Kuinka kauan naimisiin menosta kestää että nainen on raskaana?
Kommentit (24)
Voi onnistua päivässä, parissa, voi olla ettei ikinä.
mutta mitä se sulle kuuluu työkaverin suunnitelmat?
Vierailija kirjoitti:
Onko työkaverisi mies?
En ole halannut niin että tuntisin mitä jalkovälissä on, mutta rinnat eivät ole kasvaneet kokoa. Lisäksi joi pikkujouluissa viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ylipäätään haluavat lapsia?
Koska ovat naimisissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Minäkin olen naimisissa, mutta aikomustakaan ei ole hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Ei naimisissa olo liity mitenkään lastenhankintaan. Jotkut ei sitä paitsi saakaan lapsia vaikka haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Minäkin olen naimisissa, mutta aikomustakaan ei ole hankkia lapsia.
Mitä sitten teet naimisissa?
huuts.... Oot vähän lapsellinen? Me aiotaan miehen kanssa mennä naimisiin, mutta lapsia ei kyllä tehdä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Minäkin olen naimisissa, mutta aikomustakaan ei ole hankkia lapsia.Mitä sitten teet naimisissa?
Miksi en olisi naimisissa, jos tiedän haluavani elää tämän ihmisen kanssa ja osoittaa uskollisuuteni hänelle tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Minäkin olen naimisissa, mutta aikomustakaan ei ole hankkia lapsia.Mitä sitten teet naimisissa?
Se on lupaus siitä että sitoutuu täysin toiseen, ei se ole mikään lupaus lapsien tekemisestä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Miksi en olisi naimisissa, jos tiedän haluavani elää tämän ihmisen kanssa ja osoittaa uskollisuuteni hänelle tällä tavalla?
Mutta et usko että hänestä olisi isäksi/äidiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Miksi en olisi naimisissa, jos tiedän haluavani elää tämän ihmisen kanssa ja osoittaa uskollisuuteni hänelle tällä tavalla?Mutta et usko että hänestä olisi isäksi/äidiksi
Tiedän kyllä, että hänestä on isäksi. On hänellä lapsia. Ja minullakin. Mutta emme nyt viitsineet liki viisikymppisenä hankkia niitä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat naimisissa??
Provohan tämä on, mutta avioliitto on lähinna helposti purettavissa oleva lainopillinen sopimus. Me menimme avioon, koska se oli vaimon oleskeluluvan ehto. Muuten elettäisiin varmaan vieläkin avoliitossa.
Ei naimisiinmenota voi päätellä lasten saamisaikataulua. Kaikki eivät saa ja jos pari on lähellä 30 vuotiaita, eilapsen saaminen enää onnistu niin vaan. Meillä meni jotain 8 vuotta.
Minun entinen kihlattuni päätteli lapsena olevansa keskonen, koska vanhempansa olivat menneet naimisiin joulukuussa ja hän oli syntynyt jo toukokuussa.
Eli alle puolessa vuodessa, joskus kuulemma paljon lyhyemmässäkin ajassa. Kaveripariskuntani tyttö sai alkunsa vasta omissa ristiäisissään, kun kaverini vihittiin samassa tilaisuudessa.
Kull-i siihen tarvitaan eikä vihkisormusta.