miksi jotkut naiset eivät osaa halata?
Osa on kuin tiiliskiveä puristaisi ja sitten toinen ääripää on kuin pilvenhattara joka tuhoutuu kaulaotteessa.
Kommentit (38)
En pidä halailijoista. Läheisiä ihmisiä halataan, mutta puolituttujen kanssa se on vaivaannuttavaa. Oman kokemukseni mukaan hymyssä suin kaikkia ihmisiä halailevat ovat yleensä kaksinaamaisia. Ylenpalttinen ja yli-iloinen halailu on itselleni merkki siitä, että ihminen näyttelee, eikä ole aito. Usein myöhemmin paljastuu narsistisuutta, epärehellisyyttä ja selkäänpuukotusta. Eli jos joku ventovieras heittäytyy kaulaani, otan välittömästi etäisyyttä. Ei johdu siitä, etten osaa halata, vaan siitä etten halua. Minulla on huonoja kokemuksia halailijoista.
En tykkää halata kuin niitä joita rakastan ja joihin luotan. Muille pidän etäisyyttä jopa halausotteessa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eipä oo paljon tullu harjoiteltua 😅
Kesätyökaverit onneksi tietää, etten oo halaavaa sorttia ja jättävät rauhaan, vaikka toisiaan halailevatkin 😄
Tykkään tästä Huvipuistohullusta
Vierailija kirjoitti:
En pidä halailijoista. Läheisiä ihmisiä halataan, mutta puolituttujen kanssa se on vaivaannuttavaa. Oman kokemukseni mukaan hymyssä suin kaikkia ihmisiä halailevat ovat yleensä kaksinaamaisia. Ylenpalttinen ja yli-iloinen halailu on itselleni merkki siitä, että ihminen näyttelee, eikä ole aito. Usein myöhemmin paljastuu narsistisuutta, epärehellisyyttä ja selkäänpuukotusta. Eli jos joku ventovieras heittäytyy kaulaani, otan välittömästi etäisyyttä. Ei johdu siitä, etten osaa halata, vaan siitä etten halua. Minulla on huonoja kokemuksia halailijoista.
Heti pitää testata muiden rajoja. Pitää ottaa askel taaksepäin ja ojentaa käsi tervehtimisen merkiksi. Sillä myös säilyttää sopivan välin ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kesätyökaverit onneksi tietää, etten oo halaavaa sorttia ja jättävät rauhaan, vaikka toisiaan halailevatkin 😄
Minä myös. Nimimerkistään huolimatta palstan täyspäisimpiä ja asiallisimpia kirjoittajia, eikä provosoidu mistään.
Jos ap on mies, syy voi löytyä siitä. Itse en tykkää halata edes miespuolisia sukulaisia.
Omaa äitiä halaan lämpimästi, samoin läheisiä ystäviä (jotka ovat 95% naisia), muita sukulaisia ja hyvänpäiväntuttuja halaan pikaisesti kohteliaisuudesta - kunhan ovat naisia. Jos joku miespuolinen pyrkii halaamaan, pidän niin aggressiivisesti etäisyyttä, että siitä tulee olkapää-tiiliskivi"halaus".
Jos ap et kaiken lukemasi jälkeen edelleenkään pääse eroon halaushalusta, niin kokeile näin. Vastatusten samat olkapäät kevyesti lähekkäin ilman kosketusta ja sormet melkein hauikselle. Mieheltä, joka ei pidä halaamisesta.
Mua halaattiin ekan kerran 21-vuotiaana. Vei kauan ennenkuin opin sen. En tiennyt mille puolelle kurkotan.
Incelinä tuollaiset halaus tilanteet ovat ainoita kertoja, jolloin pääsen fyysisesti lähelle naisia. SIksi halaan aina pitkään ja usein myös puristelen ja taputtelen samalla vähän sieltä täältä. Mitään kaulaotetta en uskaltaisi tosin ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin :) Mutta muistan olla halaamatta, jos näemme...
Huvipuistohullu, koskas tuut Jäkeen?
Jos väärä ihminen halaa, se tekee kipeää jo ennen kuin hän koskettaa. Joten varmaan olen se "tiiliskivi", jos minua tulet halaamaan.
En halaa edes kaikkia perheenjäseniäni.
Ja se, että joku ihminen on minulle ystävä, ei tarkoita, että hän olisi halattava. Eli ei ole syytä loukkaantua, vaikka fyysinen kontakti sinun kanssasi ei minua miellytäkään.
En pidä halaamisesta (pl perheenjäsenet), mutta olen liian kohtelias nolatakseni halailijan kieltäytymällä. Vältän kaikin keinoin vartalokosketusta, lienen siis poutapilvi.
En halaa muita, koska en pidä vieraiden ihmisten kosketuksesta.
Nuorena jäi trauma, kun vanhan isäpuolen tuntemattomat ja iäkkäät sukulaismiehet halasivat.
Miestäni tietenkin halaan, samoin lapsia.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin :) Mutta muistan olla halaamatta, jos näemme...
Huvipuistohullu, koskas tuut Jäkeen?
Kiitos teille, ja myös @26:lle 😃
En kyllä varmaan sinne päin oo tulos 😅
Mitä tarkoittaa kun vaimon yksi ystävätär menee halatessa hieman veltoksi, kokovartalohalaus jossa joudun hieman kannattelemaan häntä. Olen yrittänyt tarjota kättä ja pysyä kaukana mutta onnistumatta. Tuntuu hieman ahdistavalta, mitä tekisin kun ei oikein kahden kesken pääse juttelemaan että miksi teet näin ja lopeta, ja varsinkin jos hän ei tarkoitakaan sillä mitään, niin olisin kysyessäni ilkeä ja outo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun vaimon yksi ystävätär menee halatessa hieman veltoksi, kokovartalohalaus jossa joudun hieman kannattelemaan häntä. Olen yrittänyt tarjota kättä ja pysyä kaukana mutta onnistumatta. Tuntuu hieman ahdistavalta, mitä tekisin kun ei oikein kahden kesken pääse juttelemaan että miksi teet näin ja lopeta, ja varsinkin jos hän ei tarkoitakaan sillä mitään, niin olisin kysyessäni ilkeä ja outo.
Sun pitäis heittää hänet olallesi
Vierailija kirjoitti:
Hellyydenkipeä, ei saa tarpeeksi kosketusta. Ei varmaan edes itse tajua tekevänsä noin, ja nolostuisi jos siitä huomautettaisiin. Voisitko kestää tämän kuin mies?
No pakkoko se on mennä kähmimään?