Pidättekö ranskanperunoista?
Kommentit (23)
Tiätysti! Just tänään söin 🍟😃
Pidän. Syön kerran viikossa herkkuna.
Kyllä ja tämä Oolannin on paras.
https://www.oolannin.fi/tuote/oolannin-uunirapeat-sileat-ranskanperunat…
Pidän aina varalla pakastimessa jos ei huvita kokkailla ja haluaa uuniin tuupata helppoa syötävää.
Välillä alkaa tehdä mieli makkara perunoita tai käy ne muunkin kanssa kuten filekalapuikkojen tai lihapullien kanssa.
Tietysti tavallista höyry perunaakin useimmiten.
Ranskikset on kauheita.
Peruna pilattu.
Valkosipulikermaperunat nam.
Raaka peruna ja höyrytetty/keitetty peruna hyvää.
Kankkkusessa erinomainen pohja mättöruoalle.
Jätin ranskanperunoiden syönnin poliittisista syistä, meillä syödään vaan vapaudenperunoita.
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka arvottavat muita heidän syömisiensä perusteella. Kertoo yleensä siitä, että elämästä puuttuu onnistumisia ja sitä lommoutunutta itsetuntoa halutaan paikata keinolla millä hyväänsä.
Ruoka muiden joukossa.
Pakasteesta saa pääosin huonoa, itsetehtynä voi olla loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskikset on kauheita.
Peruna pilattu.
Valkosipulikermaperunat nam.
Raaka peruna ja höyrytetty/keitetty peruna hyvää.
Hyvää :D Harva ruoka on niin tylsän makuista kuin keitetty peruna. Raaka on kaiken lisäksi myrkyllistä.
Joskus kännissä makkaraperunat on kova sana. Siis taksari.
Vierailija kirjoitti:
Osaan kokata, en syö ranskiksia.
Ei se sittä osaamisesta ole kiinni mutta jos et syö niin et syö.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka muiden joukossa.
Ei kaikki pakasteet ole huonolaatuista jos ei osta halvinta ja huonolaatuista tai sitten itse pilaa ne uunissa kärventämällä kuiviksi koppuroiksi. Kokeilin monia ranskiksia ja Oolannin ranskikset jäivät suosikiksi.
Kasvatan itse perunat, teen niistä joskus ranskalaisia ja ovat todella hyviä. Ei voi puhua mistään mauttomista pakasteranskalaisista samana päivänä.
Parhaimmillaan erittäin maukkaita, huonoimmillaan kamalaa kuraa. Riippuu täysin miten ne valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka muiden joukossa.
Ei kaikki pakasteet ole huonolaatuista jos ei osta halvinta ja huonolaatuista tai sitten itse pilaa ne uunissa kärventämällä kuiviksi koppuroiksi. Kokeilin monia ranskiksia ja Oolannin ranskikset jäivät suosikiksi.
Ihmettelen Xtra-ranskalaisten paisto-ohjetta. 1 kg:n pakkaus. Ohje kuuluu paista 200 asteessa 15-20 min. Jäävät raaoiksi!
Tänään syödään uunimakkaran kanssa kunhan lapset tulee exältä. Paistan ne wokkipannussa niin tulee parempia.
Ei ne mitään herkkua ole, mutta kyllä niitä nyt syö silloin tällöin. Pelkästään tylsiä, mutta kun dippaa johonkin kastikkeeseen niin menettelee.
En. Lasten ja vauvasuiden pöperöä.