Mitä aiot tehdä vuoden 2024 viimeisenä päivänä?
Miten juhlistat vuoden vaihtumista?
Itse ajattelin käydä kauppahallissa ostoksilla. Teen pizzaa ja uppodun sohvan pohjalle katsomaan leffoja & sarjoja. Alkoholia en nauti, se vaan alkaa väsyttämään. Miehen kanssa kahden kotona. Lapsi isovanhemmilla. Ei hassumpaa.
Kommentit (49)
Tonnilla raketteja taivaalle.
Töissä kävijä.
Nakkia ja peeunsalaattia syön kilotolkulla.
Aijon tyhjentää vuoden aikana kertyneen napanöyhdän.
En mitään. Ihan perheen kanssa olen. Jos tulee jotain järkevää elokuvaa, niin voisi ehkä katsoa. Ei mitään ihmeellistä.
Varmaan piereskelen ja vedän käteen.
Päivällä normaalisti töihin, illalla menen ystävän luokse juhlimaan. Tulee varmasti kivaa, sopiva porukka aikuisia ja lapsia koolla.
Töitä aika pikään ja sen jälkeen ruokkia perheen. Telkkaria ehkä katson, jos en nukahda sohvalle.
Juoda kaljaa ja tuo edellisen perunasalaatti kuulostaa hyvälle
Olen töissä. Tervetuloa vaan kaikki jotka ampuu rakenttinsa reisille....ja silmille.
Hemmottelen itseäni. Uusi hiusväri ja hiusnaamio. Jalkojen ja käsien hoito. Ihonkuorinta, kasvonaamio ja muu repertuaari. Puhtaat silitetyt lakanat sänkyyn ja uusi flanellipyjama päälle. Kuohuviiniä, tummaa suklaata ja Netflixistä jotain. Kissalle kampasimpukoita.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelen itseäni. Uusi hiusväri ja hiusnaamio. Jalkojen ja käsien hoito. Ihonkuorinta, kasvonaamio ja muu repertuaari. Puhtaat silitetyt lakanat sänkyyn ja uusi flanellipyjama päälle. Kuohuviiniä, tummaa suklaata ja Netflixistä jotain. Kissalle kampasimpukoita.
Ihanaa
Käyn aattona töissä ja menen aikaisin nukkumaan, (jos saan paukkeelta unta). Olen uudenvuoden päivänä töissä klo 7 alkaen.
Tosi tylsää, mutta juhlinta jää nyt väliin. Ehkä seuraavana vuonna sitten jotain muuta.
Teen makkaravuokaa ja juon halpaa olutta.
Töitä iltavuorossa. Uudenvuodenpäivänä aamuvuoroon.
Kokoan leikkelelajitelman kera patongin ja punaviinin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoan leikkelelajitelman kera patongin ja punaviinin.
Herranjestas, onko peräti ihan 3ea eri leikkelettä?
Kesäkurpitsa
T. Jorma