Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhukaa mulle järkeä! Haluan pussailla kolleegaa konehuoneessa!

Vierailija
27.02.2007 |

Olen ollut 8-vuotta naimisissa. Kolme lasta, koululainen ja 4-vuotiaat kaksostytöt. Mies on ihan jees.

Meillä on töissä ruskeasilmäinen, hyväkroppainen, pisamanaamainen tosimies, jonka kanssa meillä on vähän päässyt virittäytymään flirttailu liian kiihkeäksi. Äsken oli aika lähellä, ettemme alkaneet pussaamaan tosissamme hämärässä konehuoneessa...

Nyt kaduttaa, että olen päästänyt itseni tähän tilaan. Kohta en enää kestä! Kohta on vielä firman juhlat tulossa.... pikku-jouluissakin oli aika lähellä, ettei karannut mopo käsistä.

AAAAAPUAAA!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta missä hemskatin konehuoneessa?

Vierailija
2/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä tälläisessä pienessä firmassa, jossa tehdään tv-ohjelmia...

Äläkä perkele yllytä tai kohta on talo myyty, rahat jaettu ja meikäläisellä taas kaksoset masussa....

Siellä konehuoneessa on hämärää, eikä siellä usein kukaan käy. Paitsi minä ja se....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik, apua olet aivan oikeassa... Toivottavasti se ei ole nappisilmä tai oma mies.

Vierailija
4/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aina tuntuu että pienikin houkutus on HOUKUTUS.

Odottele siis viikko... jospa ne hormonit vähän laantuisi.

Tai järkkää oman miehesi kanssa jotain romanttista tekemistä.

Muutenhan voisi pienen hetken itselleen varastaakin, tarttis kellekään kertoa, mutta kun olette samassa duunissa niin vähän eri juttu. Vaikea pitää yhden kerran juttuna ja jatkaa neutraalisti taas. Joku sotku siitä enemmin myöhemmin tulisi.

Vierailija
5/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halut ovat ihan hillittömät oviksen aikana.

Mulla on myös yksi söpöliini täällä töissä, jonka kanssa on todella sähköistä. Haittaa TODELLA työntekoa ;-/

Vierailija
6/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tätä on jatkunut tosi pahana jo marraskuusta alkaen. Pikku-jouluissa oli NIIIIIN lähellä. Onneksi tyttötyökaveri pelasti taksiin!

Tää tekee oman ukon kanssa illoista ja viikonlopuista vähän toisarvoisia ja töissä kaikki aika menee sopivien " hetkien" järkkäämiseen. Maanantai palaverissa kun ei oikein voi flirttailla....

Konehuone on meidän yhteinen salainen tapaamispaikka, vaan työkaverit jo varmaan vähän epäilee jotain...

Mä oikeastaan olen jo luovuttanut itseni himoille, ja nyt vaan oottelen oikeaa paikkaa ja hetkeä. Eihän ole vielä liian myöhäistä!?

Vierailija
7/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis oot jo ilmeisesti päätöksesi alitajuntaisesti tehnyt.

Mieti sitten strategia valmiiksi eli teet heti jälkeenpäin selväksi molemmille että se OLI SIINÄ ja elämä jatkuu NORMAALINA ja EI TULE TOISTUMAAN. Muuten tulee ruma sotku!

Toivottavasti ok sille kollegallekin näin ettei ole takertujatyyppiä.

Mutta luulen että kaipaat vaan yleisesti säpinää ja jännitystä elämään, sitä nyt ois tarjolla tän kollegan muodossa.

Ala vaikka suunnitella yhteistä kesälomareissua oman miehesi kanssa tai muuta jännää, mistä saa vähän potkua/vaihtelua arkeen.

Ja varmaaan se kollega on oikeesti aika ärsyttävä ja sillä on typeriä tapoja, mietipä vaan, voi olla että alat pian inhoomaan sitä ihan. (itellä käynyt joskus näin että huomaan miten ihastukset on oikeesti ällöjä)

Vierailija
8/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegalla perhettä? Älä sekaannu tällaiseen. Ei kannata.

Vierailija
9/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun naitte. Pidä kortsuja varalla. Mutta älä pane, jollet osaa olla kertomatta kotona asiasta.

Vierailija
10/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- luultavasti jälkeenpäin tulisi kauhea morkkis, joka piinaisi mieltäni viikko- tai kuukausitolkulla ja häiritsisi normaalia elämää

- jos salaisin tapahtuneen mieheltäni, se vaikuttaisi väistämättä suhteeseeni häneen. En pystyisi olemaan avoin, vilpitön ja luonteva enää (tunnen itseni). Se hiertäisi välejämme aivan varmasti.

- jos kertoisin jutun miehelleni, loukkaisin häntä syvästi ja vahingoittaisin suhteessamme olevaa perusluottamusta

Toisin sanoen: pilaisin oman ja mieheni elämän pitkäksi aikaa hetken huuman takia.

Minuakin himottaa, ja tiedän että saattaisin otollisella hetkeä sortua suukotteluun. Toivon kuitenkin, että järki voittaa! Ei kannata pilata sitä hyvää, minkä on saanut.