Trollailija tai provoilija: kerro millainen ihminen olet.
Kommentit (60)
Tämä ei ollut ap:n kysymys, mutta vastaan siihen kumminkin:
Mikä on provoilussa parasta? No, keskustelun kiihdyttäminen nasevilla kommenteilla ja vallasta poikkeavilla mielipiteillä/totuuksilla, tietenkin! On hauska nähdä ihmisten epätoivo, kun he epätoivoisesti yrittävät kieltää sanojani ja vängätä vastaan, vaikka tietävät niiden olevan totta... ;)
Mää ole kehittäny AV AIn, se suoltaa tänne herkullisia provoja. Itse käyn vain välillä lukemassa :)
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu, introvertti, nelikymppinen nainen.
Minäkin! Tai siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shh... tää on varmaan iltalehden tekemä aloitus. Soittaa jokaiselle meistä... 🤫
No jos omalla nimellään lähettää haukkuja niin saa kyllä syyttää ihan omaa tyhmyyttään kun toimittaja soittaa - kiitollinen saa olla jos työpaikka ei lähde tuollaisen pöllöyden jälkeen alta.
Hau. Hauhauhauhau. Terv. Marja-Leena Harrison.
Vierailija kirjoitti:
Olen Lars, 67-vuotias homoseksuaali Korsnäsistä. Elelen yhdessä kahden kuolleen gerbiilin kanssa ja nautin vanhoista korealaisista luonto-ohjelmista.
Sama.
No mutta tuttuun tyyliin olen iigori tai vladimir joka tykkää huudattaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shh... tää on varmaan iltalehden tekemä aloitus. Soittaa jokaiselle meistä... 🤫
No jos omalla nimellään lähettää haukkuja niin saa kyllä syyttää ihan omaa tyhmyyttään kun toimittaja soittaa - kiitollinen saa olla jos työpaikka ei lähde tuollaisen pöllöyden jälkeen alta.
Meitä trollejakin on erilaisia... eivät kaikki ole rääväsuita, jotka laukovat sairaita juttuja miettimättä jättämäänsä nettijalanjälkeä...
Periaatteeni onkin - kirjoita sellaisia provokommentteja, joita voisit puolustaa oikeassa elämässäkin!
Työtön ja aion myös pysyä sellaisena. Aion elellä toisten rahoilla ja jatkaa näsäviisastelua täällä niin pitkään kuin pysyn hengissä.
-winner-
INTP. Älykäs, luova, tohtorikoulutus, akateeminen, mainitakseni muutaman ominaisuuden itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
INTP. Älykäs, luova, tohtorikoulutus, akateeminen, mainitakseni muutaman ominaisuuden itsestäni.
MÄ MYÖS!!! <3
Työ on ankaraa, tulosvastuullista. Oma some korrekti ja asiallinen - täällä saa relata poliittisen satiirin ja epäasiallisen kielenkäytönopin mukaan ja aistia katharsiksen tuoksun.
Tämä on täällä ainoa keskustelu, jossa olen tuntenut syvää yhteenkuuluvuutta kanssakeskustelijoihin. <3
Vierailija kirjoitti:
Työ on ankaraa, tulosvastuullista. Oma some korrekti ja asiallinen - täällä saa relata poliittisen satiirin ja epäasiallisen kielenkäytönopin mukaan ja aistia katharsiksen tuoksun.
Sehän se. Täällä ei tarvitse ottaa itseään liian tosissaan. xD
Oon erityisherkkä, joka ahdistuu, kun kommentteihini vastataan 👉👈
olen joni, kotinani roskakori
mies parhaassa iässä, kolmekymmentäviisi vee
Noni, nyt kun saatais vielä keskustelijoiden sukupuolijakauma ja ikäjakauma selville, niin pääsisi "herkuttelemaan" ;)
- Gertrude 80v
Syön jauhelihaa 400g päivässä ja käyn 100€/kk salilla polkemassa kuntopyörää.