Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilö paikalla klo 12.15 saakka

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joko hävisit? toivottavasti et.

Miten on ku synnytyksestä reilu kaks viikkoa ja tullut iso verihyytymä kohdusta, tuntuu että siellä on edelleenkin jotain, kipua ja painetta..

Vaarallista?

Jatkan vielä hetken jos kysymyksiä tulee.

Ilmeisesti kohdussasi on vielä joku hyytymä joka sieltä pyrkii ulos. Saisitkohan neuvolastasi esim Methergin tabletin,pari, jotka supistaisivat hyytymän ulos. Vaarallista ei ole.

klö

Vierailija
22/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen minuutin välein tai tiheämpään reilun tunnin ajan. Tärkeämpää kuin aikarajat on kuitenkin se, millaisina tuntuvat ja pitkäkö on matka sairaalaan.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

joko hävisit? toivottavasti et.

Miten on ku synnytyksestä reilu kaks viikkoa ja tullut iso verihyytymä kohdusta, tuntuu että siellä on edelleenkin jotain, kipua ja painetta..

Vaarallista?

Jatkan vielä hetken jos kysymyksiä tulee.

Ilmeisesti kohdussasi on vielä joku hyytymä joka sieltä pyrkii ulos. Saisitkohan neuvolastasi esim Methergin tabletin,pari, jotka supistaisivat hyytymän ulos. Vaarallista ei ole.

klö

Kiitos tiedosta, menossa olen tänään neuvolaan. useampi lapsi ja koskaan ei aikaisemmin ole tällaista ollut, mitä nyt tämän viimesen raskauden alussa oli kohdussa myös hyytymiä.. Säikähytti vaan tuo kun tuntui että verta tuli kauheesti sen pallukan jälkeen.:)

Vierailija
24/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen saanut vastauksia sellaisiin pikkukysymyksiin, joita ei ehkä olisi muulloin tullut kysyttyä, mutta jotka ovat olleet ihan tärkeitä. Kiitokset.

Vierailija
25/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika monesti ollut, mutta olen nähnyt muitakin.

klö

Vierailija
26/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ei ole merkitystä, kivun kokemisen raja on erilainen, mutta siinä vaiheessa kun olo on epämiellyttävä, on yleensä jo synnytys käynnissä.

klö

Vierailija
27/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenon pelko vaivaa.. Kävin alkuraskauden ultrassa. Koko vastasi viikkoja ja sykekin näkyi. Jäi kysymättä onko keskenmenon mahd nyt pienempi kun kaikki todettu olevan hyvin tähän mennessä. Raskausoireet puuttuvat kokonaan, mikä ei ainakaan lievennä tuota pelkoa. Kiitos

Vierailija
28/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun raskautesi on ollut kunnossa, joten nauti siitä.

Jos sitten keskenmeno tulisikin, ei asialle mitään voi, mutta uskon ja toivon raskautesi hyvin jatkuvan.

klö

Vierailija
29/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisin syy on kohdun supistusheikkous. Kohtu laiskistuu vauvan syntymän jölkeen eikä jaksa enää irrottaa istukkaa. Asiaa voidaan parantaa lääkkeillä, mutta aina nekään eivät auta vaan joudutaan istukan käsinirrotukseen ja kaavintaan.

klö

Vierailija
30/30 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kyllä.

klö