Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>*>*ENSIKOT tiistaina<*<*

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Nyt seuraa kunnon valivalia, hypätkää siis tämän viestin, jos ette jaksa valitusta ;)

Mitään oikeaa aihettahan mulla ei ole valittaa mistään. Sain eilen uuden puhelimen (ihana pinkki Samsungin mp3-puhelin) ja äippäloma alkaa huomenna. Mutta kun¿ Nyt alkaa ilmeisesti tulla eteen oikeastaan toisen kerran koko raskauden aikana tuskastumisen tunne. Ekan kerran sen aiheutti kuukauden kestänyt kokopäiväoksentelu, nyt ei vaan enää jaksaisi! Mihinkään ei varsinaisesti satu mutta koko olo on vaan ihan liian tukala. Mitenkään päin en jaksaisi enää istua, ei yhtään houkuttele tunnin kotimatka ruuhkabussilla, yökkö olo, ahdistaa kaikki vaatteet eikä henkikään tunnu kulkevan. Ihan hyvä kyllä, että se loma alkaa vaikka vielä hetki sitten ihan harmitti ajatus jäädä kotiin. Vähän tulee kiittämätön olo, kun mut on päästetty niin helpolla, mitä raskausvaivoihin tulee ja silti vaan valitan. Anteeksi siis purnaukseni, ja tsemppiä kaikille, joiden vauvat potkii liian lujaa tai megaturvotus kiusaa.

Kokonaan toinen juttu onkin sitten tämä dippatyö. Kyllähän se alkaa viimeisiään vedellä mutta fakta on se, etten saa lopullista versiota palautettua enne äippälomaa :( Olisi ollut NIIN paljon kivampi päästä koko hommasta jo eroon, mutta siitä saan syyttää vain itseäni, jos olen työajalla lipsunut nettisurffailun puolelle. Sekin harmittaa. Onkohan tänään kuitenkin maanantai, sen verran huono päivä tuntuu mulla olevan¿

[b]Pi-killä[/b] kuuluu kanssa pinna kiristyvän odotukseen, eikä ihme noilla viikoilla. Ei varmaan lohduta paljoa, mutta pian se odotus palkitaan. Eikös se niin mene, että hiljaa hyvä tulee ja hyvää kannattaa odottaa?!! Ja siitä käynnistyksestä, en osaa sanoa muuta, kuin että kaverin siskolla oli la pari vkoa sitten ja kuulemma vasta perjantaina (eli 42+2) käynnistetään jos ei ala tapahtua. Mutta näin siis Naistenklinikalla, käytännöt varmaan vaihtelee.

Ja [b]Leenis[/b] riehuu töissä :) Kylläpäs täällä on itse kullakin v***tuspäivä, heh. Huomenna on varmasti parempi. Mulla on muuten tosi haikea olo pakata huomenna kamat ja sanoa työkavereille että so long suckers. Kyllähän noita äijiä (ja naista) tulee ikävä. Mutta ainahan voi (ja mun tapauksessa tod.näk. pitää) tulla käymään. Ei oo sullakaan montaa päivää jäljellä!

[b]Piksulla[/b] näkyi olevan niin söpö huone odottamassa! Ihana perinnekehto :) Mun mielestä on kiva, ettei kaikki ole ihan tuliterää, jos vaan on jotain ¿nostalgista¿ tallessa. Meilläkin on ensisänkynä sellainen rottinkinen vauvasänky, jossa jo mun isäkin on aikanaan nukkunut. Äiti ja täti siihen väkersi reunakankaan (tai miksi sitä nyt sanotaan) ja muut systeemit. Kangas on muuten sama, joka mulla oli siinä korissa vauvana, patja ja lakanat on kyllä ihan tuliterät. On se aika suloinen, eilen illalla sitä katselin melkein kyynel silmässä.

Nyt kyllä tämä ähkijä lähtee kotiin. Hermo menee tähän työtuolissa kärvistelyyn!

Kesis 34+3

Vierailija
22/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]No niin! Nukuinpa sitten vielä 3 tuntia klo 12-15¿¿¿ Ja nyt onkin sitten sen verran virkeä olo, että valvomiseksi menee ensi yö. Hmm..voisin siis hyvin vaikka synnyttää¿ *vink vink Eemelille* Tänään ei sitten oo edes niitä kivuttomia suppareita ollut juurikaan, että saas nähdä jaksaako sitä synnärillekään lähteä näytille. Mutta toivottavasti ne jotain ois siellä aikaan saaneet. Aloitan nyt kommentoinnin, mutta jos jää kesken, palaan myöhemmin.

VIIPULI, mulla on kanssa kylkiluiden alapuolelta tosi kipeet paikat. Oikealle se aina työntää pyllyään, ja vasemmalle sitten jotenkin potkii. Auts. On kyllä ikävä tunne. Tai samaten on kauheeta, kun Eemeli tunkee itteään välillä kunnolla ylös- ja ulospäin ¿ei meinaa mahtua olemaan siellä, ja tuntuu todella, että mahanahka halkeaa!

Olipas teillä Piksulle siellä sievä kehtokin!

LEENIS, sympatiat sinne tuosta työpaikka-kiukusta. Mulle kans esimies sano vielä muistaakseni joulukuussa, kun kyselin, että millonkohan mun paikka laitetaan hakuun, että ¿sitten tammikuun hujakoilla¿. Minä sitten siinä hieman tyrmistyneenä, että ¿niin, minähän jään jo tammikuussa äitiyslomalle¿¿ Esimies oli vähän yllättyneenä (oli kyllä ollut siitä tietoinen, ilmeisesti vain unohtanut), että ¿jaa jaa, no, sitten se on varmaan laitettava heti hakuun¿¿ :) No, onneksi ehtivät löytää sijaisen.

Hih, COLTSFOOTILLA oli ollut pikkasen hankalampi työmatka. Mä menin kans viime vuoden lopulla tässä autolla kauppaan, ja kun pääsin parkkihalliin, niin huomasin, että ¿kappas, tuossahan on euron kolikko kiinni kojelaudassa, sillähän mä saankin kärryt¿, ja nappasin sen siitä¿ No, se olikin meiän isännän siihen virittämä juttu, millä se esti hätävilkkua menemästä päälle =) Siinä mä sitten ihan säikähdin, mutta sain sen onneks viritettyä takaisin...

Mun kokemus siitä synn.tapa-arvion tekemisestä on ihan positiivinen, vaikka täälläkin siitä varoiteltiin (samoin oma siskoni), että tekee kipeää. Ei mulla ainakaan. Se koitti vaan tuolta emättimen kautta sormilla paikat, that¿s it. Ei tuntunu juuri missään. Mutta ehkä se auttoi, kun oli varautunut kamalaan kipuun :)

Ja samaa ajattelin minäkin, että nyt kun tässä kipeex tulee, niin johan se herra sieltä päättäis ulostautua¿ No, nyt on taas pikkasen parempi olo, kun nukuin. Jospa en nyt tulis kipeäksi.

Voi LI-VE, sinäkin tosiaan kuulut tuohon kesämaha-porukkaan. Itellä oli niin helppoa, kun alku kolmannes osui kesälle. Ei tää tosin oo kivaa talvellakaan tän ison ¿röllön¿ kanssa, kun en mahdu omaan toppatakkiin, ja joudun kulkemaan vaan fleecessä ¿alle täytyy siispä aina tunkea 15 kerrosta vaatetta :( Että molempi pahempi.

IIDA-LINNEA oli saanut Kelalta päätöksen, hyvä juttu! Ei tarvii enää odotella sitten sitä.

Älä VIIVI suotta kiloista stressaa, kyllä ne siitä lähtee! :) Mulla onkin melkein 30 kg:n painonpudotus-urakka edessä. Nyt on tullu reilu 17kg, ja ennestäänkin oli 10kg ylimääräistä. Mutta vielä syön antaumuksella herkkuja, ja alotan vasta urakan synnytyksen jälkeen. Sitä ennen en suostu painoa enää ajattelemaan¿ Ja sullakin on noita viikkoja noin paljon jo! Päästään melko lailla yhtä aikaa vaihtamaan sitten v-puolelle! =)

MASU-MAMMA, älä vie mun päivää! =) Eli se 3.3. on tosiaan miehen synttäripv, ja se kun muistaa päivämääriä niin huonosti, niin se olis Eemelille hyvä päivä syntyä :) Mutta hauska kyllä jännätä, että kuinka lähelle sen Madam Mamman ennustus pitää paikkaansa =) Ja mahtuuhan noita lapsia samana päivänäkin syntymään¿ Että tähdätäänkös molemmat sitten siihen? XD

HIPPUX, niin mäkin aluks ajattelin, että sinnittelen kotona mahd. pitkään. Ja niin kai se on tehtäväkin, kun ei taas mitään tuolla alhaalla tapahdu :( Nyt onkin muuten vähän kivempi ulkoilla, kun ei oo niin hirmuisesti pakkastakaan.

Voi KESIS, tuollasta olotilaa pukkaa varmasti meille kaikille jossain vaiheessa, jos yhtään lohduttaa¿ Joten valittaa saa ¿ja pitääkin, koska se helpottaa :) Kyllä se minäkin tosiaan alan tähän tankki-oloon olla melkoisen täynnä. Ärsyttävintä on, kun ei saa kunnon asentoa sängyssä. Samoin vkonloppuna itkua väänsin, kun en saanut äherrettyä pitkävartisia talvikenkiä jalkaan, en sitten millään¿ No, kohta se on ohi, tosiaan¿ Mutta jaksamista sinnekin ähkimiseen ja puhkimiseen!

Nyt menen kyllä syömään. Aivan kamala nälkä! Palailen varmaan vasta huomenna aamupäivällä, kunhan olen ensin käynyt neuvolassa. Heipat!

Pi-Ki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo vaikka mitä ja nukkumaan pitäis mennä.. Ihan pikapyrähdys tänne sivuille.. Pahoittelen etten kommentoi - pinot kyllä lukaisin pikaisesti.

Eilen shopattiin hoitopöydälle pehmuste sekä kaikenlaista pientä Tiitiäiselle, käytiin ravintelissa syömässä sekä leffassa (the Departed - oli muuten aika hyvä). Kello olikin melkein 23.30 kun päästiin kotiin & nukkumaan. Tiukka päivä tänään töissä ja valmennus neuvolassa.. Äsken taas purettiin pari muuttolaatikkoa Tiitiäisen huoneesta.

Nyt meinaan kyllä mennä ajoissa nukkumaan, tulen sitten huomenna jumpan jälkeen taas surffailemaan..

Voikaa hyvin!

Mammis + Tiitiäinen 34+4

Vierailija
24/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisiltaa, todellakin.

Ei nukuta tippaakaan, ja Naksu pitää huolen että vaikka nukuttaiskin niin ei paljon tarvii yrittää, sen päiväiset sukellusharjoitukset on mahassa menossa. <3

Ihan aluks MAKKARALLE TOOOOSI PALJON ONNEA OMASTA NYYTISTÄ!!!

PIKIllä on ollut tosi lyhyt viime yö. Toivottavasti tämä yö tuo paremmat unet. Tai jos se Eemeli ymmärtäis jo tulla tänä yönä!

VIIPULI mites se Piksu noin sun kylkiluita pommittaa. Ahdasta on siellä reppanalla ja äidin luut rutajaa. =/ Ja ihana masukuvakin tuli katsottua.

LEENIS jaksuja töihin. Toi on niiiiin hanurista.

LIVE oli ostanut imetystyynyn. Äläkä hitto pelottele kuuman kesän kanssa.. Mä olen jo tilannut mukavan sopivan viileän haalean kesäkuun, ettei tarvii viimeisillään tuskastella kauheissa helteissä.

IIDA-LINNEAlle on tullut kelan postia. Aikun kivaa. Mä saan kelan laput kaikki torstaina kun on neuvola. Sit alkaa se jahkaaminen että laittaisko äippäpakkauslapun heti vai vitkuttelisko uuden toivossa..

VIIVIlläkin h-hetki on ihan nurkan takana!!

Eikä MASU-MAMMAllakaan turhan paljon enää ole jäljellä.

COLTSFOOT onneksi sf-mitta on kohdillaan sitten. Oisko romahdus aiheutunut kuitenkin jostain mittavirheestä tms?!

KESIS *halitus* ja jaksamista. Oikein hurjasti! *toinen hali*

(.)

Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki on ok! Naksu sai painoarvioksi 433g ja oli muuten mitoiltaan ok. Ei kysytty sukupuolta, joten odotellaan sitä 5.7. vaan kovasti. Sittenpähän tuo selviää. =)

Oli ihanaa katsella pientä siellä, ja Ukkokultakin kun ekan kerran näki Naksun niin kyllä hiljaa katseli sen puoli tuntia kuvaruutua. Hyvä että muisti hengittää. ;)

Naksu liikkui miltei koko ultran ajan, mutta liikkeitä en oikeastaan tuntenut. Sen jälkeen on kyllä ollut sellaiset sukellusharjoitukset menossa että oksat pois, tänäänkin aamulla Naksu päätti herättää mut kunnon täräyksillä. Sit kun mä nousin sängystä niin kaveri tais heittää univaihteelle. Nyt on taas kunnon meno päällä. Saa nähdä saanko nukuttua näiltä jameilta. =)

Tänään ostin babysitterin kaverilta kympillä. Ei paha. Käyn huomenna hakemassa pois.

Siitä alkoholittomasta caipiroskasta kyselitte.

Eli ihan samalla lailla tehdään kun viinallakin, eli limeä sössätään lasinpohjalla, sit sokeria, jäämurskaa ja sitruunavissyä korvaamaan vodka. On muuten TODELLA HYVÄÄ, voin edelleen kehua! Njam!

Joten siinä meille masumammoille kesädrinksu.

Semmosta meillä. Torstaina taas neuvola ja siellä tosiaan saan sitten kaikki kelan paperit. Kivaa. Taas yks pysäkki matkalla kohti heinäkuuta.

Jushka ja Naksu 21+5