Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 49 ja mies 42 - mahdoton yhtälö?

Vierailija
28.12.2024 |

Vai ei? Nainen ainakin vielä todella nuorekas...

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat nelikymppisiä, se ei mikään ongelma. Onko mies muuten hyvässä kunnossa ja elää terveellisesti, ettei miehestä tule riippaa naiselle. Luulisi toimivan, jos mies kuosissa ja ottaa vastuuta eikä oleta ylenmääräistä huolehtimista ja passaamista. Naisethan huolehtivat itsestään paremmin. Usein naiset ovat sinkkuna terveempiä ja elävät pidempään kun heillä ei ylimääräistä taakkaa. 

Vierailija
42/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin saa elätellä itseään suojellakseen vaikka millaisia harhoja, mutta siihen on ihan syy miksi ikäero on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta toisinpäin. Maito ja viini.  

Toit sitten ilmi oman harhasi, jolla suojelet itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu haluaako mies vielä lapsia

Vierailija
44/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50, ja mun ukko on 44.

Hyvin sujuu. 🤩

Ensiksi olin kyllä kauhuissani, kun itse olen 70-luvulla syntynyt, ja hän 1980. 

Että ihan juniori.🤪

Vierailija
45/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 50, ja mun ukko on 44.

Hyvin sujuu. 🤩

Ensiksi olin kyllä kauhuissani, kun itse olen 70-luvulla syntynyt, ja hän 1980. 

Että ihan juniori.🤪

Onhan tuo jo ihan aikamiehen iässä. Mikäs siinä, jos mies muuten hyvässä kunnossa! Kiva kuulla, että sujuu. 

Vierailija
46/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hyvä ikäero. Itse olen 52 ja nainen 58, kymmenen vuotta seurusteltu. Hyvin pyyhkii eikä seksi ole minnekään kadonnut. Paranee vain. M52

Vierailija
47/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 47v naisella 37v miesystävä ja hyvin menee, mitään ongelmia ei alun epäröinnin jälkeen ole ollut. Kumpikin onnellinen ja tyytyväinen jo neljättä vuotta ja se on itse koen että tällainen alkuun omastakin mielestä hiukan mahdottomalta tuntunut suhde on sitten perinpohjin mietitty ja harkittu kun kaikesta huolimatta päätettiin olla oikeasti yhdessä. 

Vierailija
48/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vimma räällä jollain on dissata keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta spämmäämällä tuota tutkimusta?

Se on yksi painava jos ei painavin aihealueen tutkimus. Jokaisen miehen pitäisi se lukea sekä ymmärtää.

Melbourne Women's Midlife Health Project on ollut erittäin tuottava tutkimus, jossa on pystytty kuvaamaan hormonitasojen pitkäaikaisia muutoksia vaihdevuosien aikana ja erottamaan hormonimuutoksen vaikutukset ikääntymisen vaikutuksista useiden funktioiden osalla. Tämä katsaus tarjoaa taustan oheiselle käsikirjoitukselle, jossa kuvataan uusi lähestymistapa elämänmuutoksen aikana tapahtuvien hormonaalisten vaikutusten mallintamiseen. Lähde: https://academic.oup.com/humupd/article-abstract/13/6/559/682984?redire… (maksullinen)

Oletko mies vai nainen joka spämmäät tätä?

En "spämmää" mitään.

Vierailija
49/68 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt miettii vaikka dannya ja helmiä,niin ei toi kovin pahalta tunnu😂😂😂

Vierailija
50/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana olin 36-vuotiaan miehen kaa. Vähän se oli välillä väsynyt ja selkää taisi joskus särkeä, mutta ei muuta valittamista.

Vierailija
51/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, ei mikään mahdoton ikäero. Ja näin naisena sanoisin et mieluummin 7 vuotta nuorempi kuin 7 vuotta vanhempi mies. Jaksaa nääs paremmin. 

49-vuotiaalle naiselle sopiva mies löytyy 65+ ikäryhmästä. Ei nuoremmista.

Vierailija
52/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 47v naisella 37v miesystävä ja hyvin menee, mitään ongelmia ei alun epäröinnin jälkeen ole ollut. Kumpikin onnellinen ja tyytyväinen jo neljättä vuotta ja se on itse koen että tällainen alkuun omastakin mielestä hiukan mahdottomalta tuntunut suhde on sitten perinpohjin mietitty ja harkittu kun kaikesta huolimatta päätettiin olla oikeasti yhdessä. 

Sitten heräsit.

Vierailija
53/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olemaan aika vanha mies.

Vierailija
54/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, ei mikään mahdoton ikäero. Ja näin naisena sanoisin et mieluummin 7 vuotta nuorempi kuin 7 vuotta vanhempi mies. Jaksaa nääs paremmin. 

Mitä h-velliä?

Vierailija
55/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
56/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä joku joka todella dissaa kypsiä naisia. Tajuan, ertä jollain Clint Eastwoodilla on selvästi nuorempi nainen, mutta hän onkin poikkeusyksilö.

Vierailija
57/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Only at vauva.fi 🤣

Vierailija
58/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa minulle, en edes halua nähdä ikänaisia /wanhusnaisia. /M67v.

Vierailija
59/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis liikaa äitivibat.

M43

Vierailija
60/68 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis liikaa äitivibat.