Siis kuka ostaa halpoja vessapapereita?
Mikä ihmeen järki hinkuttaa peräreikä verille jonkun euron säästön takia?
Kommentit (37)
Ostan mikä sattuu tarjouksessa olemaan.
Suomessa bidee on yleinen.
Kuka pyyhkii vessaperilla peppunsa ulosteesta?
Paperi sopii kuivaamiseen mutta sitä menee siihen todella vähän.
On monella hygienia todella olematon.
Säästöä tulee enempi kuin euro. Kaikkein halvimmilla ei kuitenkaan mitään tee, kuten Kmenun vessapaperilla, mikä hajoaa helposti.
Paljon maksaa vessapaperi, joka on halpa? Minä ostan Serlan oravan kuvalla varustettua paperia, joka maksaa noin 5 euroa 8 rullan paketti.
Vierailija kirjoitti:
Luovutin vessapaperista kokonaan, bidee ja pyyhe toimii hyvin.
Ja pyyhe on naulassa, jossa on merkintä "Kasvot".
Minä. Meillä on iso perhe ja vessapaperin kulutus suurta. Lisäksi jos ostaa jotain kamalan paksuja papereita, niinkuin jotkut kalliimmat ovat, joku saa aina vessan tukkoon.
Pesu itselläkin, koska hanuri ei kestä hankaamista.
Paperilla pyyhkijät ne on niitä todellisia kakkapyllyjä. Eihän sitä nyt kukaan paperilla pyyhkien itseään puhtaaksi saa! Vai teettekö muka suihkun sijastakin vain paperilla pyyhinnän päästä varpaisiin, kun toiset käyttää vettä? Sama se siinä lävessäkin on, että pestä se kuuluu, eikä vaan pyyhkiä!
Vierailija kirjoitti:
Minä. Meillä on iso perhe ja vessapaperin kulutus suurta. Lisäksi jos ostaa jotain kamalan paksuja papereita, niinkuin jotkut kalliimmat ovat, joku saa aina vessan tukkoon.
Menkää töihin niin voitte ostaa kunnon vessapaperia ja toimivan pöntön.
Vierailija kirjoitti:
Säästöä tulisi jos osaisivat käyttää bideetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pyyhe on naulassa, jossa on merkintä "Kasvot".
Sinulla on varmaan kylpyyhe. Mutta onko sinulla erikseen myös kasvopyyhe sen lisäskis? Tuskin, vaan samalla kylpypyyhkeellä hinkutat niin kasvot kuin alapäänkin kuivaksi.
Itselläni kyllä on erikseen pyyhkeet eri tarkoitusta varten. On jalkapyyhe, kylpypyyhe, alapesupyyhe....
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa vessapaperi, joka on halpa? Minä ostan Serlan oravan kuvalla varustettua paperia, joka maksaa noin 5 euroa 8 rullan paketti.
Tuo maksaa Tokmannilla 4,79e eli 60 snt / rulla. Florays Soft maksaa 35 snt / rulla. Ei halvin mutta erittäin hyvä. Siis lähes puolet halvempaa.
Olen aina ostanut halvinta, enkä ole havainnut mitään ongelmaa. Millä ihmeen silkinpalalla sitä hanuria pitäisi joidenkin pyyhkiä, kyllä on herkät anukset.
Vierailija kirjoitti:
Pesu itselläkin, koska hanuri ei kestä hankaamista.
Paperilla pyyhkijät ne on niitä todellisia kakkapyllyjä. Eihän sitä nyt kukaan paperilla pyyhkien itseään puhtaaksi saa! Vai teettekö muka suihkun sijastakin vain paperilla pyyhinnän päästä varpaisiin, kun toiset käyttää vettä? Sama se siinä lävessäkin on, että pestä se kuuluu, eikä vaan pyyhkiä!
Olisipa kaikissa julkisissa vessoissa vesipiste niissä kopperoissa. Kyllä niitä yleisiä käytetään myös paskomiseen; ei se paskahätä sitä katso, että missä se lähin vessa sijaitsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin niin voitte ostaa kunnon vessapaperia ja toimivan pöntön.
Ihan töissä ollaan molemmat vanhemmat, ja emme ole merkkien uhreja. Kerrostalon putkistoihin ei myöskään pöntön malli vaikuta. Taitaa olla ihan standardit Suomessa ne pöntön menoaukotkin.