Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Mirena kierukan omaavat

Vierailija
27.02.2007 |

Oletteko huomanneet että iho/hiukset rasvottuvat todella paljon?

Minulla ei kestovärit edes tartu hiuksiin, tosi kiva juttu :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin ne on aina tehneet..

Vierailija
2/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset ja kasvojen iho rasvoittuvat kovasti. Enemmän kuin ennen (olen oikeastaan alunperin kuivaihoinen, ainakin talvisin). Ja yöhikoilukin kuulostaa tutulta. En ole ajatellut sen liittyvän Mirenaan.. Kiukkuinen olen ollut jo vuosia, joten en tiedä mikä on Mirenaa ja mikä minua :-/

Se on ikävää, että tulee usein finnejä kasvoihin. Aina on joku näppylä naamassa.

Toki on ihanaa, kun runsaat kuukautiseni ovat poissa! Ja ehkäisy kunnossa. Seksielämäkin on palaamassa ihan hyväksi - viiden vuoden ja kahden lapsen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama kiiltää... ja hiukset pitää pestä päivittäin. Lisäharmina myös runsas yöhikoilu. Mutta kyllä siltikin mahtava ehkäisyväline, ei muita haittapuolia.

Vierailija
4/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla iho tai tukka rasvoitu sen nopeammin kuin ennenkään, mutta tuo jatkuva sitkeä valkovuoto on ärsyttävää. Olen riippuvainen pikkuhousunsuojista, tosin siteet on jääneet kaapin perälle, niitä en ole tarvinnut lähes vuoteen.

Vierailija
5/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli menkat välillä vuoden pois mut alkoivat sit uudestaan. Nyt tulleet reilu vuoden säännöllisenä ja välillä aika runsaanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä