Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, anna miehen pitää sinusta huolta

Vierailija
29.12.2024 |

-Anna maksaa ne treffit

-Anna hänen laittaa oma takkinsa päällesi kylmällä säällä 

-Anna kantaa kauppakassit 

-Anna avata se kuuluisa ovi 

-Anna antaa lahjoja 

-Anna korjata asioita esim. kotona 

Jne. 

Moni nainen huhuilee että missä ne herrasmiehet ovat. No te naiset voitte vaikuttaa siihen niin, että annette miehen olla luonnollisessa tilassaan: provider ja suojelija. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen incelkö siellä vinkuu kuin pistettävä sika kun on taas jäänyt rannalle ruikuttamaan vaikka äitinsäkin sanoo että hän on kiltti ja herrasmies? 

Vierailija
2/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi ottaa selvää mitä nainen EI halua ja ärsyyntyy. Mitä taas haluaisi ehkä. Ettei mies tee turhaa työtä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, mutta käyn edelleen töissä ja kotityöt tehdään puoliksi 👍

Vierailija
4/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole köyhä enkä vammaantunut. Osta morsian jos on semmonen vietti että rahalla saa.

Vierailija
5/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, missä olet. Olen valmis. 

Mitä kieltä puhutaan, koska tuskin olet suomalainen. 

Vierailija
6/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit pitää huolta, mutta se ei perustu kaupankäyntiin, eli se ei oikeuta mihinkään. 

Koska herrasmies on herrasmies joka tilanteessa, ei tarkoitushakuisesti. 

Vierailija
7/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
8/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä myös kaikki kotityöt, jos haluat, tai vaihtoehtoisesti kustantaa kotiapulaisen. 

Vierailija
9/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annankin. En vaan anna pillua, niin ei ole noita huolehtijamiehiä hirveästi jonossa.

Vierailija
10/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.

Vierailija
11/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.

Höpsis, naisellisen naisen seurassa mies taantuu lapseksi. Naisen pitää olla melko kova, jotta miehen saa kantamaan edes puolet talouden kuluista ja vielä kovempi, jotta mies tekisi puolet kotitöistä.

Vierailija
12/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, mutta kaikkein eniten haluan, että mies tekee sellaisia pieniä huolehtivia tekoja, kun olen vaikka kipeänä, muistaa, mistä asoista pidän, tukee ja kannustaa minua tavoitteissani, siivoaa jälkensä ja ennen kaikkea on hellä. Jos nämä puuttuvat, edellä mainitut kassinkanniskelut ovat pelkkää teatteria.

Vierailija
13/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Avaan oven miehellekin joskus, mutta biologisesti, naaras kokee huolehtivaisen uroksen haluttavana, koska turvallisuudentunne on tärkeä osa suvunjatkamista. Jos naaras ei koe urosta kyvykkäänä, osallistua pesänrakennukseen, ei tule pariutumista eikä poikasia, koska uros joka ei huolehdi naaraasta ei huolehdi poikueestakaan.

Vierailija
14/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, naisellisen naisen seurassa mies taantuu lapseksi. Naisen pitää olla melko kova, jotta miehen saa kantamaan edes puolet talouden kuluista ja vielä kovempi, jotta mies tekisi puolet kotitöistä.

Nyt puhut suomalaisesta miehestä, sillä huolenpito on osa miehen miehekkyyttä suurimmassa osassa maailmaa. 

Vierailija
15/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua tuollaista tehdä. Ex kysyi ekoilla treffeillä voisinko antaa sille 500e kun sillä oli rahat loppu.

Vierailija
16/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet halua tuollaista tehdä. Ex kysyi ekoilla treffeillä voisinko antaa sille 500e kun sillä oli rahat loppu.

Siis ex? Mikä sai sinut toisille treffeille? Olisit säästänyt aikaasi, kun vaistosi kertoi jo mikä on lopputulos. Kiintymyssuhde haasteita? 

Vierailija
17/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt treffeillä 33 eri miehen kanssa joko kahvilassa, ravintolassa, lounaalla tai brunssi. Näistä miehistä vain 5 halusi tarjota minulle. Joten sanoisin, että harva mies haluaa tarjota naiselle ensitreffeillä, vaikka heillä olisikin fyrkkaa.

Vierailija
18/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi vaihtelua, mutta olen miestäni ja exääni paremmin koulutettu ja siis tienaan heitä enemmän. Sama juttu monella ystävättärellä, niin kyllä se niin on, että nykynaisen on pidettävä miehestä huolta tai menee paskarteluksi.

Vierailija
19/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Avaan oven miehellekin joskus, mutta biologisesti, naaras kokee huolehtivaisen uroksen haluttavana, koska turvallisuudentunne on tärkeä osa suvunjatkamista. Jos naaras ei koe urosta kyvykkäänä, osallistua pesänrakennukseen, ei tule pariutumista eikä poikasia, koska uros joka ei huolehdi naaraasta ei huolehdi poikueestakaan.

Ja sellainen ruikuttava peräkammarinpoika, joka epäilee kaikkea ja säästelee kehuja ja pitää naista työnjohtajana, ei myöskään kiinnosta.

Vierailija
20/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ex? Mikä sai sinut toisille treffeille? Olisit säästänyt aikaasi, kun vaistosi kertoi jo mikä on lopputulos. Kiintymyssuhde haasteita? 

Menin naimisiinkin sen kanssa. Minulla ei ole mitenkään korkeat odotukset miehille, koska tiedän että saa aina pettyä.