Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään pieni poika onnelliseksi :)

Vierailija
14.09.2008 |

Heips kaikki! :) on olemassa pieni mies, 5-vuotias.

Tämä pieni mies osallistui Smurffien 50-vuotis kisaan ja toivoisi kovasti että ihmiset äänestäisivät hänen tekemää smurffia :)

Se ei vaadi aikaa eikä vaivaa kuin muutaman hiirenklikkauksen joten olisi kiva jos kävisitte äänestämässä :) osoite sinne on:

http: // happysmurfday. com/ fi /fi/ euro_tour/ helsinki/ gallery/ 34

Autetaanhan Riku voittoon :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi antaa äänensä vaikka ihan jokaiselle, minäkin äänestin kaikkia niitä ihania smurffeja jotka toivat hymyn huulille :)

Täällä on monesti pyydetty apua äänestyksiin yms mutta näin rumia vastauksia en ole koskaan lukenut. Yhden pienen äänen antaminen tekee teille noin pahaa? Herranjesta, itsekkäitä ihmisiä.

Tsemppiä aplle ja pojalle :)

Vierailija
2/22 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannata äänestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna muihin maihin. Tai sitten täällä on vaan päiväkotilapset innostuneet osallistumaan. Toisaalta mietityttää hieman jonkun 2 v smurffi joka on maalattu niin ettei ole yhtään yli rajojen. Itse en halunnut osallistua kun lapsi ei suostunut koristamaan smurffia, olisi ollut väärin osallistua lapsen nimellä, tosin kilpailu oli kyllä kaiken ikäisille.

Vierailija
4/22 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä on viikko aikaa takoa ääniä.

Vierailija
5/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi voittaa? Musta tällainen kärttäminen on myös sekä epäreilua että säälittävää.

Vierailija
6/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrätkö että sääliääniä saa jos jotain saa.

Vierailija
7/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettten tippunu tuolilta kun näin sen..... Päivän piristäjä :D

Vierailija
8/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voittaja on joku sisaruspari räkä poskella ja tekstinä jotain "huh hellettä", lisäksi epäselvä kuva...saivat vissiin rannekkeet Lintsille siitä ilosta joka viikko. No, eipä ollut minusta kovin reilua.

Vierailija
9/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin huono.

Äänestin sen sijaan monia muita, esim. tätä http://happysmurfday.com/fi/fi/euro_tour/helsinki/gallery/70

Vierailija
10/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte sitten klikkaillu katsomatta muita läpi.

Vierailija
11/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä, ja vieläpä tuollaisella tunteisiin vetoavalla "tehd'ään pieni poika onnelliseksi" viestillä. Totta kai ne kaikki muutkin pienet lapset haluavat voittaa ja tulisivat onnellisiksi voitosta! Olen samaa mieltä monen vastaajan kanssa, että äidin puuttuminen äänten haalintaan "julkisella äänestyskampanjalla" ei ole reilua eikä demokraattista peliä.

Kuitenkin minusta on myös vähintään yhtä outo valinta teiltä, jotka ap:n viestiä arvostelette, arvostella siinä samassa lapsen työ "rumaksi" ja "huonoksi" ja pelkkiä säälipisteitä kerääväksi. Ettekö olisi vaan voinut kommentoida ap: valintaa lähettää tuo ääntenkalastusviesti, pitikö mukaan vetää kritiikki pientä viatonta smurffitaiteilijaa kohtaan. Pienen Rikun vika ei varmasti ole, jos teitä ärsyttää hänen äitinsä viesti. Hävetkää.

Vierailija
12/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan äänestä

Vierailija
13/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina voi voittaa, kolhuja tulee. Ja eiköhän hän haluaisi voittaa ihan omin avuin?

Vai sinustako tässä onkin kyse? pojan voitettava! keinolla millä hyvänsä

huh huh...

Vierailija
14/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse äiti tässä haluaa poikansa voittavan

saisi sitten muille leuhkia, vai?

Aika läpinäkyvää ja surullista. Miten tuollainen asia voi merkitä niin paljon? Kysyn vaan

Vierailija
15/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa äiti olla muutenkin kova manipuloimaan kaikkia?

Vai onko poikasi kovin hemmoteltu, saa aina kaiken? Vaikka äiti joutuisi sitten lahjomaan. Kaikki keinot sallitaan

Varmasti 5v itse osallistuminen kivaa. Jos sitten äiti ei luo voittopaineita

tuo "anomuksesi" kyllä sai aikaan vastakkaisreaktion, ei muuta.

Vierailija
16/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällistä!

Vierailija
17/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://happysmurfday.com/fi/fi/euro_tour/helsinki/gallery/31 2-vuotias on ITSE värittänyt tämän, eikö?

Vierailija
18/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakkaan opettavani ekaluokkalaiselleni tuollaista epärehellisyyttä.. Mun poitsullani on tooosi kova kilpailuvietti ja voitontahto,mutta aina ei voi voittaa ja se on tosiasia se..

Vierailija
19/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaan näyttää 2 -vuotiaan värityksiltä. Tuo vasta säälittävää onkin. Joskin ap:n yritys on kyllä niin nolo...

Vierailija
20/22 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmöä kateutta kaikilla. Höh.

Noita kun katselee niin ääni tosiaan kannattaa antaa jollekin, jonka lapsi on itse tehnyt. Siellä on jokunen esim. 2-vuotias muka tehnyt täydellisen maalauksen ja yksityiskohdat. Huihai. Niistä näkee jo kauas että "hieman" vanhempi on ollut asialla.

Äänestäkää sellaista, jonka joku pieni poika tai tyttö on oikeasti itse tehnyt. Ja tässä ap:n ehdottamassa näin varmasti onkin.

Onnea kilpailuun Rikulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi