Minäpä lyön pöytään speksit tulevalle naisystävälleni ja mahdolliselle vaimolleni
Tulee olle pitkä (175 cm, kaikki yli on plussaa), vaalea ehdottomasti. Kukaan vähän minkäkin värinen tatuoitu tai lävistetty ei käy! Edellytän valmiutta lähteä yliopistoon ellei ole jo hankkinut tuon tason koulutusta. Minä kustannan koulutuksen ja ylläpidon residenssissäni. Haluan siis tässä vaiheessa vähintään yliopistossa opiskelevan, ja jossain vaiheessa yliopistokoulutetun naisystävän, josta sitten valmistumisensä jälkeen mahdollisesti tulee minulle rouva.
Kommentit (24)
Voi ei, olen ap:n toivenainen 🙈
Äkkiä tukka edes mustaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, vaalea ja älykäs nainen, joka tyytyisi ap: kaltaiseen tolloon. Onnea etsintään, varaudu pitkään urakkaan.
Kyllä. Spekseihin kuuluu tuo vaaleus ja minimipituus. Tästä on kaikenlaisten lyhyiden brunettien turha pillastua.
Kyllä , isoperceisiä lyhytjalkaisia painavia ruskea ja mustahiusnaisia on maailma pullollaan. Taviksia ovat..
Oikeusistuimien linjaus on kuitenkin että suostumus voidaan mitätöidä milloin vaan. Vain Tate-incelit ajattelevat jotain muuta - no means no ja niin edelleen.