Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Vuosien saatossa vaimosi/avovaimosi rupsahtaa. Miten se vaikuttaa tunne-elämääsi?

Vierailija
28.12.2024 |

Kun olin nuori, mies himoitsi ja halusi minua.Nykyään mahassa on löysää nahkaa, reisissä selluliittiä ja rintani roikkuvat. Mies ei halua minua enää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaimo vain kaunistuu. Hän itse ei tajua sitä ja vihaan kuinka rakkaimpani mollaa itseään.

Vierailija
22/38 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupsahtaminen johtuu asioista joihin voi tai olisi voinut vaikuttaa (ylensyöminen, liikkumattomuus) vs. syyt joihin ei voi vaikuttaa (ihon vanheminen, hiusten harmaus, ohentuminen jne, kasvojen rypyt ja uurteet), niin suhtautumiseni voi olla erilaista.

Jos rupsahtaminen johtuu siitä pääosin, ettei pidä huolta itsestään ja toinen pitää, niin kyllä siinä toisen valittaessa vanhuutta ja väsymystä (fyysistä ja henkistä itseaiheutettuna) voi alkaa tuntua epäreilulta, jos täytyy toista riippakivenä vetää ja oma mieli ja keho vielä hyvässä iskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkoinen puoli vaikuta mitenkään, mutta se, että hän kohtelee kuin paskaläjää vaikuttaa.

Vierailija
24/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ku sais ukon joka nuolis joka päivä. Nykyinen ei nuole! T:Anu

Vierailija
25/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misspäin Anu majailee?

Kyselee Jasu Espoosta

Vierailija
26/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misspäin Anu majailee?

Kyselee Jasu Espoosta

Alusta en tiedä, mutta voit tulla nuolemaan myös minua ja miestäni Espoossa.

Ritva 76v ja Aki 72v

Vierailija
27/38 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin miehenä näen aina naisen kauniiksi. Iän myötä ryppyjä, mutta aina jotain kaunista löytyy. Olenkohan edes nähnyt koskaan ns. rumaa naista. Mielestäni en. Aina on ollut naisessa naista! Ja aina ensin naisen halut. Kyllä maltan odottaa omani jos vaan saa naisen ensin hoidella next levelille. T:HeteroUkko

Vierailija
28/38 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoinen rupsahdus ei vaikuta mitenkään. Sisäisen mielenmaiseman muuttuminen negatiiviseksi ja/tai viikoittain agressiiviseksi vaikuttaa siten että asun mielummin omassa kodissani yksin.

Pahinta tietty jos molemmat tapahtuu, mikä valitettavan usein todellakin tapahtuu.

Mutta kyllä siitä ulkoisestakin olemuksesta ja kunnosta täytyy normaalin ihmisen huolehtia!

Vierailija
29/38 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri, silloin 20v ja reilun kymmenen vuotta nuorempi, ei syönyt paistetusta lohesta reunoja jotka tummuneet.

Sanoin sille että kyllä päivä tulee vielä kun mielellään nuolet tummuneita reunoja

Ei tainnut tietää mitä tarkoitin mutta varmaan nykyään havainnut asian.

Vierailija
30/38 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä juttu miten ihmiset näkee rupsahtamisen. Min mielestä kukaan viisi- tai kuusikymppinen (nainen tai mies) mun työpaikalla ei ole rupsahtanut. N32

Vierailija
31/38 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap pysyy nuorena/rypyttömänä! Mieti sitä aloittaja kuinka typerältä tuo kuullostaa?

Vierailija
32/38 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei sillä raukalla keuli enää. Ei ole sinun syysi vaan ukon elämäntavat.

Vierailija
33/38 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen kauniina on rouva pysynyt ikäisekseen. Ei vaikuta tunne-elämään nuo iän tuomat merkit, En millään tavoin nuoremmista naisista haaveile. Toivon, että nuoret naiset saisivat vastuuntuntoisia nuoria miehiä itselleen. 

Vierailija
34/38 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän katseen kurissa seksin aikana ja ajattelen nuoria hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
35/38 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se lihonut mutta itsekin tässä vanhenee ja vaivoja tulee että seksi jää vähemm'lle pakostakin

Vierailija
36/38 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vaimolla vattanahka ja rinnat roikkuu, jumaloin hänen ruumistaan ja rakastellaan aina kun voidaan. M63

Vierailija
37/38 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans jumaloinut vaimoni fyysistä olemusta aina. Siis yli 20v. Rouva ei taho aina ymmärtää. Mutta umpihetero kun oon, niin jumaloin kaikkia naisia! T:Umpi

Vierailija
38/38 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi perustuu tunteisiin, eikä ulkonäköön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme