Mulla on 3 lasta. Montako sulla?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
0, en ole ikinä halunnut lapsia (en edes silloin kun itse olin lapsi). Nyt ura ja talous ja parisuhde kohdillaan, mutta ei vieläkään tunnu siltä että haluisin lapsia. Jäänee lapset saamatta, koska en halua niitä varmuuden vuoksi hankkia ja ikä painaa päälle. Nyt 26v ja silti (joidenkin mielestä) nuoresta iästä huolimatta, minun elmäni on valmis. Nyt on ilmennyt muutama terveydellinenkin seikka, jotka hankaloittaisi lasten saamista oman mielipiteeni lisäksi.
Mulla sama. Ei tule lapsia tähän liittoon.
N35
Vierailija kirjoitti:
Kolmas potkii vatsassa <3
Ootteko nussinu?
Viisi. Epäilen että kuusi, mutta asia pimitetty minulta aikanaan. M46.
Eipä sitä kulkumies voi kaikkea tietää. M59
2 ja ensi kesänä ensimmäinen lapsen lapsi. Olen tavattoman onnellinen.
2
Olemme onnellisia. Olisi saanut kolmaskin tulla, mutta nyt ei enää ole sen aika ja nautimme elämästä kahden jo isomman lapsen kanssa.
Olen 5 lapsen äiti. Heistä 2 on kuollut ja 3 elossa. Mutta silti minulla on 5 lasta.
Minulla on yksi lapsi. Olisin halunnut edes yrittää toista lasta, mutta en kestä enää toista kertaa sitä erittäin pask.aa..kohtelua mitä sain terveydenhuollon ammattilaisilta (mm. ajattelen että minua on kidutettu sekä ihmisarvo viety).
Ehkä joskus toivun siitä ja uskallan yrittää. Synnytän sitten itsekseni kotona saunassa ennemmin kuin sairaalassa "turvassa".
1
Liian myöhään aloitin ja toisen olisin sittenkin halunnut. Onnellinen olen kuitenkin yhdestäkin.
Juu. Liian myöhään aloitin ja neljännen olisin sittenkin halunnut. Onnellinen olen kuitenkin kolmestakin.
Ei yhtään ja olen siitä aivan erityisen onnellinen.
Minulla on oletettavasti 3me lasta. Ja ei, en ole toimarin vaimo, vaan raavas mies.
Olet saanut munaa paljon ja paljaala.
Vierailija kirjoitti:
Olen 5 lapsen äiti. Heistä 2 on kuollut ja 3 elossa. Mutta silti minulla on 5 lasta.
Tai siis kaksi on demareita
-sama
Ei ole, eikä tule yhtäkään tähän sairaaseen maailmaan
9 ja jokainen toivottu ja rakastettu
Kolme meilläkin. Olen onnellinen ja kiitollinen heistä jokaisesta. Enemmänkin olisi voinut tulla!