Tarviiko sinun katsella kaupassa hintoja? Minun ei tarvitse
Kommentit (34)
AP on nousukas. Oikeasti rikkaat eivät käy itse kaupassa.
Katson hinnat aina tarkkaan, vaikka rahaa on vaikka kuinka paljon.
Ruokakaupassa en katsele mutta isompia ostoksia tehdessä kyllä.
Katson hintoja koko ajan, mutta silläpä mulla on ihan kivat säästöt pienituloiseksi duunariksi.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan rikas, varakas vain
Pottua kun vaan ostaa niin ei tartte katella.
Ei tarvitse, ensimmäisellä viikolla. Seuraavilla kolmella viikolla ei sitten ostetakaan oikeastaan yhtään mitään.
🖕
Totta kai, jää enemmän rahaa sijoituksiin.
Ei tarvitsisi, mutta katson silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan rikas, varakas vain
Hyvä että asia tarkentui.
Ei tarvitse. En ole rikas, ainoastaan hyvätuloinen.
Meillä on niin vakiintunut peruskori, että eipä siihen hinta vaikuta. Huomaan kyllä, että Lidlissä se on halvempi ja pienissä lähikaupoissa kalliimpi, mutta en hinnan perusteella esim jätä ostamatta tai osta enemmän jos on tarjouksia.
Jos tarvitsee jossain vaiheessa budjetoida ruokaostoksia, niin ensimmäiseksi jätän kokonaan työssä ravintolan väliin ja syön aina eväitä ja toisena aamiaiseksi arkena aina puuro. Tämän isompia viilauksia en usko tarvittavan.
Jos haluaa köyhtyä niin hintojen ja muiden menojen seuraamatta jättäminen on oikein hyvä ensimmäinen askel.
Olen sen verran varakas, ettei tarvitsisi katsella hintoja. Mutta katselen hinnat ja ostan edullista ja sen seurauksena olenkin varakas!
Ei tarvitse, mutta katson silti mihin rahani laitan. Miksi maksaisin enemmän jos vieressä on ihan käypä tuote halvemmalla? Olen tehnyt kovasti töitä rahani ansaitakseni, miksi haluaisin antaa ne pois tosta noin vaan? Ottajia niille rahoille kyllä varmasti olisi.
Ei tarvitse, mutta katselen silti.
Ruokajakelussa on tosiaan tuo hyvä puoli.
En juurikaan erityisesti katsele hintoja, mutta käytän silti rahaa järkevästi, en osta turhia jne.
Ei ole koskaan tarvinnut.