Saako vanha nainen rakastua nuoreen mieheen?
Kommentit (62)
Jos kaikki ovat täysi-ikäisiä, niin ihan vapaasti vaan.
Itse en vaan 55 v ikäisenä osaa katsella alle 35-40 vuotiaita muuta kuin äidillisin silmin, kun on omia vähän yli kaksikymppisiä lapsia. Eli minulle joku 25 v ikäinen on vielä ihan lapsi :D
Vierailija kirjoitti:
Ei rakastumiseen tarvitse tai edes voi kysyä lupaa. Mutta jos kokee pääsääntöisesti kiinnostusta tosi eri ikäisiin mitä itse on, niin kannattaa kysyä itseltään mistä se johtuu. Siinä voi olla aika merkittäviä juttuja taustalla oman kehityksen kannalta.
Totta. Itsekin ihailen nuorempia ja ihastun nuorempiin. Olen ajatellut, että se varmaankin johtuu siitä, että oma nuoruuteni kului huonossa suhteessa. Tavallaan haluaisi uudelleen elää nuoruuden menettettyjä aikoja, jota se nuorempi ihastus edustaa.
Kuka nyt terve nuorimies jotain mummoa haluaisi?
Riippuu minkä värinen tämä mies on?
Riippuu siitä kuinka vanha ja kuinka nuori.
Tottakai saa. Ikä on vain numero. Jos miehellä on jo lapsia, niin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko turvapa*kanhakija sekä mitä uskontoa hän edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakastumiseen tarvitse tai edes voi kysyä lupaa. Mutta jos kokee pääsääntöisesti kiinnostusta tosi eri ikäisiin mitä itse on, niin kannattaa kysyä itseltään mistä se johtuu. Siinä voi olla aika merkittäviä juttuja taustalla oman kehityksen kannalta.
Totta. Itsekin ihailen nuorempia ja ihastun nuorempiin. Olen ajatellut, että se varmaankin johtuu siitä, että oma nuoruuteni kului huonossa suhteessa. Tavallaan haluaisi uudelleen elää nuoruuden menettettyjä aikoja, jota se nuorempi ihastus edustaa.
Vähän sama. Olin nuorempana suhteessa aika paljon vanhemman miehen kanssa. Iästä johtuen en kokenut miestä kohtaan seksuaalista halua, mutta suhde tuntui vakaalta ja turvalliselta. Nykyään on herännyt kiinnostus nuoren miehen vartaloa ja viriiliyttä kohtaan, haluaisin kerrankin olla se joka saa itse visuaalista nautintoa miehestä. Se on jäänyt minulta väliin ja sen kokemuksen puuttuminen harmittaa.
Eihän se ole kiellettyä eikä tuomittavaa. Se muuttuu kielletyksi ja tuomittavaksi kun mies hakee nuorempaa naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko turvapa*kanhakija sekä mitä uskontoa hän edustaa.
Varmaan Abdi. Jokaisen suomalaiset naisen unelma 😍.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt terve nuorimies jotain mummoa haluaisi?
Jaa, hämmästyttävän paljon tällaisia miehiä on. Toki mitä tarkoittaa nykyään mummo? Esim. Jennifer Lopez on jo 55 vuotias ja varmasti moni nuori mies mielellään häntä deittailisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 60v. nainen 20v. mieheen? Aika ällöä.
Entä jos kyseessä on vasta 60 - vuotias, komea ja viriili mies?
Mutta, oikeassa olet, naiset eivät saa rakastua eivätkä ainakaan tuntea seksuaalista halua miehiin, se on -ällöä.
Toisinpäin? YÖK
Minäkin olen monta kertaa rakastunut nuoreen gambialaiseen
Exrva57
Mieluummin 50v kun joku 30v yhäri.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Tässä on tyypillinen 40v suomalainen nainen!
https://images.sanoma-sndp.fi/2b1e13607a653297943580617de02a1b.jpg/norm…
Ainakin is:sän mukaan. Jokainen nuorimies voi miettiä haluaako hän diettaila tällaista naista vai ei.
viiskymppiset "nuoret" akat ihan parhaita, toki kolmikymppisetkin jo täysiä mummoja!
Joillain ihmisillä on selkeästi ns elämän langat paljon itseäni paremmin käsissä, kun täällä moni antaa ymmärtää, että he itse pystyvät päättämään elämässään kaiken ihastumisia ja rakastumisia myöden. Itselleni ei ainakaan ole tällaista taitoa siunattu.
Tietenkin pystyn siihen vaikuttaa mitä niiden tunteiden suhteen teen, mutta niiden muodostumiseen en ollenkaan niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen monta kertaa rakastunut nuoreen gambialaiseen
Exrva57
incelin fetissit
Niinkö? Itse sanoisin, että jos kukaan tai mikään muu kuin oma napa ei kiinnosta yhtään, siinä on jotain vähän outoa. Varsinkin keskustelupalstalla olisi hiljaista, jos kukaan ei tuntisi mitään mielenkiintoa kenenkään esittämiä kysymyksiä kohtaan. Keskustelu on siitäkin hyvä, että monilla voi olla aiheesta omakohtaista kokemusta sekä tietoa muiden kokemuksista, joten pystyy kertomaan näkemyksensä yleiseltä kannalta vaikkei nimenomaisesti anonyymin kirjoittajan tilanne olisikaan mielenkiinnon kohteena.