Miksi miehet tulee baarissa jutteleen mun ystävälle
Vaikka minä olen meistä kauniimpi. Ystävänkin mielestä. Miksi siis?
Kommentit (52)
Sitten on niitä porukoita kenelle ei tulla juttelemaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvän tähden, on sinulla vielä elämästä opittavaa.
Mitä sitten opettaisit kun olet selvästi niin viisas?? Siis nimenomaan en ole vamppaamassa ketään joka tulee jutteleen mun parhaalle kaverille eli oon häntä kohtaan reilu!
Ihan oikeastiko nyt puhut tuollaisia vakavasti, vai koijaatko? Oikein olet reilu ystävää kohtaan. :D
Silloin on kyllä hieno tilanne, kun kohtaa kauniin/komean ihmisen ja hän on vielä aivan mahtava luonteeltaan, ystävällinen, avoin, rehellinen ja hauska. Niitä kohtaamisia ei helpolla unohda.
Luultavasti ystäväsi on teistä helpommin lähestyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
No kai sentään pilasit miesten yritykset kuten naisten kaverit yleensä?
Miksi muuten naiset tekevät tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan luomu joka paikasta. Enkä sanonut olevani mikään prinsessa vaan vain sen että ystävääni verrattuna olen kauniinpi.
Miehet tajuaa ettei paukut piisaa sinuun. Kysy siltä mieheltä onko hänen komea kaverinsa sinkku?
En ole itse tottunut tekeen aloitteita.
"Tekeen" ja "jutteleen" - siinähän niitä syytekijöitä jo löytyikin 😅
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys: oletko sinä itse oikeasti kiinnostunut niistä miehistä tai jostakusta heistä, vai haluaisitko vain kerätä "pisteitä" ja voittaa kaverisi?
Olen joskus ollut kiinnostunut, en tietenkään jokaisesta. Olisi kiva nyt saada vaikka samankin verran huomiota. Ei hivele itsetuntoa vain seurata vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten opettaisit kun olet selvästi niin viisas?? Siis nimenomaan en ole vamppaamassa ketään joka tulee jutteleen mun parhaalle kaverille eli oon häntä kohtaan reilu!
Juu, tosi reilu. Muuten vaan rutiset kaverillesi, että miks noi sulle tulee jutteleen, vaikka mä oon sua paljon kauniimpi, enks ookkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sentään pilasit miesten yritykset kuten naisten kaverit yleensä?
Miksi muuten naiset tekevät tätä?
Kun pitää kuulemma olla kaverin kanssa ja inhottava mies tulee pilaamaan illan.Kysymys kuuluu kuinka monet näistä naisista menisivät sinne jos paikassa olisi vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tosi reilu. Muuten vaan rutiset kaverillesi, että miks noi sulle tulee jutteleen, vaikka mä oon sua paljon kauniimpi, enks ookkin?
En ole sanonut tätä hänelle koskaan! Enkä myös ole kysynyt kumpi hänestä on kauniimpi vaan hän itse on ainakin kolme kertaa tästä avautunut. Että näyttäisinpä mäkin noin kauniilta tai jotain sensuuntaista.
Usein jos ihminen pitää itseään erityisen hyvännäköisenä, se välittyy jollakin tavalla muille ihmisille, eikä se taas vedä puoleensa. Tunnistan itsekin kiinnostuvani paljon ennemmin vaatimattomamman näköisestä mukavasta miehestä kuin hyvännäköisestä, joka vaikuttaa vähän liiankin tietoiselta ulkonäöstään.