Kysymys miehille: jos muija joutuu suljetulle, käytkö sitä katsomassa?
Kommentit (37)
Kaikki suljetut osastot on suljettu.
t. hallitus
Vierailija kirjoitti:
En kävisi nykyistä, hän on niin ilkeä..aina vaan huutaa.
Vie se suljetulle, ja jätä sinne.
Mulla ei ole omaa muijaa, mutta panen muiden muijia suljetulla osastolla yöhoitajana. Varsinkin lepositeissä olevia. Se on kiva harrastus!
Ai sun nainen joutui suljetulle. Mitä sä teit hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole omaa muijaa, mutta panen muiden muijia suljetulla osastolla yöhoitajana. Varsinkin lepositeissä olevia. Se on kiva harrastus!
Minäkin tein noin kerran mutta muija heräsi kesken kaiken ja olin sen jälkeen itsekin suljetulka hyvän aikaa.
Tottakai menisin. Tuossa tilanteessa joutuu hyvin usein monen läheisen vierastamaksi ja hyljeksimäksi. Sellaistenkin, jotka ovat aina olleet mukamas niin mielenterveyden ongelmien ymmärtäjiä. Tällaista on nähty.
juu pääsi ulos tupakille niin imutti kassit tyhjiksi autossa
Toki mielellään käy, sehän on vähän sellainen linnanneito tornissa -fantasia
Vierailija kirjoitti:
En kävisi nykyistä, hän on niin ilkeä..aina vaan huutaa.
Ootko sä mies vai perhonen?
Vierailija kirjoitti:
Nadia
Voisiko muuten sinne suljetulle mennä iskemään naisia?
onhan sillä siellä seuranaan av-palsta, niin kuin muillakin hoidossa olevilla potilailla, jotka täällä pääosin kirjoittelevat
Vierailija kirjoitti: Saako siellä naida?
😱 Nadia 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
hyi olkoon. en laittaisi penistäni tupakalta haisevaan wt-mamman likaiseen suuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:juu pääsi ulos tupakille niin imutti kassit tyhjiksi autossa
hyi olkoon. en laittaisi penistäni tupakalta haisevaan wt-mamman likaiseen suuhun
Reikä on reikä on reikä.
En kerkeisi, koska olis niin kiire panna mun kakkosmuijaa. Ehkä vähän kolmosellekin lohkeisi.