Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kun hoikka nainen ei löydä miestä?

Vierailija
28.12.2024 |

Luulisi, että on jono oven takana.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseisellä naisella mitään muita ominaisuuksia kuin hoikkuus? Voin kertoa että tasan yksikään mies ei ole koskaan lausunut että "se on niin ihana kun se on hoikka". 

Tämä! Perse, tissit ja hymy vetää puoleensa, ei pelkkä poikamainen hoikkuus. 

Ei hoikkuus tarkoita "poikamaisuutta". Minä ainakin olen hoikka, ja silti lantion ja vyötärön erotus on 30 cm ja kuppikoko D. Miten saat tuosta poikamaisen?

Tätähän tässä just saatana ajettiinkin takaa, hyppää nyt jo kaivoon niiden pallotissiesi kanssa. 

Vierailija
42/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseisellä naisella mitään muita ominaisuuksia kuin hoikkuus? Voin kertoa että tasan yksikään mies ei ole koskaan lausunut että "se on niin ihana kun se on hoikka". 

Tämä! Perse, tissit ja hymy vetää puoleensa, ei pelkkä poikamainen hoikkuus. 

Ei hoikkuus tarkoita "poikamaisuutta". Minä ainakin olen hoikka, ja silti lantion ja vyötärön erotus on 30 cm ja kuppikoko D. Miten saat tuosta poikamaisen?

Tätähän tässä just saatana ajettiinkin takaa, hyppää nyt jo kaivoon niiden pallotissiesi kanssa. 

Niin minä tuon tulkitsin. Olisit kirjoittanut selkeämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkakin voi olla ruma.

Tämä. Jos naama on petolinnun takalisto, niin eipä sillä hoikkuudella mitään tee, jos luulee hyvännäköisen kumppanin saavansa.

Vierailija
44/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt kellarissa tai parvekkeella katsomassa?

Vierailija
45/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli "vika" on siinä naisessa...

Just🤦

Jos mies ei saa naista, on vika miehessä. Kenessä vika, jos nainen ei saa miestä? Hoikka nainen voi olla myös vastenmielinen eikä välttämättä muuten mikään silmänilo.

Vierailija
46/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta, laiskuutta ja kunnianhimottomuutta

Vierailija

28.12.2024 | 14:37

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä.

Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti, kun iskee kokemus elämän yksinkokemisesta viimeistään vanhana. Omien lasten hankkimisessa on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän su

Aamen. Kaikki eivät saa kiksejä samoista asioita jos sinä olet saanut onnesi omista lapsistasi niin muut voivat saada onnensa ihan jostain muista asioista. Sellainen ei sun yksinkertaiseen ajattelu maailmaasi ilmeisesti mahdu. Ilmeisesti itsekäs ns. rakkautesi riittää vain niihin mitä on omista jalkovälistä ulos tullut.

Vierailija
47/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikan naisen pitää vain asettua näytille. Ei kukaan tiedä kotoa tulla hakemaan.

Ei löytynyt tinderistäkään. Ghostattiin vaan.

Ap

Pitääkö olla yli 185 cm pitkä?

T: 181 cm

Vierailija
48/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla viestin kirjoittaja sama provoilijamies, joka kirjoittaa 90% tämän palstan naisena esiintymisistä. Tunnistaa lyhyistä ilmoitusluontoisista viesteistä.

Vierailija
49/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikan naisen pitää vain asettua näytille. Ei kukaan tiedä kotoa tulla hakemaan.

Ap

Ei tarvitse. Tapailin jossain vaiheessa 172 cm pitkää, mutta hänellekin tuli yhtäkkiä kiireitä eikä ehtinyt enää näkemään koskaan. Viimeksi häipyi 178-senttinen ihan ilman selityksiä. Molemmat näistä perus duunareita ja toinen kalju.

Ap

Vierailija
50/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tarvitse. Tapailin jossain vaiheessa 172 cm pitkää, mutta hänellekin tuli yhtäkkiä kiireitä eikä ehtinyt enää näkemään koskaan. Viimeksi häipyi 178-senttinen ihan ilman selityksiä. Molemmat näistä perus duunareita ja toinen kalju.

Ap

No millaista miestä sitten etsit?

Vierailija
51/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No millaista miestä sitten etsit?

Ihan tavallista. Tuohon ensin mainittuun olin todella ihastunut ja surettaa vieläkin. Hän oli itsevarma, huomaavainen, hyvä sängyssä, hauskaa seuraa ja tuoksui todella hyvälle.

Ap

Vierailija
52/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen jo tuo aiemmin mainittu eli hoikilla naisilla on oma pinnallinen rima todella korkealla miesten suhteen.

Tuntuu, että se pelkkä hoikkuus naisella laittaa naisen vaatimaan mieheltä huipputason geenejä naaman/pituuden/statuksen suhteen.

Toinen mahdollinen selitys voisi olla että olet jo tehnyt lapsia tai erityisen ruma naama.

Vierailija
53/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä miestä etsit?

Vierailija
54/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hoikkaa naista. 180/90 kokoinen olisi ihanne.

M42

Vierailija
55/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja lihaksikas mies, ja edellinen tyttöystäväni kerran sanoi, ettei pidä siitä, että olen niin hyvässä kunnossa. Ilmeisesti koki epävarmuutta asiasta. Hulluinta tässä on, että eksäni oli itse hoikka, urheilullinen ja kaunis. Mutta siis kärsi syömishäiriöstä, kuten itse myönsi. No, näillä ja muilla eväillä, voitte vain kuvitella, ettei suhde kestänyt kovin pitkään. Huono itsetunto tuhoaa. En siis sano, etteivät miehet ole kiinnostuneita ap:sta, koska olisivat itse epävarmoja, mutta tällaistakin voinee tapahtua. Varmaan tyypillisempää naisille tosin.

Vierailija
56/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua hoikkaa naista. 180/90 kokoinen olisi ihanne.

M42

Moni muu kyllä haluaa.

Vierailija
57/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hoikka ja lihaksikas mies, ja edellinen tyttöystäväni kerran sanoi, ettei pidä siitä, että olen niin hyvässä kunnossa. Ilmeisesti koki epävarmuutta asiasta. Hulluinta tässä on, että eksäni oli itse hoikka, urheilullinen ja kaunis. Mutta siis kärsi syömishäiriöstä, kuten itse myönsi. No, näillä ja muilla eväillä, voitte vain kuvitella, ettei suhde kestänyt kovin pitkään. Huono itsetunto tuhoaa. En siis sano, etteivät miehet ole kiinnostuneita ap:sta, koska olisivat itse epävarmoja, mutta tällaistakin voinee tapahtua. Varmaan tyypillisempää naisille tosin.

Minulle on Tinderissä sattunut kohdalle useampi mies, jotka ovat jo ennen ensimmäisiäkään treffejä alkaneet selittelemään, kuinka ei ole hetkeen tullut salilla käytyä ym. Vähän olen ihmetellyt kun kuvissakaan eivät ole näyttäneet miltään lihaskimpuilta enkä ole sellaista odottanutkaan. Lopulta näiden kanssa ei koskaan ole päädytty tapaamaan, miesten keksittyä epävarmuuksissaan erilaisia tekosyitä. Itse siis olen hoikka, treenaava nainen. Livenä on kyllä tullut iskemään aika laidasta laitaan erilaisilla kropilla varustettuja miehiä, lukuun ottamatta ylipainoisia.

Vierailija
58/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla iso pää ja kyömynokka ja pakaravälissä tupsukka?

Vierailija
59/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja luuviulu on eri asioita.. jos nainen on sellainen. Puikelo ei se herätä mitään kiinnostusta

Vierailija
60/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi avata se ovi.

Eivät ne hakijat uskalla enää nykyään tulla läpi kun on nämä meetoot ja mitä woketuksia sitä taas keksitäänkään.

Miten toi liittyy metoohon? Toisen oven läpi meneminen on vähintäänkin murtautuminen. Se on laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi