Mies. Vuosien saatossa vaimosi/avovaimosi rupsahtaa. Miten se vaikuttaa tunne-elämääsi?
Kun olin nuori, mies himoitsi ja halusi minua.Nykyään mahassa on löysää nahkaa, reisissä selluliittiä ja rintani roikkuvat. Mies ei halua minua enää.
Kommentit (38)
Jos rupsahtaminen johtuu asioista joihin voi tai olisi voinut vaikuttaa (ylensyöminen, liikkumattomuus) vs. syyt joihin ei voi vaikuttaa (ihon vanheminen, hiusten harmaus, ohentuminen jne, kasvojen rypyt ja uurteet), niin suhtautumiseni voi olla erilaista.
Jos rupsahtaminen johtuu siitä pääosin, ettei pidä huolta itsestään ja toinen pitää, niin kyllä siinä toisen valittaessa vanhuutta ja väsymystä (fyysistä ja henkistä itseaiheutettuna) voi alkaa tuntua epäreilulta, jos täytyy toista riippakivenä vetää ja oma mieli ja keho vielä hyvässä iskussa.
Ei se ulkoinen puoli vaikuta mitenkään, mutta se, että hän kohtelee kuin paskaläjää vaikuttaa.
Ai että ku sais ukon joka nuolis joka päivä. Nykyinen ei nuole! T:Anu
Vierailija kirjoitti:
Misspäin Anu majailee?
Kyselee Jasu Espoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misspäin Anu majailee?
Kyselee Jasu Espoosta
Alusta en tiedä, mutta voit tulla nuolemaan myös minua ja miestäni Espoossa.
Ritva 76v ja Aki 72v
Jotenkin miehenä näen aina naisen kauniiksi. Iän myötä ryppyjä, mutta aina jotain kaunista löytyy. Olenkohan edes nähnyt koskaan ns. rumaa naista. Mielestäni en. Aina on ollut naisessa naista! Ja aina ensin naisen halut. Kyllä maltan odottaa omani jos vaan saa naisen ensin hoidella next levelille. T:HeteroUkko
Vierailija kirjoitti:
Ulkoinen rupsahdus ei vaikuta mitenkään. Sisäisen mielenmaiseman muuttuminen negatiiviseksi ja/tai viikoittain agressiiviseksi vaikuttaa siten että asun mielummin omassa kodissani yksin.
Pahinta tietty jos molemmat tapahtuu, mikä valitettavan usein todellakin tapahtuu.
Mutta kyllä siitä ulkoisestakin olemuksesta ja kunnosta täytyy normaalin ihmisen huolehtia!
Entinen työkaveri, silloin 20v ja reilun kymmenen vuotta nuorempi, ei syönyt paistetusta lohesta reunoja jotka tummuneet.
Sanoin sille että kyllä päivä tulee vielä kun mielellään nuolet tummuneita reunoja
Ei tainnut tietää mitä tarkoitin mutta varmaan nykyään havainnut asian.
Tää on jännä juttu miten ihmiset näkee rupsahtamisen. Min mielestä kukaan viisi- tai kuusikymppinen (nainen tai mies) mun työpaikalla ei ole rupsahtanut. N32
Ja ap pysyy nuorena/rypyttömänä! Mieti sitä aloittaja kuinka typerältä tuo kuullostaa?
No kun ei sillä raukalla keuli enää. Ei ole sinun syysi vaan ukon elämäntavat.
Kohtalaisen kauniina on rouva pysynyt ikäisekseen. Ei vaikuta tunne-elämään nuo iän tuomat merkit, En millään tavoin nuoremmista naisista haaveile. Toivon, että nuoret naiset saisivat vastuuntuntoisia nuoria miehiä itselleen.
Pidän katseen kurissa seksin aikana ja ajattelen nuoria hyvännäköisiä naisia.
onhan se lihonut mutta itsekin tässä vanhenee ja vaivoja tulee että seksi jää vähemm'lle pakostakin
Juu vaimolla vattanahka ja rinnat roikkuu, jumaloin hänen ruumistaan ja rakastellaan aina kun voidaan. M63
Mä kans jumaloinut vaimoni fyysistä olemusta aina. Siis yli 20v. Rouva ei taho aina ymmärtää. Mutta umpihetero kun oon, niin jumaloin kaikkia naisia! T:Umpi
Seksi perustuu tunteisiin, eikä ulkonäköön.
Mielestäni vaimo vain kaunistuu. Hän itse ei tajua sitä ja vihaan kuinka rakkaimpani mollaa itseään.