Kiihottavia asioita, joita sulle on sanottu?
Millaisista sanoista sä sytyt?
Mitkä lauseet on kuumia?
Mitä haluaisit että sulle sanottaisiin seksin aikana tai ennen sitä?
Kerro vielä sukupuolesi, jos haluat.
Kommentit (49)
Ei voida erota koska seksi on Niin hyvää
Sul on ihana muna
Seksikäs pylly
Et saa laueta muualle kun mun sisään
Litisee litisee
Tuossa oli jotain uuttakin. Vihjailevat kaksimielisyydet ovat aina kiehtoneet, kliseisinäkin, oikealla hetkellä sanottuna eli säästeliäästi käytettynä. Onhan minulla ollut "timanttiset rossit", joskus olen saanut "silliä kullekin" mutta enpä ole vielä mieheltä kysynyt haluaisiko hän "tuttua virvottaa", enkä tiedä uskaltaisinko.
Kivoja asioita kuulee kaikki. Mulle riittäisi kun kuulisin että kostun susta tai haluan sua. En kuule mitään nykyään. Minä kehun naistani varpaista hiuksiin ja kaikki siltä väliltä mutta hymyilee vaan eikä tule mitään takaisin 😥olette onnekkaita ketkä kuulette kehuja ja tuhmuuksia. Kyllä niitä kaipaisi
Vierailija kirjoitti:
Kivoja asioita kuulee kaikki. Mulle riittäisi kun kuulisin että kostun susta tai haluan sua. En kuule mitään nykyään. Minä kehun naistani varpaista hiuksiin ja kaikki siltä väliltä mutta hymyilee vaan eikä tule mitään takaisin 😥olette onnekkaita ketkä kuulette kehuja ja tuhmuuksia. Kyllä niitä kaipaisi
Tämä. Itsellä sama tilanne. Kehun naista ja itse en saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voida erota koska seksi on Niin hyvää
Sul on ihana muna
Seksikäs pylly
Et saa laueta muualle kun mun sisään
Litisee litisee
Litisee litisee pilluset, laukatessa mulkkujen!
Nyt mä oon kotona, sanoi rakastajani iltapäivällä, kun tuli sisääni takaapäin.
Olen persu kuiskasi möreä miesääni korvaani juuri ennen kuin upotti ison varustuksensa rakkauden donitsiini.
bi-kundi -97
. . ' a n n a , .. a n n a . . ' ( ei antanu. Pihtari.. oli.)
-
kotona. joskus tuli mieleen..(se k i i h o t t i ..vähä.)
Oot ihanan märkä...
Haluan sinua.
Taivaallista!
Kun vaimo sanoi ekan kerran PANE MUA!
Ihanan väljä toosa
Kuin tulpatonta mopoa poliisi
Onko se sisällä?
Käyn välillä paskalla
Voitko katsoa muualle?
Mun Bemarissa on melkeen 200 hevosvoimaa
Systerillä on kyllä hyvä perse
Lainaatko mulle satasen?
Saispa joskus tosi hyvännäköistä muijaa
Voiko Jussi tulla mun jälkeen?
Mikset sä kostu?
Miehet
"Minne sä haluat, että pissaan?"
M48
"Etkö taaskaan ole käynyt suihkussa?"
"Mene ja pese munasi ensin!"
No nyt on märkää
Nyt on turvonneet paikat
Näytät ihan törkeältä siinä, huh huh (kun olen esimerkiksi jalat levällään sängyllä panon jälkeen ja mies levittää niitä vielä lisää)
Tavallisetkin kehut kiihottaa joskus, vähän yllättäen. Samoin, en tiedä mitkä piuhat mulla on ristissä, mutta oon joskus kiihottunut kun mies sohvalla paijaa tai ottaa kainaloon ja kertoo vaikka että miten laitetaan pihaa tai rempataan mulle työhuone :D
Siis en nyt märkänä valu noista mutta se tunne menee kyllä alavatsaan ja haaroihin ja sanonkin sen välillä miehelle että tuo tuntui muuallakin kuin sydämessä.
Puolin ja toisin kyllä kehutaan ja joskus on jotain tuhmien puhumista ihan vaikka autossa ennen kauppareissua. Mies etenkin kiihtyy kun sille sanoo mitä haluaisi sen tekevän mutta juuri kun se on ruuhkaisella parkkiksella avaamassa ovea :P
Voi sitten kotona päästä heti hommiin.
"Haluan panna, nyt!" - toimii aina
kulta! Kämppä on imuroitu,tiskit tiskattu ja kävin kaupassa!