Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keittiö-, kylppäri ym. suunnittelija kotiin?

27.02.2007 |

Oletteko käyttäneet keittiö- ym. kalusteita myyvien firmojen suunnittelijoita oman remonttinne/kotinne suunnittelussa? Haluaisin kotikäynnille sellaisen henkilön, joka voisi ideoida ja suunnitella samalla kertaa sekä keittiön uudet kaapit, kylppärin ja kodinhoitonurkkauksen kaapit/laatat ja samalla vielä vaatekaapitkin uusiksi :)

Pitäisi olla siis sellainen henkilö, joka paitsi osaa ottaa mittoja ja suunnitella " tekniseltä" kannalta, omaisi myös vähän sisustussuunnittelijan silmää ja voisi ehdottaa sellaisia ratkaisuja, joita itse en ehkä keksi. Onko eri keittiö/kaappifirmoilla tai peräti rautakaupoilla (tyyliin K-rauta) tällaista palvelua? Mitä maksaa? Kannattaako? Tietysti siinä vaiheessa pitäisi varmaan jo olla tiedossa, että firman valikoimista löytyy sopivat materiaalit. Jotenkin vaan tuntuu niin orvolta alkaa ihan itse näitä kaikkia pähkäilemään, kun on isoista kokonaisuuksista kyse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla uusitaan muitakin kaapistoja ym.

Täällä päin käytäntö näyttää olevan se, että itse otetaan mitat ja pohjakuva asunnosta mukaan liikkeeseen, keittiöfirmassa piirretään kuvat, joita muokataan omien toiveiden mukaisesti ja vasta siinä vaiheessa, kun kaupoista on sovittu, myyjä tulee kotiin tekemään tarkistusmittaukset. Vasta sen jälkeen tilataan kaapistot.

Vierailija
2/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tee pelkkää suunnitelmaa vaan tilaavat tavarat ja järjestävät asennuksenkin. Hinnoista en osaa sanoa, mutta kysymällä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itseään kunnioittava firma tulee itse paikan päälle tekemään mittaukset ja suunnittelut!!

Asiakkaan ottamiin mittoihin ei voi koskaan luottaa, se ei todellakaan ole käytäntö muualla kuin jossain isossa halpa/tukkuketjussa. Kalliita virheitä on tullut, kun on luotettu asiakkaan ottamiin mittoihin, siinä menee helposti tasot uusiksi jne.

Varsinkin pienet mittatilaus-firmat tekee hyvää työtä ja varmasti saa henkilökohtaista palvelua koko remontin ajan sen yhden ja saman myyjän/asentajan kanssa.

Uskokaa pois, nuo pienfirmat tulee monesti jopa halvemmaksi kuin suuret ja nimekkäät yritykset joille sana asiakaspalvelu on tuntematon käsite.

Nykyään näillä pikkufirmoillakin on tietokoneohjelmat joilla saa hienot värikuvat uudesta keittiöstä, osaa heti hahmottaa millaista ollaan suunnittelemassa. Ja usein näillä on myös parempi kokemus käytännössä, tekeevät enemmän juuri asiakkaan tiloihin sopivia ratkaisuja eikä pelkästään vakiomitoilla olevia kaapistoja ym.

Vierailija
4/4 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käsitin väärin, sitäkin kun tapahtuu että asiakkaan mitoilla tehdään remontteja ;)