Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme muuttamassa yhteen 1kk päästä, mies ei kerro kenellekään

Vierailija
29.12.2024 |

Onko tämä outoa? Mies ei ole kertonut kenellekään että muutamme yhteen.

Tämä vaikuttaa minuunkin niin, että en puhu asiasta. Olemme toki jo lähes neljäkymppisiä ja miehestä asia ei kuulu kenellekään. Itse olen asunut yhden ihmisen kanssa ja siitä kerrottiin kaikille. Mutta tästä on jo aikaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että mies epäröi vielä, mutta ei ilkeä sanoa sitä sinulle. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
22/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, että mies epäröi vielä, mutta ei ilkeä sanoa sitä sinulle. Toivottavasti olen väärässä.

Mitä pahaa epäröinnissä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa kertoa vasta sitten, kun muutto on tapahtunut? Ei halua kertoa etukäteen siltä varalta, että jotain menee pieleen?

Vierailija
24/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee niin kuin haluaa, samoin sinä. Itse vastaavassa tilanteessa kertoisin kavereilleni / sukulaisilleni että olen muuttamassa yhteen miehen kanssa ja mies voi olla kertomatta jos haluaa. Tuskin kieltää sinua kertomasta asiasta kenellekään. Jos kieltää, niin teillä on isompia ongelmia. 

Vierailija
25/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin joulun aikaan aikuisen poikani kanssa. Oli juuri tavannut joitain vanhoja kavereitaan ja viettänyt näiden kanssa iltaa. Kysyin. asuvatko yksikseen vai asuvatko nykyään kumppaniensa kanssa. Ei kuulemma ollut tullut puheeksi, ei edes se, seurustelevatko edelleen samojen henkilöiden kanssa, kuin aiemmin.

Oltiin pojan avokin kanssa ihan ihmeissään, että miten voi olla, että kaverukset viettävät koko illan yhdessä, eikä tule puheeksi tuollaiset asiat. Eli nähtävästi se, kenen kanssa kukakin asuu tai kenen kanssa seurustelee ei ole mitenkään olennainen asia, josta miehet keskenään puhuisivat.

Kiitos näkökulmasta, hyvä kuulla!

Vierailija
26/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa olisi hehkuttaa muuttoa "kaikille" ja sitten sattuisikin jotain yllättävää, joka estäisi sen.

Vierailija
27/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avioliitto solmittu? Ehkä häpeää salavuoteutta tai jotain. Keskustelkaa asioista.

Vierailija
28/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea oli hänen ja hän on puhunut siitä yhdessä enemmän kuin minä. Hän kyllä ns tekee kaiken muun oikein.

Ap

Vierailija
29/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä nolottaa kertoa kaikille että harrastatte seksiä.

Ja vielä enemmän nolottaisi jos ei harrastaisi seksiä.

Vierailija
30/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin joulun aikaan aikuisen poikani kanssa. Oli juuri tavannut joitain vanhoja kavereitaan ja viettänyt näiden kanssa iltaa. Kysyin. asuvatko yksikseen vai asuvatko nykyään kumppaniensa kanssa. Ei kuulemma ollut tullut puheeksi, ei edes se, seurustelevatko edelleen samojen henkilöiden kanssa, kuin aiemmin.

Oltiin pojan avokin kanssa ihan ihmeissään, että miten voi olla, että kaverukset viettävät koko illan yhdessä, eikä tule puheeksi tuollaiset asiat. Eli nähtävästi se, kenen kanssa kukakin asuu tai kenen kanssa seurustelee ei ole mitenkään olennainen asia, josta miehet keskenään puhuisivat.

Ihan sama kokemus! Poika kertoi käyneensä lounaalla kahden vanhan lukiolaiskaverin kanssa ja kun kyselin, onko perhettä jne. niin poika totesi, että ei tullut mitenkään esille, mutta varmaan on, kun toinen oli ostanut Espoosta 4h+k asunnon. Asuntokaupoista ja harrastuksista ja työstä on puhuttu, perheistä ei.

Vierailija
31/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos ette tarvi muuttoapua yhtään.

Vierailija
32/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, jos ette tarvi muuttoapua yhtään.

Ei kauheasti. Miehellä ei ole paljon säilytettävää tavaraa. Asunto on minun.

Vierailija
33/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa uutista siinä on kellekään ulkopuoliselle että sinä muutat jonku kanssa yhteen. Ja kun nyt lukee ton sun kysymyksen ja oman kommenttisi niin kohta se mies ei varmaan myöskään kerro kaikille että muutatte erilleen.. 

Vierailija
34/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kivaa uutista siinä on kellekään ulkopuoliselle että sinä muutat jonku kanssa yhteen. Ja kun nyt lukee ton sun kysymyksen ja oman kommenttisi niin kohta se mies ei varmaan myöskään kerro kaikille että muutatte erilleen.. 

Huvittavaa. Ei siinä hänestä ollut mitään outoa että ihmettelin asiaa.

Vierailija
35/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole miesten jutun aiheita.. 

Enbemmin puhutaan miten meni äijäporukan kanssa golfreissu, metsästysreissu , kalareissu etc.. ja oliko kohteessa hyvät " hierontapaikat" jne.

Vierailija
36/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää sut piilossa. Joku toinen nainen kierroksessa tai pahimmillaan kokonainen salattu perhe jo olemassa tai haluaa jättää mahdollisuuden esiintyä sinkkuna, jos löytyy myöhemmin joku uusi kiinnostava nainen. Onko esitellyt sut kavereilleen ja sukulaisilleen? Jos ei, niin iso hälytysmerkki!

Just näin. Sä olet kämppissuhteessa eli kulujen maksajana, laskujen tasaajana. Avioliitosta ei ole ollut puhetta?.. hmm.

Olet hyödyllinen ja se p.llunreik.äkin sulla on. Pitää sut luulossa, että tuo on suhde. Ei se ole välttämättä yhtään mikään.

Vierailija
37/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää sut piilossa. Joku toinen nainen kierroksessa tai pahimmillaan kokonainen salattu perhe jo olemassa tai haluaa jättää mahdollisuuden esiintyä sinkkuna, jos löytyy myöhemmin joku uusi kiinnostava nainen. Onko esitellyt sut kavereilleen ja sukulaisilleen? Jos ei, niin iso hälytysmerkki!

Just näin. Sä olet kämppissuhteessa eli kulujen maksajana, laskujen tasaajana. Avioliitosta ei ole ollut puhetta?.. hmm.

Olet hyödyllinen ja se p.llunreik.äkin sulla on. Pitää sut luulossa, että tuo on suhde. Ei se ole välttämättä yhtään mikään.

Niin sitä näkee maailman sellaisena kuin itse on. Aika kamala sinulla. Hänen kaverit kertoivat hänen puhuneen minusta.

Ap

Vierailija
38/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vedettiin soittokierros vasta kun oltiin haettu silloisen tyttiksen kamat meille. Siirrettiin sitten talonkirjat ja pyydettiin oveen kaksi nimeä. Olin hyvin iloinen ja ylpeä ja vaikka emme enää seurustele niin on toi vaimona ollut yhtä kiva.

Vierailija
39/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietämme lähes kaiken ajan yhdessä. Todella tiiviisti. Koska mies haluaa.

Haha, perhe. Missä. Minulla on avain hänen asuntoon.

Ap

Vierailija
40/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tuollaista hehkuta etukäteen. Juttelin pitkästä aikaa tuttuni kanssa ja hän kertoi ostaneensa omakotitalon ja myyneen vanhan kolmion.