Syökö joku muka uutena vuotena nakkeja ja perunasalaattia.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Opin vasta aikuisena että ne ovat perinteistä uuden vuoden ruokaa. Itse en uutta vuotta tänä vuonna juhli, mutta jos juhlisin niin laittaisin jotain oikeasti juhlavaa ruokaa. Nakit ja perunasalaatti on enemmänkin välipala kuin ateria.
Veikkaan, että ne nakit ja perunasalaatti ovat tulleet perinteeksi kännäämisen takia. Humalassa ei laiteta ruokaa.
Todellakin, itse teen perunasalaatin. Hyvässä ohjeessa dijon ja kaprikset mukana.
Nakit wotkinia tai snelmannia, kivikyläkin käy.. HK:n kissanlihaa en syö vaikka ilmaiseksi jaettaisiin. Konjakkisinappia tein jouluksi, sitä riittää vielä.
Alkuun ruislastuja kylmäsavulohi täytteellä.
Vierailija kirjoitti:
Opin vasta aikuisena että ne ovat perinteistä uuden vuoden ruokaa. Itse en uutta vuotta tänä vuonna juhli, mutta jos juhlisin niin laittaisin jotain oikeasti juhlavaa ruokaa. Nakit ja perunasalaatti on enemmänkin välipala kuin ateria.
Juhlavaa saa ruoka olla uudevuodenaattona. Mennään tänä vuonna ravintolaan jossa uudenvuoden menu ei sisällä nakkeja tai muuta arkista. Ne kuuluvat arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkeja olen syönyt aina, mutta vain sinapin kanssa. En tiedä mitään vastenmielisempää kuin perunasalaatti. Näyttää siltä kuin joku olisi oksentanut syömänsä perunat.
Et siis osaa tehdä kunnon perunasalaattia! Itse tehty majoneeni, siikliä, suolakurkkua, punasipulia, tuoretta tilliä ja pekonia esimerkiksi. Aivan loistavaa, eikä edes tarvitsisi niitä nakkeja kylkeen!
Miten pystyit luettelemaan lähes kaikki vastenmielisimmät aineosat? Majoneesi, suolakurkku, punasipuli ja pekoni. Taidan oksentaa!
Mä tein eilen noin 3 kilosta perunaa, omenaa, kurkkua, kermaviiliä, sipulia ja majoneesia salaatin, niin jääkaapissa ei ollut aamulla kuin rippeet jälellä. Yön sankarit käyneet apajilla.
Eli ei syödä tänään nakkeja ja perunasalaattia.
No ei todellakaan mitään perus mättöä juhlana. Tänään juomamme on shampanja ja nakit perunasalaatilla ei oikein sovellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkeja olen syönyt aina, mutta vain sinapin kanssa. En tiedä mitään vastenmielisempää kuin perunasalaatti. Näyttää siltä kuin joku olisi oksentanut syömänsä perunat.
Et siis osaa tehdä kunnon perunasalaattia! Itse tehty majoneeni, siikliä, suolakurkkua, punasipulia, tuoretta tilliä ja pekonia esimerkiksi. Aivan loistavaa, eikä edes tarvitsisi niitä nakkeja kylkeen!
Perunasalaatti ja rosolli. Siinä kaksi asiaa, joita en halua koskaan oppia tekemään, saati syömään.
Vappuna syödään nakkeja ja perunasalattia jossain puistossa eikä uutenavuotena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyit luettelemaan lähes kaikki vastenmielisimmät aineosat? Majoneesi, suolakurkku, punasipuli ja pekoni. Taidan oksentaa!
Oksenna pois. Olet törkeä.
Olisit nähnyt Prisman nakkihyllyn eilen. Valtava määrä ihmisiä toisensa jälkeen latoi nakkipaketteja ostoskärryihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksenna pois. Olet törkeä.
Kiitän ja kumarran. Mr. Törkeä
Vierailija kirjoitti:
Olisit nähnyt Prisman nakkihyllyn eilen. Valtava määrä ihmisiä toisensa jälkeen latoi nakkipaketteja ostoskärryihinsä.
Ja sä olit kytiksellä. Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaise.
No mä ajattelin tehdä nakkikastiketta ja muusia huomenna, tänään syödään jämiä pakkasesta.
Luulen että jokunen, tuumasi Jaska Jokunen. Mitähän hän sillä mahtoi tarkoittaa ?