Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini vittuilee kun en laita ruokaa

Vierailija
29.12.2024 |

Ei 15- vuotias tarvii lämpimiä aterioita, syökööt leipää. Nyt lähti mäkkärii ovet paukkuen.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia jos et viitsi edes ruokkia niitä? Paska olet.

15 vuotias asuu jo melkein omillaan, luulisi tuossa iässä osaavan tehdä ja ostaa ruoat itse.

Ai melkein omillaan??? Täysi-ikäisyyteen on vielä 3 vuotta ja aika harva muuttaa omilleen vielä heti 18-vuotiaanakaan, varsinkin jos on opinnot kesken jne. Mutta sitähän teidän wt:ien on vaikea käsittää, kun itse odotatte kieli pitkällä sitä päivää, kun voi heittää kersan pihalle.

Vierailija
22/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla jo kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin oli poika polttanut äitinsä kun ei ollut ruokaa pöydässä!

Vierailija
24/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta, jos et ole antanut hänelle mallia ja opettanut ruoanlaittoa.

Vierailija
25/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tähän mennessä hänen ruokailut järjestänyt? Oliko se vittuilua vauvanakin, kun itki nälkäänsä?

Vierailija
26/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsille pitää opettaa, että tiettyjä asioita pitää tehdä, vaikka ne eivät olisikaan kivoja. 

Vierailija
27/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille ainekset ja käske laittaa omat ruokansa.

Osaa itsekin käydä kaupassa.

Vierailija
28/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kakaroita väänsit, niin siihen diiliin kuuluu myös niiden ruokkiminen. 😖

Vierailija
29/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 vuotias asuu jo melkein omillaan, luulisi tuossa iässä osaavan tehdä ja ostaa ruoat itse.

Ai melkein omillaan??? Täysi-ikäisyyteen on vielä 3 vuotta ja aika harva muuttaa omilleen vielä heti 18-vuotiaanakaan, varsinkin jos on opinnot kesken jne. Mutta sitähän teidän wt:ien on vaikea käsittää, kun itse odotatte kieli pitkällä sitä päivää, kun voi heittää kersan pihalle.

Monet muuttaa jo 16 vuotiaana omilleen, kaikki ei ole mammanpoikia kuten sinun tutut.

Vierailija
30/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ruuanlaittoo. Kaikki muut kotityöt on OK paitsi kokkaus.AP.

Okei. Mites tosi helppojen ja nopeiden ruokien tekeminen pakasteita yms. puolivalmiita aineksia käyttäen? Sipulinkin saa nykyään valmiiksi pilkottuna ja pakastettuna.

Linssikeittoa, kalakeittoa, nakkikeittoa ... keittoja käyttäen pakastealtaan peruna-keittokasvissekoituksia, tuorehernekeitto pakasteherneistä, samalla konseptilla maissikeitto, jauhelihakastike, janssoninkiusaus, karjalanpaisti?

Vierailija
31/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-vuotias muuttaa ihan tasan sinä päivänä kun osoitetaan ovea.

Vierailija
32/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vetäsee sua kunnolla turpaan 

Vierailija
33/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tällaisia vanhempia voi olla oikeasti!

Vierailija
34/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinipojat tietää, että aina on ruokaa. Joko suoraan syömävalmiina hellalla tai jääkaapissa. Ei siis useinmiten, vaan aina. Ei tarvi ovelta huudella että onko ruokaa, kun tietävät, että aina on. Olen sanonut heille, että jos on niin onnekas äiti, että on saanut terveitä täyspäisiä poikia, niin se on äidin homma katsoa että saavat kunnollista kotona tehtyä ruokaa joka päivä. Ja juu, en ole nykyfeministi vaan 70-luvun lapsi. Voisin olla kokkaamattakin, mutta mielelläni teen ruokaa kivoille ja hyväkäytöksisille teineilleni. Peräkammarin pojiksi ei kuitenkaan hyysätä. Kyllä pitää omilleen lähteä ja omalla työllään pärjätä sitten kun sen aika aikuisina on.

Vierailija
35/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-vuotias muuttaa ihan tasan sinä päivänä kun osoitetaan ovea.

Niin varmaan. Mutta normaaleissa perheissä, joissa rakastetaan toisiansa, ei osoiteta ovea omalle lapselle. Aika harvalla on kuitenkaan jo työpaikka ja siten edellytykset elättää itsensä. Ylioppilaaksikin kirjoitetaan vasta 19-vuotiaana. Ai niin, mutta eihän teikäläisten kersat mitään lukiota käy. Peruskoulun jälkeen vuosi amista, sitten tehtaaseen liukuhihnalle ja potku perseeseen kotoa!

Vierailija
36/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille vasu ja jos ei kelpaa, vasu pois.

Vierailija
37/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 3 päivää mun vanhemmilla jotka tuputti ruokaa aamusta iltaan. Kotiin tultua teini alkoi länkyttää etten minä tee koskaan lämpimiä ruokia. AP.

Vierailija
38/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinille vasu ja jos ei kelpaa, vasu pois.

Teinin ns äidille lasu tai lapsi pois.

Vierailija
39/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 3 päivää mun vanhemmilla jotka tuputti ruokaa aamusta iltaan. Kotiin tultua teini alkoi länkyttää etten minä tee koskaan lämpimiä ruokia. AP.

Etkö siis todella koskaan tee? 😳

Vierailija
40/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länkytyksen se sitten on sentään sinulta oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän