Ikää 45v eikä ole HPV:tä. Onko kuinka harvinaista? Mietin jo, että onko testi otettu kunnolla
Hyvähän se toki on jos ei ole tuota. Syksyllä kävin papassa ja vastaus oli, että ei mitään muutoksia eikä ole HPV:tä.
On vain saanut lukea monesta paikasta, että HPV alkaa olla niin yleistä.
Kommentit (27)
Mäkin oon ihmetellyt kun mulla ei ole, ikää tosin 35.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, mitähän tuohon nyt sanoisi? Onneksi olkoon kai? Ei se hpv sinne toosaan itsestään ilmesty joten olet kai osannut käyttää kumia sitten?
No reilun yhdeksän vuotta kestäneessä suhteessa ei käytetty kortsua kertaakaan, suhde päättyi keväällä -23. Siitä lähtien seksisuhde varatun miehen kanssa ja kortsua käytettiin vain sen aikaa, että sain minipillerit käyttöön. Yksi tindermies ollut, mutta tämän kanssa oli kortsu käytössä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Impyjä.
Niin mitä? Kyllä mulla seksiä on.
Ap
Mulla on joskus ollut ja joskus ei. Ei se näköjään mikään kiveen hakattu juttu ole.
Luulin olevan yleisempää ettei ole. Mullakin kaikki kunnossa ja oon 45
45, ei virusta taaskaan. Sama kumppani jo parikymmentä vuotta.
Mulla 45-vuotisseulassa sitä ei ollut, vaikka kolmekymppisenä oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaah, mitähän tuohon nyt sanoisi? Onneksi olkoon kai? Ei se hpv sinne toosaan itsestään ilmesty joten olet kai osannut käyttää kumia sitten?
No reilun yhdeksän vuotta kestäneessä suhteessa ei käytetty kortsua kertaakaan, suhde päättyi keväällä -23. Siitä lähtien seksisuhde varatun miehen kanssa ja kortsua käytettiin vain sen aikaa, että sain minipillerit käyttöön. Yksi tindermies ollut, mutta tämän kanssa oli kortsu käytössä.
Ap
Eli oikein hakemalla haet että saisit sen hpv:n? No kukin tyylillään jos kohdunkaulan syöpä on niin autuasta. Onnea vaan valitsemallasi tiellä! 45v ja noin s**tanan tyhmä.
Öö...Eiks tohon niinku pyritä? :D
Se testitulos kertoo vain tämänhetkisestä tilanteesta. Että siinä näytteessä ei ole havaittu muutoksia. Ei se testaa sitä, onko sinulla niitä virustyyppejä elimistössäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli oikein hakemalla haet että saisit sen hpv:n? No kukin tyylillään jos kohdunkaulan syöpä on niin autuasta. Onnea vaan valitsemallasi tiellä! 45v ja noin s**tanan tyhmä.
Miten niin hakemalla haen? Itse tässä olet nyt kyllä tyhmä.
Ap
Ei mullakaan ikinä todettu. Pelottaa että jos silti on, kortsu ei suojaa tuolta.
Syylät on tunnetusti paikallisia. Tulos riippuu tasan siitä, mistä kohdasta näyte on otettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kannata harrastaa mitään tindermiehiä tai yleensäkään miehiä, jotka haluavat irtoseksiä. Kondomi ei suojaa hpv:lta, kai sen tiesit? Netistä löytyy tietoa. Toki kortsua muuten kannattaa käyttää.
Voi myös mennä aikaa, ennen kuin sinne kohdunkaulalle ilmestyy havaittavia muutoksia. Ei se papa tai hpv-testi ole mikään pikatesti, joka osoittaisi onko sinulla virusta elimistössä vai ei. Se kertoo testaushetken tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teet tosi väärin kun olet varatun kanssa. Voit myös tartuttaa vaimoon jotain jos mies molempia vetää paljaalla. Toivottavasti vaimo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Syylät on tunnetusti paikallisia. Tulos riippuu tasan siitä, mistä kohdasta näyte on otettu?
Mitkä syylät? Ei mulla mitään syyliä ole.
Ap