
Monella tuntuu myös olevan ajatuksena että ei "meidän piireissä" tällaista tapahdu.
Toki jos on itse kovasti traumatisoitunut ja ei ole niitä omia traumojaan ryhtynyt sellvittämään niin ei oikein voi toista traumatisoitunuttakaan auttaa.
Ilmeisesti sinä olet asiassa hereillä. Kovasti tsemppiä tilanteeseen. Apua kannattaa hakea nopeasti . Tärkeää on myös suojata uhri tekijältä.
Ja hyväksikäyttöhän on rikos, joten myös poliisiin kannattaa ottaa mahdollisimman pian yhteyttä.
Itse olen menettänyt ison joukon ihmisiä läheltäni kun toin hyväksikäytön päivänvaloon.
Jäljelle jäi muutama todellinen ystävä, mutta parempi näin.