Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun ensitreffeillä toinen haluaa kävelylle ja toinen kahville/syömään?

Vierailija
28.12.2024 |

Jos olet tutustunut deittiäpissä johonkin tyyppiin ja kutsut hänet treffeille vaikka kahvilaan tai lounaalle, ja toinen vastaa, että hän kyllä haluaa myös tavata, mutta haluaa mieluummin ulos kävelylle?

Itse ainakaan en näe sitä tilannetta romanttisena, että kävellään ulkona pakkasessa toppavaatteisiin pukeutuneena. Ethän sä edes pysty katsomaan deittikumppania silmiin samalla tavalla kuin kahvilassa istuessa tai juttelemaan rauhassa.

Jomman kumman siinä täytyy joustaa. Sitten itse ajattelen, että jos se kahvilaan meno noin mielettömän vaikeaa, niin ehkä mä en edes halua deittailla sellaista tyyppiä. Sitten toisaalta se toinen saattaa ajatella, että onpa kermaperse -tyyppi kun ei halua lähteä ulkoilemaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin talvella pakkasessa kävelytreffeillä, ja sitten kun pussattiin, maistoin toisen rään, yöööök.. .

Vierailija
22/23 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelylle haluava on pihi ja ei halua maksaa treffeistä mitään

Tai sitten ajatus mukavasta pienestä ulkoiluhetkestä uppo-oudon tyypin kanssa tuntuu paremmalta kuin suljetussa ahtaassa ja hälyisessä tilassa istuminen. Ja jos puheenaiheet loppuu voi aina höpöttää jostain luontoon liittyvästä tai vaikka katujen kunnossapidosta. Voihan sitä aina siirtyä johonkin kahvilaan jos juttua tuntuu riittävän. Tai sopia seuraavat treffit suoraan kahvilaan.

Joo. Suomessa on vielä niin ankea kahvilakulttuuri (varsinkin talvella) että kahvilat on aika viimeisiä paikkoja minne haluaisin lähteä tutustumaan uuteen ihmiseen. Sellaisten fiinimpien/idyllisempienkin paikkojen ongelma on ainakin täällä se että pöydät ovat lähes kiinni toisissaan, eli minkäänlaista yksityisyyttä ei ole. Tietysti jos tavoitteena ensitapaamiselle on pelkkä ulkokuoren tsekkaus niin eipä siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olin talvella pakkasessa kävelytreffeillä, ja sitten kun pussattiin, maistoin toisen rään, yöööök.. .

No hyi helvetti 😂 Jos ei edes nenäänsä osaa niistää niin aika koomisen heikkoa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi