Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tulee baarissa jutteleen mun ystävälle

Vierailija
29.12.2024 |

Vaikka minä olen meistä kauniimpi. Ystävänkin mielestä. Miksi siis?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun makusi ulkonäön suhteen ei ole sama kuin niiden miesten, heidän mielestään kaverisi saattaa hyvinkin olla viehättävämpi, kauniimpi, seksikkämpi, kiltimmän ja avoimemman näköinen tai mikä nyt heitä sitten miellyttää. Ja sitten taas toisaalta kuuluu myös pelimiesoppeihin mennä iskemään sitä rumempaa tai joukon ruminta, jos haluaa seksiä.

Ystäväni on tavis ihan kaikin tavoin, ei ole mitään eritystä. Vaikka ihana ihminen onkin. Mutta jos oikeasti joku on musta kiinnostunut, miksi ei sen jälkeen ala puhua mulle kun on lopettanut? Joskus kyllä käy näinkin mutta ei lähellekään aina.

Vierailija
22/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää tasonsa. Miksi ottaa pakit prinsessalta kun voi olla mahkuja siihen tavalliseen naapurintyttöön? 

Joku huulitäytehirviö se on kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä baareissa ne näteimmät on ylimielisiä ja kylmiä prinsessoja. Turha edes yrittää jutella, kun voi jutella kivalle naiselle.

Vierailija
24/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä baareissa ne näteimmät on ylimielisiä ja kylmiä prinsessoja. Turha edes yrittää jutella, kun voi jutella kivalle naiselle.

Lisäksi ne näteimmät yleensä vaan istuu ja näppäilee puhelinta. Jos menet juttelemaan niin jos vaivautuvat edes vilkaisemaan ja et ole 9/10 alusvaatemallin näköinen niin katse kääntyy takaisin puhelimeen.

Vierailija
25/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun makusi ulkonäön suhteen ei ole sama kuin niiden miesten, heidän mielestään kaverisi saattaa hyvinkin olla viehättävämpi, kauniimpi, seksikkämpi, kiltimmän ja avoimemman näköinen tai mikä nyt heitä sitten miellyttää. Ja sitten taas toisaalta kuuluu myös pelimiesoppeihin mennä iskemään sitä rumempaa tai joukon ruminta, jos haluaa seksiä.

Ystäväni on tavis ihan kaikin tavoin, ei ole mitään eritystä. Vaikka ihana ihminen onkin. Mutta jos oikeasti joku on musta kiinnostunut, miksi ei sen jälkeen ala puhua mulle kun on lopettanut? Joskus kyllä käy näinkin mutta ei lähellekään aina.

Mistä sinulle on tullut se ajatus, että ihmiset automaattisesti olisivat kiinnostuneimpia siitä kauneimmasta ihmisestä siinä lähellä? Eivät he ole useinkaan. 

Vierailija
26/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sentään pilasit miesten yritykset kuten naisten kaverit yleensä?

Miksi pilaisin, oletpa tyhmä. Mutta ystäväni ei niin luota itseensä että juttelu hänen kanssaan ei helposti jatku kovin pitkään.

Tottakai pilasit,on naisten "kaverien" yleisin reaktio kun itse jäädään kakkosvaihtoehdoksi.

Vierailija
27/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan luomu joka paikasta. Enkä sanonut olevani mikään prinsessa vaan vain sen että ystävääni verrattuna olen kauniinpi.

Vierailija
28/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luultavasti näyttää naiselta, jolta saa helposti.

Vierailija
29/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan luomu joka paikasta. Enkä sanonut olevani mikään prinsessa vaan vain sen että ystävääni verrattuna olen kauniinpi.

Miehet tajuaa ettei paukut piisaa sinuun. Kysy siltä mieheltä onko hänen komea kaverinsa sinkku?

Vierailija
30/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkautesi haisee ja he huomaavat sen, ystäväsi on paljon lähestyttävämpi

Vierailija
31/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinulle on tullut se ajatus, että ihmiset automaattisesti olisivat kiinnostuneimpia siitä kauneimmasta ihmisestä siinä lähellä? Eivät he ole useinkaan. 

Tietysti kauneus vetää puoleen. Ei musta kaipaa perustelua enempää. Itsekin perustan ulkonäköön, kenen kanssa haluan olla.

Vierailija
32/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvän tähden, on sinulla vielä elämästä opittavaa. 

Vierailija
33/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tajuaa ettei paukut piisaa sinuun. Kysy siltä mieheltä onko hänen komea kaverinsa sinkku?

En ole itse tottunut tekeen aloitteita.

Vierailija
34/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se kiltti tyttö joka pihtaa ja miehet näkee sen

Vierailija
35/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys: oletko sinä itse oikeasti kiinnostunut niistä miehistä tai jostakusta heistä, vai haluaisitko vain kerätä "pisteitä" ja voittaa kaverisi?

Vierailija
36/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät iloluonteisista ja sosiaalisista naisista. Ja rehellisesti sanottuna et kyllä menetä yhtään mitään, eli nauti rauhastasi

Vierailija
37/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vaan jutteluseuraa, eivät seksiä. Kaverisi näyttää sopivammalta siihen, pelkkään jutteluun siis.

Vierailija
38/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan kauniit naiset ovat olevinaan ystäviä vaatimattomamman näköisten naisten kanssa, että saavat aina loistaa itse. Usein se vaatimattomampi tietää sen. Ja hitsit kun sattuu olemaan kiva ihminen, niin siinä jää oman elämänsä kaunotar ihmettelemään. 

Vierailija
39/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että ystäväsi väittää sinun olevan omasta mielestään teistä kauniimpi ei välttämättä ole totta, hän vain ei ole niin itsekeskeinen että sanoisi sinulle olevansa mielestään kauniimpi joten sanoo että sinä olet kauniimpi

Vierailija
40/52 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on pelottavaa, niin pelottavaa ettei uskalla edes lähestyä. Mitä jos saa vaikka pakit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi