Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli kirjoitellut tuntemattoman naisen kanssa

Vierailija
29.12.2024 |

Eräs tuntematon nainen oli lähettänyt miehelle instagramissa seuraamispyynnön,mies oli sitten alkanut kysellä miksi nainen on laittanut seuraamuspyynnön,mistäpäin ja minkä ikäinen nainen on.Nainen oli vastannut että mies vaikuttaa mielenkiintoiselta ja että hän olisi vähän ihastunut.Nainen oli kirjoittanut  myös ettei enää kirjoita jos mies ei halua,tähän mies vastannut että eikai se haittaa vaikka kirjotteletkin mulle.Miehen kanssa on sovittu ettei kirjoitella salaa muille.Nainen oli sillointällöin jatkanut kirjoittelua,mies vastaillut kysymyksiin.Viimeisimpien kysymysten joukossa nainen oli kysynyt onko mies sinkku,johon mies vastasi että en mä tällähetkellä oo.Sitten oli kirjoittanut että ei halua mennä naisen kanssa nyt pidemmälle vaikkakin nainen vaikuttaa mukavalta ettei varmasti harmittaisi tutustua.Mitä ajatella tästä? Kirjoittelu loppui siihen kun sain tietää asiasta,mies poisti instagramin kokonaan omasta halustaan

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Luin vain aloituksen mutta onpas lapsellinen ja yksinkertainen mies sinulla. Pakko tulla esiin muillakin elämänalueilla tuon tason epäkypsyys.

Lisäksi tuolla tuo "En ole sinkku tällä hetkellä" -vastaus on erittäin selvä merkki siitä, että ei ole sitoutunut sinuun. On kanssasi paremman puutteessa.

Ikävä sanoa mutta ei, noin miehen kipeä en itse olisi. Yksin on paljon paljon parempi kuin huonon miehen kanssa. Ja hyviäkin on.

Vierailija
22/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, aikuinen ihminen menee vedätysbotin horinoihin mukaan :)

Kas kun ei ollut amerikkalainen eversti romantiikannälkäisenä liikkeellä.

Juu, tai rikas amerikkalainen liikelady, joka matkustelee töiden takia niin paljon, että häntä on vaikea saada tavoitettua. Mutta ehtii onneksi aina lentokentiltä vakuuttamaan viestin tai pari ja vakuuttamaan rakkautta ja haluaisi äkkiä naimisiin ja ostaa yhteisen kodin. Tosijuttu, tietenkin. 

Nyt vaan niillä lentokentillä ei oikein kunnolla verkko pelitä. Nyt olis ainutlaatuinen mahdollisuus saada ostettua se yhteinen koti, alle puolen hinnan, jos toimii nopeasti, koska asunnon pakkolunastus.

Ongelma vaan on, et kun se verkko ei toimi aina lentojen välissä, kun ruuhkaa, niin voisitko maksaa se tulevan asunnon käsirahan nyt heti? Se ei ole kuin 10.000 dollaria.

Tili on Mauritiuksella sen takia, kun Mauritiuksen diplomaatin asunto. Honey, nyt heti se maksu. Yhteiseen tulevaisuuteen panostus, ollaanhan tässä menossa naimisiin, kun netissä ollaan kirjoiteltu monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä naisella oli yhteisiä kavereita miehen kanssa,vaikutti ihan oikealta ihmiseltä,ei huijarilta.Oli kiinnostunut miehestä kuvien perusteella ja olisi halunnut tutustua paremmin.Vaivaa miksi mies alkaa kirjoitella kun ei tunne ja vieläpä kirjoittaa että ei ole sinkku tällähetkellä...eikö se vähän viittaa että kohta,tulevaisuudessa voisi olla sinkku

Botit osaa kyllä seurata seurattavien seuraajia, joten tästä ei voi päätellä yhtään mitään. Sillä tavallahan he niitä seurattavia haalivat: avataan tililtä seurataan-osio ja klikkaillaan seuraamispyyntöjä sieltä löytyville tileille.

Vierailija
24/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Luin vain aloituksen mutta onpas lapsellinen ja yksinkertainen mies sinulla. Pakko tulla esiin muillakin elämänalueilla tuon tason epäkypsyys.

Lisäksi tuolla tuo "En ole sinkku tällä hetkellä" -vastaus on erittäin selvä merkki siitä, että ei ole sitoutunut sinuun. On kanssasi paremman puutteessa.

Ikävä sanoa mutta ei, noin miehen kipeä en itse olisi. Yksin on paljon paljon parempi kuin huonon miehen kanssa. Ja hyviäkin on.

Just. En ole sinkku tällä hetkellä (mutta heti kun löydän paremman, olen).

Vierailija
25/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset ystävät somessa, somessa pokaillaan ei tarvitse lähteä kylille, kylille vasta kun alkuherutus tehty. Somessa kun esitellään omaa elämää niin samalla annetaan mahdollisuus kiinnostuneille tehdä aloitteita. 

Vierailija
26/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ensimmäinen kerta kun suhteen ulkopuolinen vokottelee miestä, niin antaisin mennä. Jos tätä olisi tapahtunut aiemmin ja silti lähti leikkiin, en hyväksyisi

Se kun jotakin tapahtuu ekan kerran, on uutena kokemuksena yleensä erikoinen ja hämmentävä. Siihen liittyy enemmänkin tarkkailua ja uteliaisuutta sen sijaan, että tuomitsisi jotakin suoraan. Muistan kun itse ihastuin ensimmäistä kertaa suhteen aikana, tuo oli todella hämmentävää ja se eteni hirveäksi draamaksi, vaikka en tehnyt mitään. Nykyään osaisin hallita tunteita ja sivuuttaa tuollaisen täysin. Mutta silloin ekalla kerralla oli lähinnä ihmeissään, että mitäs nyt tapahtuu

Tuo että mies poisti instan ja kuitenkin sanoi naiselle että ei halua jatkaa tutustumista on ihan hyvä merkki. En kuitenkaan itse luota enää miehiin ollenkaan joten en vala sen enempää luottamusta sinuunkaan

Vierailija
27/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tämä "tällä hetkellä" ja "en halua nyt jatkaa" kuulosti vähän siltä, että ehkä joskus tulevaisuudessa. Toisaalta jos mies on oikeasti vähän yksinkertainen niin tuo voi olla vaan opittu manerismikin, eikä hän aidosti ajattele suhdetta väliaikaisena. Ehkä...

Vierailija
28/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kirjoittelee joskus, lähinnä kiukuspäissään, tuntemattomien naisten kanssa jossain somessa. Olin häkeltynyt tästä kun jäi asiasta ns. kiinni. Totesi, ettei hän tiedä ketä nämä ihmiset on eikä hän heitä koskaan aio tavata, mikä totta onkin kun ei millään paikallisella foorumilla pyöri. Sanoi, että on vähän halpa tapa purkaa "vaimon aiheuttamaa" turhautumista, jonka hänkin ihan auliisti myönsi. Annoin olla ja sanoin miehelle että pitäköön harrastuksensa jos se häntä helpottaa. 

Voi helvetti mikä tyyppi. Ja mietipä millaista olla tuollainen nainen, johon ukkomies kohdistaa näitä "vaimon aiheuttamia turhautumisia"

Ajattelin ennen jotenkin ylevästi avioliitoista mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä oksettavammalta touhu vaikuttaa

Vierailija
29/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään ole tapahtunut! Syytön se mies siihen on, että joku nainen kirjoittelee. Kohteliaana vastasi. Ja poisti vielä instankin! Mitä vielä vaadit?

30/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kirjoitellu varatun miehen kans instas 😁

Vierailija
31/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli niin hanakka etsimään uusia naistuttavuuksia netistä että alkoi vahingossa pokaamaan minua eräällä chattipalstalla. Tunnistin tyylistään heti kuka oli sen nikin takana, mutta hän ei tajunnut tilannetta ennen kun läväytin asian päin näköä. Pientä kakistelua siinä oli, mutta myönsi asian. Hän oli sellainen tyyppi että kertoi pettämisensäkin ihan suoraan, heti tapahtuman perään. Ei siis mitenkään katuvasti vaan koska halusi kuulemma olla rehellinen.

Jotkut on tämmöisiä, mikään ei riitä. Sinun miehesi nyt on kuitenkin poistanut sen yhteyden, tosin en ymmärrä miksi koko insta, miksei vain tuo nainen seuraamasta. Joka tapauksessa minusta tämä kuulostaa sille että hän tietää mokanneensa. Anna armoa, ei tuo ole vielä mitenkään paha ja ensimmäinen kerta.

Vierailija
32/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kirjoittelee joskus, lähinnä kiukuspäissään, tuntemattomien naisten kanssa jossain somessa. Olin häkeltynyt tästä kun jäi asiasta ns. kiinni. Totesi, ettei hän tiedä ketä nämä ihmiset on eikä hän heitä koskaan aio tavata, mikä totta onkin kun ei millään paikallisella foorumilla pyöri. Sanoi, että on vähän halpa tapa purkaa "vaimon aiheuttamaa" turhautumista, jonka hänkin ihan auliisti myönsi. Annoin olla ja sanoin miehelle että pitäköön harrastuksensa jos se häntä helpottaa. 

Voi helvetti mikä tyyppi. Ja mietipä millaista olla tuollainen nainen, johon ukkomies kohdistaa näitä "vaimon aiheuttamia turhautumisia"

Ajattelin ennen jotenkin ylevästi avioliitoista mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä oksettavammalta touhu vaikuttaa

Samaa mieltä. Kulahtaneita liittoja, vanhanaikaista.

Vierailija
33/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. En ole sinkku tällä hetkellä (mutta heti kun löydän paremman, olen).

Eikös se kaikilla ole noin? Ollaan yhdessä, paitsi jos löytyy joku parempi :)

Vierailija
34/34 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on,mitäpä muutakaan tuo maininta tällähetkellä voisi tarkoittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi