Onko noloa ostaa kodin tekstiilit Tokmannilta, Jyskistä tai muusta halpamarketista?
Mistä normaalit ihmiset ostavat verhonsa ja lakanansa?
Kommentit (37)
Kävin just ostamassa pimennysverhot kierrätyskeskuksesta. Työssäkäyvä tohtori olen. Minusta vain järkevää rahankäyttöä. Säästin muutaman kympin.
Vierailija kirjoitti:
En ole muiden orja,joten en elä/osta muiden mukaan.
Aivan, et itse ole orja, mutta ostat orjatyöllä teetettyä?
Jos siis ymmärsin oikein sinun ostavan näitä alle satasen halpatyömaissa teetettyjä tekstiilejä. Eli Finlayson, tai esimerkiksi jonkun mainitsema Kotikulta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin just ostamassa pimennysverhot kierrätyskeskuksesta. Työssäkäyvä tohtori olen. Minusta vain järkevää rahankäyttöä. Säästin muutaman kympin.
Eikö olisi kannattanut tukea suomalaista työtä, jos ei ole rahasta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi kannattanut tukea suomalaista työtä, jos ei ole rahasta kiinni?
Toki olisi ollut, mutta en kuitenkaan ole niin varakas. Yritän kyllä ostaa suomalaista aina kun mahdollista, mutta kyllä minunkin täytyy olla tarkkana rahan käytön suhteen. Mulla lapsia, mutta ei puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi noloa?849
Joku paremmissa piireissä pyörivä ystävätär saattaisi nähdä asianomaisen liikkuvan halpamarketin liepeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei? Ihan normaalit ihmiset niissäkin käy ostoksilla.
Jyskissä hyvälaatuiset täkit ja pussilakanat.
Mieluiten kirppikseltä marimekkoa tai muuta laatumerkkiä ja 90 asteen pesun kautta käyttöön. Eurolla irtoo per tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyskissä hyvälaatuiset täkit ja pussilakanat.
Jyskin tuplapussilakanat on ruotsalaista mitoitusta, ei sovi suomalaisen mitoituksen tuplatäkkiin.
Mulla on kaikki pyyhkeet kroenenburgia, tosin jo parikymmentä vuotta vanhoja että en tiedä onko halpuutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä Prismasta ostan edelleen. Ja Finlaysonin lakanaa. Joskus Ikeasta, mutta se on turhan kaukana.
Finlaysonia en osta mistään, pölyä kerääviä rättejä. Turkissa valmistettuja saa halvemmalkakin ja parempi laatusia.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kirppikseltä marimekkoa tai muuta laatumerkkiä ja 90 asteen pesun kautta käyttöön. Eurolla irtoo per tuote.
Oi, missä on kirppis, josta saa laatutekstiilejä eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko ne samat Vallilat jotenkin hienompia jos ostaa Stockmannilta?
Ja maksaa kympin kaksi ylihintaa.
Mutkun se muovikassi on niin tyylikäs ja kaikki näkee missä on käyty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ KÄY! SUORITTAVAN TASON VÄEN JA MUIDEN KÖYHIEN KAUPPA SE ON!
Trolli
Kotikulta-pyyhkeet ovat lemppareitani, kuivaavat hyvin, mulla niin isot että sopivat 48 numeroisen itsen ympärille.
Vieraille annan huonommin kuivaavat paksummat ja kalliimmat pyyhkeet.
Vuodevaatteet yhtä huonoja ostaapa cittarista tai mistä vain. Puuvillaisia ostan mutta sidos on harvaa ja kuluvat nopeasti.
Ei sillä ostopaikalla ole niin väliä, tokmanniltakin saa kestävästi tuotettua 100% luonnonkuitua.
Kunhan jätät ne polyesterit ja Kiinassa valmistetut sinne Tokmannin hyllyyn.
Kaikista surkeinta paskaa siis!
Miksi niin moni ostaa jotain tuollaista Turkissa teetettyä paskaa?
Eikö olisi yhtä eettistä tilata Kiinasta tai turkista suoraan paskansa?