Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme muuttamassa yhteen 1kk päästä, mies ei kerro kenellekään

Vierailija
29.12.2024 |

Onko tämä outoa? Mies ei ole kertonut kenellekään että muutamme yhteen.

Tämä vaikuttaa minuunkin niin, että en puhu asiasta. Olemme toki jo lähes neljäkymppisiä ja miehestä asia ei kuulu kenellekään. Itse olen asunut yhden ihmisen kanssa ja siitä kerrottiin kaikille. Mutta tästä on jo aikaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmeellisenä.

Minulla on vaimoni kanssa kolme lasta, en heistäkään (raiskauksista/syntymistä) kertonut kenellekään etukäteen ennenkuin asia tuli ilmi jossain muussa yhteydessä. Vielä on olemassa tuttuja, jotka eivät tiedä lapsistani, esikoinen on jo kuusivuotias.

En vaan ole sellainen ihminen joka lätisee asioitaan kaikkialle. Sometilejä ei ole yhtään.

M42

Vierailija
42/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ihmeellisenä.

Minulla on vaimoni kanssa kolme lasta, en heistäkään (raiskauksista/syntymistä) kertonut kenellekään etukäteen ennenkuin asia tuli ilmi jossain muussa yhteydessä. Vielä on olemassa tuttuja, jotka eivät tiedä lapsistani, esikoinen on jo kuusivuotias.

En vaan ole sellainen ihminen joka lätisee asioitaan kaikkialle. Sometilejä ei ole yhtään.

M42

Kiitos, ei hänkään ole. Mutta hän on enemmän ekstrovertti kuin minä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä joissakin ihmisissä, useimmiten joissakin naisissa. Miksi kaikesta tulisi informoida koko maailmaa, tai ketään ylipäätään? Mitä helkkaria yksityisasiat kellekään kuuluu? Kaikken pahin kumppanivaihtoehto on sellainen, jolla ei ole yksityisyydestä mitään käsitystä vaan juorutaan kumppaninkin yksityisasiat ympäriinsä, koska "eihän nyt Minna, Sirpa ja Katja kellekään puhu ja onhan mulla oikeus kertoa koska kumppanin asiat on mun asioita." Kohta tietää saatana kaikki.

Miksi muuttamisesta mainostamatta jättäminen on suuri asia? Te muutatte, te olette yhdessä. Ei ne muut ihmiset.

Vierailija
44/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ihmeellisenä.

M42

Yleensä rais kaukset ovatkin yllätyksiä, joista ei kerrota etukäteen.

Vierailija
45/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä ihmeellisenä.

M42

Yleensä rais kaukset ovatkin yllätyksiä, joista ei kerrota etukäteen.

Niin noh, toiset tykkää vähän rajummasta. Ja uskonto kieltää abortin.

M42

Vierailija
46/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja seurustelen, mutten ole tuostakaan informoinut tuttavapiiriäni. Jos on tullut asiasta puhetta, olen kertonut asiasta. Perheestänikin vain siskoni taitaa tietää, että seurustelen. Ei ole tapana huudella asioitani ympäriinsä, vaikka en niitä salailekaan.

Vierailija
47/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te ap olette seurustelleet ?