Tiedatte varmaan miestyypin joka valehtelee saadakseen seksia. Minusta heille pitaisi antaa tuomio raiskauksesta. Onko kukaan samaa mielta
Kommentit (12)
mies=paha, nainen=hyvä ajattelua!
No entäs naiset sitten?? Miksi heitä ei pidä rankaista myöskin?? Hekin valehtelevat ja huijaavat miehiä halutessaan jotakin.
ja nyt ajattelin, että en enää mee sen luo. Siis aina kännissä ollaan tavattu. Koska kaipaan muutakin.. oikeeta kihelmöivää ja kaunista rakkautta! Oi mistäpä sitä saisi?
Tämä mies osaa kyllä pitää myös hyvänä, mutta se seksi siinä on kuitenkin päällimmäisenä joten..
Jään haaveilemaan, että vielä joskus löydän jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa minua.
varattuun mieheen. Kolme kertaa käynyt niin,että treffailtu 2-4kk ja sitten myönttää olevansa SITTENKIN VARATTU. Joka kerta olen ollut aivan raivona ja miettinyt mistä löydän petetyn vaimon. Väestörekisteristä täytyy kai seuraavan tiedot tarkastaa...
Mulle kyllä kelpais jos sillä on tiukka peppu ja edes vähän tukkaa jäljellä!
Mistä sä niitä löydät? :/ Kuulostaa kauhealta..varmasti tuntuu myös.
vassa suhteessa. Puolen vuoden jälkeen pyysin että hän tulee käymään kun lapseni ovat kotona. Mies lupasi että tulee ja lähetti myöhemmin viestin että parempi ettei tapailla enää vaikka siihen asti kaikki täydellistä. Siinä vaiheessa nainen saa nuolla haavansa ja mies pääsee kuin koira veräjästä vaikka käytännössä on pitänyt valheillaan naista ilmaisena huorana kuukausia.
Ööö. Nyt sää halveeraat aika pahasti raiskauksen uhreja.
Jos sanoo etsivänsä parisuhdetta niin onko sitten pakko jäädä sen kanssa jonka " testaa" ?? Esim. tää Vanhasen draama tätä luokkaa. Jos etsii kumppania, mutta toteaa että haluaa jotain muuta niin eiköhän se ole sillä selvä? Missä se raiskaus tapahtuu?? Raiskaus on toisen väkisin ottamista. Esim. jos vaimo ei halua seksiä illalla ja mies ottaa.
Ravintolasta,harrastuksista ja kassajonosta. Olen jo 40v eli " parhaat" miehet näköjään varattu. Täytyy ottaa luultavasti joku 20v poika joka vielä asuu vanhempiensa luona ;) 6:nen
Eikö se ole vaan omaa tyhmyyttään jos on kakkosnaisena ja uskoo miehen puheisiin että toinen jättää pian kumppaninsa?
Kuka edes haluaa miehen joka ottaa kakkoseukon? Miten semmoseen mieheen voi luottaa?
ettet halua vaan ainoa motiivi on saada huijaamalla seksiä. Jälkimmäinen on raiskaus, ensimmäinen on normaalia. Raiskaus on pakottaminen seksiin vastoin tahtoaan, enkä olisi tahtonut jos olisin tiennyt. Eli tuossa vain aseena ei ole puukko vaan tuo on henkistä väkivaltaa.
vaan siitä että mies ilmoittaa muutaman kuukauden naista tapailtuaan olevansa varattu!
nyt että mies haluaakin pelkästään seksiä. ap