Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajillä näyttää töitä riittävän. Suositteletko alan opiskelua?

Vierailija
28.12.2024 |

Tahtoisin keikkailla vapaasti. Oppisopimuksella saisi samalla palkkaa. Olen 51 v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelen.

M51

Vierailija
2/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ itsessään on ihan jees, mutta jos deittisovelluksissa kerrot olevasi lähihoitaja niin todella usein tulee heti pakit.

Eli oletko valmis uhraamaan pariutumismarkkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä olen alkanut miettiä ihan samaa. Pitäisi vaan löytää oppisopimuspalkka koska siitä saa rahaa opiskeluajalta. Kokopäiväiseen opiskeluun ilman tuloja ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
4/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä olen alkanut miettiä ihan samaa. Pitäisi vaan löytää oppisopimuspalkka koska siitä saa rahaa opiskeluajalta. Kokopäiväiseen opiskeluun ilman tuloja ei ole mahdollisuutta.

Jatkan vielä. Keikkailu ja erityisesti yöt/viikonloput kävis mulle. Lapset isoja eikä miestä huollettavana XD Paljonkohan tossa voisi tienata ja riittääkö keikkaa?

5/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajiakin alkaa olla työttömänä, kun potilaspaikkoja vähennetään, niin ei tarvitse enää yhtä paljon työvoimaa 

Vierailija
6/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 51-vuotias, ja aiempi työkokemus ei mitenkään sivua hoitoalaa, olisin kovin harkitsevainen. Kypsässä keski-iässä hoitoalan maailmaan siirtyminen ei kulttuurisesti eikä tiedollis-taidollisesti ole vain mutkaton ja kiva mahdollisuus.

Vierailija
7/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samoin pohtinut että lähihoitajan työ toisi vapautta. Vuorotyö ja keikkailu itselle sopivina aikoina.

Lapset pian muuttamassa kotoa niin ei tarvitse heitäkään ajatella esim. yövuorojen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä