Mitä ajattelisit tästä? - Tindermiehen toiminta
Mut on nyt yhteensä kahdesti kutsuttu Tinderissä tapaamani miehen luo toiselle paikkakunnalle. Tässä on ollut vähän säätämistä kun hänen kylälleen ei tahdo päästä kauhean sujuvasti julkisilla eikä minulla ole omaa autoa. Minua tilanne stressaa kun joudun etsimään lemmikeille hoitopaikat, järjestämään töistä vapaita ja myös maksamaan matkakustannukset. Mies ei pääse omista syistään johtuen matkustamaan minun luokseni joten tämä kaikki on minun niskoillani.
Viime reissu jäi kokonaisuudessaan mietityttämään, kun miehen käytös on ollut muutenkin ailahtelevaa. Olen vain tähän asti katsonut kaikenmoista läpi sormien kun tykkään hänestä muuten niin paljon, eikä sellaista satu ihan yhtenään.
Jaan reissusta yhden yksityiskohdan ja haluan kuulla jäisikö tämä mietityttämään muita, vai olenko vain menettämässä vähäisen järkeni ja avioliittomahikset?
Kun saavuin, kerroin että minun oli viiden tunnin matkanteon jälkeen nälkä ja pyysin että voitaisiin käydä kaupassa ennen kuin heitettäisiin relaksi hänen mökkiinsä. Se sopi. Ostin jogurttia, valmiita voileipiä ja sen sellaista. Hän keksi haluta piirakkaa, ja meni edeltä sitä ostamaan. Kun minä maksoin omiani hän tuli heilumaan että kantaa mun ostokset jos saa laittaa piirakan pussiini (ei ole tätä ennen yhtäkään pussukkaani tai laukkuani kanniskellut). Olin ihan mielissäni tästä lähes herrasmiehen elkeestä ja kun tultiin miehen mökkiin, hän meni pussin kanssa suoraan jääkaapille. Hän myös päättikin haluta pitsaa joten ostosten sijaan syötiin semmoista.
Aamulla menin jääkaapille etsimään jogurttia jonka olin ostanut kaupasta. Siellä ei sellaista ollut. Siellä oli yksi piirakka ja jotain miehen muita ruokia mutta ei mitään ostamaani. Katsoin häntä hitaasti. "En halunnut puuttua, en halunnut puuttua!"
Pöydällä oli 1kpl kauppakassi. Siellä minun ostokseni. Mies oli laittanut piiraansa jääkaappiin ja jättänyt minun ostokseni pöydälle. Sanomatta mitään. Toki, pussi oli näkyvillä siinä mutta mistä minun olisi pitänyt tietää??
En sanonut tästä mitään sen kummempaa. Mutta koko reissun ajan koin että joku oli epäjengassa.
Kommentit (23)
Koko aloitus on outo. Oletko jotenkin heikkolahjainen? Tai ehkä olet sokea, jos et tunnista omaa pussiasi pöydältä tai missä se olikaan
Ihan naurettava tarina, keksi parempi
No kertomasi esimerkki ei ole normaalia käytöstä täysijärkiseltä aikuiselta. Hänenhän se jääkaappikin on, joten totta munassa hänen olisi pitänyt laittaa kylmätavarat sinne ihan omatoimisesti. Jotain outoa tyypissä ihan selvästi on. Ja pelkästään se että hän tietää sun reissanneen 5h, eikä ole tajunnut kysyä ihan etukäteen että haluatko heti syödä jotain kun tulet. Perusfiksu mies olisi tajunnut tuon kyllä kysyä ja olisi ostanut etukäteen vähintään sen. Herrasmies olisi kysynyt etukäteen että mitä syödään, hän käy ne ostamassa. Vaikka sitten kustannukset jaettaisiinkin, niin miksei hän olisi voinut hoitaa tätä etuseen, jotta sitten paikanpäällä voisi keskittyä vain siihen toiseen ihmiseen.
Kyllä te jotkut paljon siedätte, ei voi muuta sanoa. Jos on suhteen tuossa vaiheessa tämän tason juntti, niin annas olla kun olette olleet yhdessä pidempään. Se ei nimittäin ainakaan parane tuo meno, se suunta on vain yhteen suuntaan.
Minulle ei kävisi noin koska vahtisin että ruokani menevät jääkaappiin. Sinä olit huolimaton, ei mies.