Miten voi olla mahdollista että joillakin keski-ikäisillä ei ole omaisuutta yhtään?
Itse olen 28 vuotias, minun osakesalkku on 200 000e, minulla on asunto jonka arvo on 400 000e ja siihen on velkaa vielä 80 000e.
Minulla on velaton auto jonka arvo on noin 20 000e eikä asuntolainan lisäksi muita velkoja ole.
Miten siis jotkut keski-ikäiset voi olla sellaisia ettei heillä ole omaisuutta? Minne he oman palkan ja rahat tuhlaa?
Kommentit (54)
Järkyttävää miten raha tekee ihmisen tyhmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun on asuttu vuokralla kelan tuilla koko ikä.
Miksi ne ei mene töihin?
ap
Itsellä johtuu kroonisesta sairaudesta, jonka vuoksi en voi työskennellä.
Lähditkö 25v rakentamaan elämää tuulehuuhtomalla persieellä opintolainat niskassa ja imeväinen helmoissasi?
Vai oliko kenties niin, että isukki ei ollut sijoittanut rahojasi mihinkään kuplaan ja äiti oli opettanut rahankäyttöä joten sait ammatin ja vähin jäi pesämunaakin?
Kun tuet on liian isot että ei "kannata" mennä töihin, onneksi siihen tulee loppu.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä johtuu kroonisesta sairaudesta, jonka vuoksi en voi työskennellä.
Etkö pystyisi edes tekemään istumatyötä eli ajattelutyötä?
Maksaako kela AP:n nettiyhteyden, harkinnanvaraisena? :)
Sosialismi tekee köyhäksi.
Suomi Euroopan sosialistisimpia maita.
Kannattaa katsoa varallisuustilastoja.
Miten voi olla, että Suomessa, tämän hallituksen aikana on vielä näin tyhmiä ihmisiä, jotka tekee näin idoottimaisia aloituksia??
Ap on terävänä palstalla, varmaan äänestää kokoomusta yksiössään, kelan rahoilla!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää miten raha tekee ihmisen tyhmäksi.
Ai AP ja rahat, no ehkä ne ovat vähän ns. mielikuvitusta :D
Helposti onnistuu vaurastuminen. 20 vuotiaasta asti kun joka kuukausi sijoittaa vähintään 500e/kk niin 30 vuotiaana on kasassa 60 000e+sijoitusten tuotto. Ihmiset vaan törsäävät ja tuhlaavat rahansa ihan muuhun joten siksi ne ei vaurastu.
Tuet ja lorviminen tekee ihmisen tyhmäksi. Ja kaikki nää: mulla on se ja se sairaus, en voi tehdä töitä, kyllä voit jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei mene töihin?
ap
En kykene mutta kela ei ymmärrä rajoitteita/estettä enkä siksi pääse työkyvyttömyyseläkkeelekään
Ihanko itse olet ne töitä tekemällä hankkinut? Mikä koulutus ja palkkataso? 340.000 euron omaisuus 28- vuotiaana. Ei tunnu ihan uskottavalta.
Kaikkia ei kiinnosta,kaikki ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Tuet ja lorviminen tekee ihmisen tyhmäksi. Ja kaikki nää: mulla on se ja se sairaus, en voi tehdä töitä, kyllä voit jos haluat.
Jep, tämän näkee AP:stä
No, kerropa minkälaista palkkaa olet ap saanut, tuon n. 8? vuoden työhistoriasi aikana ja paljonko olet laittanut kuukaudessa säilöön? Vai oletko sittenkin vaan rikkaasta suvusta?