Mitäs teette uutena vuotena?
Itse olen yksin. Katselen varmaan ikkunasta ilotulitteita, kun näkyy. Asun kaupungin keskustassa.
Kommentit (46)
Uudenvuoden aatto on normaali työpäivä. Lopettelen ehkä vähän aikaisemmin, paikkaan loppuviikosta sitten. Vietetään tyttöjen iltaa, yhdellä kaverilla on synttärit, joten juhlimme niitä. Istumme iltaa, syömme ja juomme jotain hyvää, ja baariin.
Spämmään persuista palstan täyteen aamusta iltaan.
t. vassari
Mökillä. Sauna, avanto, jotain hyvää syötävää ja muutama raketti.
Etsin uutta asuntoa.
Kolme kk tässä nykyisessä tuli asuttua kunnes tänä viikonloppuna paljastui että tämäkin asunto on homeessa.
Viides homekämppä putkeen! Olen asunut pari vuotta vanhoissa kerrostaloissa sekä vanhemmissa putkiremontoiduissa kerrostaloissa sekä omakotitalossa. Homeessa kaikki!
Huomenna on vielä sovittu muutaman huonekalun haku jota ei voi enää perua. Kaatopaikalle lentävät ne muutossa sitten kuten kaikki muutkin huonekalut & muut tavarat.
Mun teema tässä elämässä on luopuminen: luovu terveydestä, ulkonäöstä,perheenjäsenistä, ystävistä, kodista, omaisuudesta, mielenterveydestä, unesta, ruokahalusta.
Tämä tulee johtamaan siihen että luovun koko elämästä. Ehkä kaiken vaan piti mennä näin.
Huomasin että Areenassa on Kalle Päätalon lapsuudesta ja nuoruudesta kertova Elämän vonkamies. Voisin sen katsoa uutenavuotena. Muistan kyseisen elokuvan lapsuudestani. Siinä on upeaa luontokuvaa Suomen luonnosta eri vuodenaikoina sekä hyvät näyttelijäsuoritukset. Elokuva poistuu jo 1.1. 2025 joten ei voi viivytellä sen katsomisen kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kun kello lyö kakstoista pesen vaginani. Persereikä on pesty jo aamulla.