Miksi naiset kiinnostuu helpommin varatuista miehistä kuin sinkkumiehistä?
Tämä on hyvin yleinen kaava. Tinderissäkin sinkkunaiset valitsee matcheihin usein jo varattuja miehiä kuin aitoja sinkkumiehiä, vaikka niitä varattuja tuolla sovelluksessa on selvästi sinkkuja vähemmän. Ainahan ei voi tietää, että onko henkilö varattu vai ei, mutta pointti onkin se, että mikä siinä varatussa aina niin viehättää enemmän siitä tarjonnan joukosta, jossa silti suurempi osa on niitä sinkkuja?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olevasta miehestä tietää, että hän on parisuhdemateriaalia. Sinkuista ei voi tietää.
En ole tinderissä etsimässä parisuhdetta, vaan ihan ajankuluksi etsimässä seksiseuraa ja varattujen ns hyvät puolet ovat jo tulleet esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olevasta miehestä tietää, että hän on parisuhdemateriaalia. Sinkuista ei voi tietää.
EI mielestäni kovin hyvää parisuhdemateriaalia kun etsii seuraa tuollaisesta panosovelluksesta.
Jos oma vaimo ei suostu seksiin, niin en tuomitse miestä joka hakee sitä muualta. Minusta seksi on olennainen osa parisuhdetta ja on julmaa jättää se toinen osapuoli ilman.
Minä kyllä tuomitsen pettäjät, parempi on erota ensin, mutta en toisaalta sääli seksin lopettaneita puhumattomia änkyröitäkään, nekään eivät sovellu parisuhteisiin.
Kun kattoo useimpien sinkkujen ottamia kuvia moni mies katsoo kameraan väsyneellä ilmeellä. Vaatteet vuodelta nakki. Huono iho. Parta vallannut puoli kroppaa.. Hampaat tuurilla hoidettu. Varatun miehen takaata löytyy miesadoption onnistuneesti suorittanut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI mielestäni kovin hyvää parisuhdemateriaalia kun etsii seuraa tuollaisesta panosovelluksesta.
Se, että sinä etsit sieltä pelkkää panoseuraa ei tee siitä panosovellusta.
Eikä se, että sinä etsit, tai olet parisuhteessa ei myöskään tarkoita sitä, että kaikki etsii parisuhdetta. Parisuhde ei ole mikään ihanne ja normi.
Nämä karvanaamagigolot ovat tutkitusti niitä miehiä, jotka mongertavat tekstiä Tinderiin huonolla suomen kielellä, jotka vetoavat liberaalinaisiin. Ovat toki naimissa ja perheenisiä, mutta se ei liberaaliakkoja Suomessa haittaa lainkaan.
Kyllä mies saa erota ennen kuin minä suostun tekemään tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä karvanaamagigolot ovat tutkitusti niitä miehiä, jotka mongertavat tekstiä Tinderiin huonolla suomen kielellä, jotka vetoavat liberaalinaisiin. Ovat toki naimissa ja perheenisiä, mutta se ei liberaaliakkoja Suomessa haittaa lainkaan.
Jatka itsellesi valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa ränttisi rullalle ja painu Siperiaan.
Vierailija kirjoitti:
Nou. Ei varattua mulle.
Saa siitä tiedosta jotkut pervot kiksejä että joku muu ollut samalla apajalla vain hetki sitten nautiskelemassa ja itse päässyt liukkaille.
Kait se on se pelko siitä että joutuisi mieslapsen huoltajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies tietää, että vaikeinta on aina saada se ensimmäinen nainen, sen jälkeen muiden naisten saanti on paljon helpompaa. Nainen haluaa aina sen alfan, jonka muutkin naiset haluaa. Kun miehellä on nainen, hän on heti paljon "alfempi", itsevarmempi ja niin ollen haluttavampi partneri naisen kannalta, ei kaikkien, mutta useiden. Tällainen se on ihmisluonto.
Puhut nyt pubiruusujen ihmisluonnosta, vaikka kyse on moraalista. Kunnollinen ihminen ei jahtaa kenenkään puolisoa.
Kyllä tietoisesti vältän varattujen miesten valitsemista. Tinderissä yms. äpeissä ei tiedä kenenäkään parisuhdestatusta ellei hän kerro sitä profiilissaan tai kuvissa näy sormusta nimettömässä. Silloinhan varatun oikealle pyyhkäisy on pelkästään sattuma.
Minua ei esimerkiksi kiinnosta tippaakaan osallistua polyamoriseen suhteeseen vaikka mies olisikin puolisonsa luvalla etsimässä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kait se on se pelko siitä että joutuisi mieslapsen huoltajaksi.
Tinder on täynnä mielisairaita akkoja. Kuka oikeasti haluaa seurustella mielenvikaisen olion kanssa?
En minä ainakaan etsinyt, riitti kun olin jossain ihmisten ilmoilla ja sormus oli sormessa.
Välillä jätän tarkoituksella sormuksen pois, saa olla rauhassa.