Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä lyön pöytään speksit tulevalle naisystävälleni ja mahdolliselle vaimolleni

Vierailija
28.12.2024 |

Tulee olle pitkä (175 cm, kaikki yli on plussaa), vaalea ehdottomasti. Kukaan vähän minkäkin värinen tatuoitu tai lävistetty ei käy! Edellytän valmiutta lähteä yliopistoon ellei ole jo hankkinut tuon tason koulutusta. Minä kustannan koulutuksen ja ylläpidon residenssissäni. Haluan siis tässä vaiheessa vähintään yliopistossa opiskelevan, ja jossain vaiheessa yliopistokoulutetun naisystävän, josta sitten valmistumisensä jälkeen mahdollisesti tulee minulle rouva. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne spexit kannattaa laittaa sopimusasiakirjaan jossa nainen myös suostuu seksiin ettei tule sitten missään oikeusinstanssissa erimielisyyttä siitä oliko nainen antanut suostumuksensa vai ei.

Onko tästä jo tuomioistuimen ratkaisua? Kuinka yleisellä tasolla oleva suostumus on riittävä. Vähän epäilyttää kirjoittaa vain että suostun seksiin koska sitten voi aina tulla tulkintaerimielisyyttä siitä mitä seksillä tarkoitettiin. Tietenkin kska nainen on epävakaa persoonallisuus ja voi hyvin helposti alkaa tuomioistuimessa valehtelemaan että seksi on hänelle vai jotain hyväilyjä tai suudelmia. Itse ajattelin laittaa ihan yksityiskohtaisen listan joka sitten naisen kanssa täytetään rasti ruutuun -menetelmällä. Suihinotto 5, 10, 15 min. Monsteridildo - kyllä vai ei? Monsteridildo peräaukkoon vai pi11uun?

Oikeusistuimien linjaus on kuitenkin että suostumus voidaan mitätöidä milloin vaan. Vain Tate-incelit ajattelevat jotain muuta - no means no ja niin edelleen.

Vierailija
22/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hyvä ja kestävä rakastaja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen ap:n toivenainen 🙈

Äkkiä tukka edes mustaksi!

Vierailija
24/24 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, vaalea ja älykäs nainen, joka tyytyisi ap: kaltaiseen tolloon. Onnea etsintään, varaudu pitkään urakkaan. 

Kyllä. Spekseihin kuuluu tuo vaaleus ja minimipituus. Tästä on kaikenlaisten lyhyiden brunettien turha pillastua.

Kyllä , isoperceisiä lyhytjalkaisia painavia ruskea ja mustahiusnaisia on maailma pullollaan. Taviksia ovat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi