Parisuhde jossa nainen haluton päättyy yleensä siihen että mies löytää haluavan naisen
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin musta tuntuu että naisen haluttomuus voisi olla jopa helpompaa hyväksyä kuin miehen haluttomuus. Jotkut naiset vaan on haluttomia, eikö niin, fysiologinen syy. Kun taas jos mies on haluton...
Mikä on tämä "fysiologinen"syy?
Yleensä syy on itsekäs mies, joka ei osaa eikä viitsi tyydyttää naista. Se kun vaatii mieheltä hitusen enemmän aivotyötä kuin mihin mies on tottunut.
Osa naisista on vaan haluttomia, ei tarvitse olla syytä
Nainen löytää usein sellaisen miehen, jota hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuta, kuin että siihen haluttomuuteen on joku syy.
Sekopäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se loppuu, kun naisen mielestä mies ei arvosta häntä.
Tämä. Tämä on se "fysiologinen" syy, miksi naisen halu itsekkääseen mieheen sammuu.
Toisin kuin on väitetty, nsinen on halukas ha kyvykäs koko elämänsä, mutta mies vain lyhyen aikaa, kunnes tuhoaa kykynsä huonoilla elintavoilla: lihavuus, liikkumattomuus, päihteet. Menee suonet tukkoon, läskin erittämä estrogeeni blokkaa testosteronin eikä puomi nouse.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies elää arkeaan kuin teinipoika kiukutellen ja seksiin pitäisi olla valmis kun kerran puristaa tissistä niin ei kiitos. Saa jatkaa matkaa, ei kiiinnosta moinen ukko.
Eli muija saa jatkaa matkaa sillä mies tuo taloon rahat ja omistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin musta tuntuu että naisen haluttomuus voisi olla jopa helpompaa hyväksyä kuin miehen haluttomuus. Jotkut naiset vaan on haluttomia, eikö niin, fysiologinen syy. Kun taas jos mies on haluton...
Yleensä syy on itsekäs mies, joka ei osaa eikä viitsi tyydyttää naista. Se kun vaatii mieheltä hitusen enemmän aivotyötä kuin mihin mies on tottunut.
Niin mikä silloin on se "fysiologinen" syy?
Olisko esim. pikkutytöstä saakka koettu nujertaminen ja seksuaaliahdistelu?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei halut lähteneet muuta kuin miestäni kohtaan, joka kohteli kuin kynnysmattoa. Nyt olen tasa-arvoisessa ja rakastavassa suhteess ja haluan miestäni vaikka olen 56 -vuotias ja olemme olleet yhdessä kohta 20 vuotta.
Hehe, todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies elää arkeaan kuin teinipoika kiukutellen ja seksiin pitäisi olla valmis kun kerran puristaa tissistä niin ei kiitos. Saa jatkaa matkaa, ei kiiinnosta moinen ukko.
Eli muija saa jatkaa matkaa sillä mies tuo taloon rahat ja omistaa sen.
Nainen tekee palkkatyötä, mies sluibailee työttömänä, ryyppää polttaa ja loisii. Näin sinunkin lapsuudenkodissasi, eikö vain.
Mikä pojun pointti on? Että sun tekee mieli pillua, mutta kukaan ei sitä sulle anna tänäkään vuonna 2024.
Vielä toki kolme ja puoli päivää aikaa solvata ja kinuta.
Tai sanotaanko haluava nainen löytää miehen.
Mun halut loppui siihen, että mies painosti seksiin jossa sai itse orgasmeja mutta minä en. Siedin sitä 2 kk ja potkaisin tyhjätaskun juopon maantielle.
Asuntomme kun oli yksin minun eikä mies halunnut sitoutua. On helppo häätää mies, jonka osoite on poste restante.
Jotkut naisraukat sietää moista koko elämänsä, voi helvetti sentään. Kulissit, kulissit, väitetty parisuhteen ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuta, kuin että siihen haluttomuuteen on joku syy.
Kyllä. Naiseni käytös minua kohtaan aiheutti haluttomuuteni häntä kohtaan. Hän oli muuten halukas kyllä muttei hillinnyt itseään joskus ja sai lopulta lähteä.
Harva mies on hyvä rakastaja, kiinnostunut naisen nautinnosta siinä missä omastaan. Ei sellaisen kanssa ole olut minkäänlaista haluttomuusongelmaa 20 vuoteen. Keskinäinen kunnioitus on kaiken pohja, muuten mennään vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä silloin on se "fysiologinen" syy?
Olisko esim. pikkutytöstä saakka koettu nujertaminen ja seksuaaliahdistelu?
Ei, vaan pikkutytöstä saakka opeteltu uhriutuminen, ruikuttaminen, nalkuttaminen ja kiltti tyttöys.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mä löysin halukkaan miehen. Bye bye eksä.
Näin se nykyään on. Miehet on niitä haluttomia.
Vierailija kirjoitti:
Mun halut loppui siihen, että mies painosti seksiin jossa sai itse orgasmeja mutta minä en. Siedin sitä 2 kk ja potkaisin tyhjätaskun juopon maantielle.
Asuntomme kun oli yksin minun eikä mies halunnut sitoutua. On helppo häätää mies, jonka osoite on poste restante.
Jotkut naisraukat sietää moista koko elämänsä, voi helvetti sentään. Kulissit, kulissit, väitetty parisuhteen ihanne.
Sellainen satu pääpipisyistä sairaseläkkeellä olevalta vanhapiika-lähäriltä tänään 🤣
Jos nainen on haluton, niin mies on oikeutettu hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta tai jättämään naisen, jos tilanne on toisinpäin, pitää naisen jäädä tukemaan miestään.
Aina mies syyllinen LOL