Boikotoitko mitään kauppaa, ravintolaa tms.
Missä kieltäydyt asioimasta ja mikä on/oli syynä siihen, että et (enää) kyseisessä paikassa käy asioimassa ?
Kommentit (161)
Wolt
Kaikki aasialaiset raflat -> pakkotyö
Kaikki venäjän ystävät. Esim. teboil, marabou, ben & jerry boikotissa.
En osta tiettyä maailmankuulua virvoitusjuomaa, koska sen keksijästä ja valmistuksesta on liikkunut jo vuosikymmeniä outoja huhuja, jotka liittyvät paholaiseen. Sitä tuotetta siis boikotoin, jättämällä tuotteen kauppaan ja valitsemalla korvaavan tuotteen, joka minusta on muutenkin parempaa kuin tuo paholaisen litku.
Shell. Toimet Afrikassa olivat anteeksiantamattomia, nykyään ostavat venäläisät öljyä.
Teboil. Venäläinen omistuspohja.
Gigantti ja Veikon kone. Huonoja kokemuksia takuuasioissa.
Kiasmaa, koska se tukee sen kissankiduttajan "taidetta".
-Gigantti (pakkomyyntiä, kovat hinnat ja takuut "ei toimi).
-Pizzeria Dennis Turussa (huono tomaattikastike, liian vähän täytteitä).
- Pizza Perez Turussa (omistajaäijä nyt vaan on ihan oikeesti m*lkku).
Oral. Olen kyllästynyt niiden mokailuun.
Oatly, äidinkieleni pilkkaamisen vuoksi.
Finnkino sen jälkeen kun ilmoittivat olevansa karkkikauppa.
Jos parkkipaikalla on Parkkipaten kyltit, niin lähden muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia pridettäviä yrityksiä!
Noloa..
Arnolds satanistisuuteen viitanneen mainonnan vuoksi.
Wolt. Riistää kuskeja ja ravintoloita.
Bolt. Riistää kuskeja.
Vierailija kirjoitti:
-Gigantti (pakkomyyntiä, kovat hinnat ja takuut "ei toimi).
-Pizzeria Dennis Turussa (huono tomaattikastike, liian vähän täytteitä).
- Pizza Perez Turussa (omistajaäijä nyt vaan on ihan oikeesti m*lkku).
Nämä 2 ensimmäistä ei varsinaisesti ole kai mitään boikotteja? Kyseessä on vaan huonolaatuinen tuote tai palvelu.
Woltit foodorrat ja muut. Katselin kuvia netistä miten suomessa nämä kuljettajat säilövät laukkujaan mm. Roskakatoksissa ja kaduilla tallottavana. Etoo.
Jos tulisi ilta- tai hääpuvulle tarvetta, en menisi Meslewiin. Omistaja tuhonnut yrityksen maineen.
Samoin kahvila Villa Angelika.
Gigantti asiattoman palvelun vuoksi. Vuosia jatkunut sama pakkotuputus ja kuuntelu taidottomuus. Maksan mieluimmin myyjille jotka kuulevat asiani ja palvelevat sen mukaan.
Tamperelaista "akkuliiteriä" ala-arvoisesta suhtautumisesta aiakkaaseen.
Paikallinen huoltamo, jossa kysyin ehtiikö mulle ruoka vartissa kun on kiire asiakkaalle. Vakuuteltiin, että tottakai. Kun menin 20 minuutin päästä kysymään missä vaiheessa mun annos on kävi ilmi. etteii ne olleet muistaneet edes alkaa tekemään sitä. Olin ainoa asiakas. Jäi sitten syömättä ja nälkäisenä tien päälle. Vieläkin sylettää.
En vaikeuta elämääni turhan päiten.
Olen kaikkien kaveri.