Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde jossa nainen haluton päättyy yleensä siihen että mies löytää haluavan naisen

Vierailija
28.12.2024 |

Valitettavasti. Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä muuta, kuin että siihen haluttomuuteen on joku syy.

Syy on usein siinä miehessä, joka ei saa naista haluamaan eikä edes piittaa siitä, miltä naisesta tuntuu.

Aina mies syyllinen LOL

Vierailija
22/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu että naisen haluttomuus voisi olla jopa helpompaa hyväksyä kuin miehen haluttomuus. Jotkut naiset vaan on haluttomia, eikö niin, fysiologinen syy. Kun taas jos mies on haluton... 

Mikä on tämä "fysiologinen"syy?

Yleensä syy on itsekäs mies, joka ei osaa eikä viitsi tyydyttää naista. Se kun vaatii mieheltä hitusen enemmän aivotyötä kuin mihin mies on tottunut.

Osa naisista on vaan haluttomia, ei tarvitse olla syytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää usein sellaisen miehen, jota hän haluaa.

Vierailija
24/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäisyys. 

Vierailija
25/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Done that, been there

M49

Vierailija
26/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se loppuu, kun naisen mielestä mies ei arvosta häntä.

Tämä. Tämä on se "fysiologinen" syy, miksi naisen halu itsekkääseen mieheen sammuu.

Toisin kuin on väitetty, nsinen on halukas ha kyvykäs koko elämänsä, mutta mies vain lyhyen aikaa, kunnes tuhoaa kykynsä huonoilla elintavoilla: lihavuus, liikkumattomuus, päihteet. Menee suonet tukkoon, läskin erittämä estrogeeni blokkaa testosteronin eikä puomi nouse.

Vierailija
27/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies elää arkeaan kuin teinipoika kiukutellen ja seksiin pitäisi olla valmis kun kerran puristaa tissistä niin ei kiitos. Saa jatkaa matkaa, ei kiiinnosta moinen ukko.

Eli muija saa jatkaa matkaa sillä mies tuo taloon rahat ja omistaa sen. 

Vierailija
28/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu että naisen haluttomuus voisi olla jopa helpompaa hyväksyä kuin miehen haluttomuus. Jotkut naiset vaan on haluttomia, eikö niin, fysiologinen syy. Kun taas jos mies on haluton... 

Yleensä syy on itsekäs mies, joka ei osaa eikä viitsi tyydyttää naista. Se kun vaatii mieheltä hitusen enemmän aivotyötä kuin mihin mies on tottunut.

Niin mikä silloin on se "fysiologinen" syy?

Olisko esim. pikkutytöstä saakka koettu nujertaminen ja seksuaaliahdistelu?

Vierailija
29/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei halut lähteneet muuta kuin miestäni kohtaan, joka kohteli kuin kynnysmattoa. Nyt olen tasa-arvoisessa ja rakastavassa suhteess ja haluan miestäni vaikka olen 56 -vuotias ja olemme olleet yhdessä kohta 20 vuotta. 

Hehe, todisteet?

Vierailija
30/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies elää arkeaan kuin teinipoika kiukutellen ja seksiin pitäisi olla valmis kun kerran puristaa tissistä niin ei kiitos. Saa jatkaa matkaa, ei kiiinnosta moinen ukko.

Eli muija saa jatkaa matkaa sillä mies tuo taloon rahat ja omistaa sen. 

Nainen tekee palkkatyötä, mies sluibailee työttömänä, ryyppää  polttaa ja loisii. Näin sinunkin lapsuudenkodissasi, eikö vain.

Vierailija
31/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pojun pointti on? Että sun tekee mieli pillua, mutta kukaan ei sitä sulle anna tänäkään vuonna 2024.

Vielä toki kolme ja puoli päivää aikaa solvata ja  kinuta.

Vierailija
32/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaanko haluava nainen löytää miehen.

Vierailija
33/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun halut loppui siihen, että mies painosti seksiin jossa sai itse orgasmeja mutta minä en. Siedin sitä 2 kk ja potkaisin tyhjätaskun juopon  maantielle.

Asuntomme kun oli yksin minun eikä mies halunnut sitoutua. On helppo häätää mies, jonka osoite on poste restante. 

Jotkut naisraukat sietää moista koko elämänsä, voi helvetti sentään.  Kulissit, kulissit, väitetty parisuhteen ihanne.

Vierailija
34/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Naiseni käytös minua kohtaan aiheutti haluttomuuteni häntä kohtaan. Hän oli muuten halukas kyllä muttei hillinnyt itseään joskus ja sai lopulta lähteä.

Vierailija
35/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies on hyvä rakastaja, kiinnostunut naisen nautinnosta siinä missä omastaan. Ei sellaisen kanssa ole olut minkäänlaista haluttomuusongelmaa 20 vuoteen. Keskinäinen kunnioitus on kaiken pohja, muuten mennään vikaan.

Vierailija
36/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on huọra. 

Vierailija
37/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä silloin on se "fysiologinen" syy?

Olisko esim. pikkutytöstä saakka koettu nujertaminen ja seksuaaliahdistelu?

Ei, vaan pikkutytöstä saakka opeteltu uhriutuminen, ruikuttaminen, nalkuttaminen ja kiltti tyttöys. 

Vierailija
38/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mä löysin halukkaan miehen. Bye bye eksä.

Näin se nykyään on. Miehet on niitä haluttomia.

Vierailija
39/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun halut loppui siihen, että mies painosti seksiin jossa sai itse orgasmeja mutta minä en. Siedin sitä 2 kk ja potkaisin tyhjätaskun juopon  maantielle.

Asuntomme kun oli yksin minun eikä mies halunnut sitoutua. On helppo häätää mies, jonka osoite on poste restante. 

Jotkut naisraukat sietää moista koko elämänsä, voi helvetti sentään.  Kulissit, kulissit, väitetty parisuhteen ihanne.

Sellainen satu pääpipisyistä sairaseläkkeellä olevalta vanhapiika-lähäriltä tänään 🤣

Vierailija
40/78 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on haluton, niin mies on oikeutettu hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta tai jättämään naisen, jos tilanne on toisinpäin, pitää naisen jäädä tukemaan miestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi