Miksi miehet tulee baarissa jutteleen mun ystävälle
Vaikka minä olen meistä kauniimpi. Ystävänkin mielestä. Miksi siis?
Kommentit (52)
Mutta et miesten mielestä se viehättävämpi.
No kai sentään pilasit miesten yritykset kuten naisten kaverit yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta et miesten mielestä se viehättävämpi.
Kyllä. Se mikä on naisen mielestä kaunis ja mikä on miehen mielestä viehättävä, eroat toisistaan paljon.
Huono itsetunto, epävarmuus, sulkeutunut olemus, ylimielisyys, epätoivoisuus, totisuus jne...
Siis sen lisäksi, että olet selvästikin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä katse
Katse kertoo usein paljon siitä onko ok jutella. Silmät on sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
No kai sentään pilasit miesten yritykset kuten naisten kaverit yleensä?
Miksi pilaisin, oletpa tyhmä. Mutta ystäväni ei niin luota itseensä että juttelu hänen kanssaan ei helposti jatku kovin pitkään.
Olet räikeä tyrkkylutka ja sun kaverisi kauniimpi ja naisellisemman oloinen.
Luulee, että rumemmalta saa helpommin. Pelkäävät myös jäävänsä kauniimman varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä katse
Katse kertoo usein paljon siitä onko ok jutella. Silmät on sielun peili.
Norsunvittu on sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto, epävarmuus, sulkeutunut olemus, ylimielisyys, epätoivoisuus, totisuus jne...
Siis sen lisäksi, että olet selvästikin tyhmä.
En ole tyhmä. Ja hymyäni on todella moni kehunut hyvin kauniiksi. Sulkeutunutkaan en ole joten.
iitseriittoisuutesi näkyy ulospäin. Yritä edes esittää nöyrää ja kynnysmattoa, kuten kaveris.
Tai jos laatua haluat, niin jatkat just noines. Eihän se tarvii kuin kerran napata kunnolla, niin joku massimies nappaa sut omakseen. Ei niitä hiirulaiset kiinnosta.
Sinun makusi ulkonäön suhteen ei ole sama kuin niiden miesten, heidän mielestään kaverisi saattaa hyvinkin olla viehättävämpi, kauniimpi, seksikkämpi, kiltimmän ja avoimemman näköinen tai mikä nyt heitä sitten miellyttää. Ja sitten taas toisaalta kuuluu myös pelimiesoppeihin mennä iskemään sitä rumempaa tai joukon ruminta, jos haluaa seksiä.
Ystäväsi näyttää mukavammalta ihmiseltä, sellaiselta, jonka kanssa halutaan juttusille.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.
Varmaan koska kirjoitat ärsyttävästi "jutteleeN".
Miehet tietää tasonsa. Miksi ottaa pakit prinsessalta kun voi olla mahkuja siihen tavalliseen naapurintyttöön?
Vaikea sanoa. Katse?