Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työkkärin sivuilta saa printattua todistuksen työttömyydestä?

Vierailija
27.12.2024 |

En löydä sitä kohtaa enää. Sivut täysin muuttuneet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy

Vierailija
2/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

te-palvelut sivu on nyt joku työmarkkinatorisivu, eikä missään kohtaa ole "todistus työttömyydestä", jonka voisi tulostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Hieno uudistus :)

Vierailija
4/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin harvoin kun olen vastaavaa itse tarvinnut on todistus työttömyyskorvauksen maksamisesta, siis se, jonka Kela lähettää riittänyt todisteeksi. Mitään ns. oikeaa todistusta työttömyydestä itselläni ei ole, enkä tiedä, mistä sellaisen saa. En myöskään tiedä, mikä on esim. karenssissa olevien todistus työttömyydestä.

Vierailija
5/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan äkkiseltään löytänyt työttömyystodistusta, mutta siellä näkyi työnhaun olevan voimassa. Se riittänee.

Vierailija
6/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin silloin harvoin kun olen vastaavaa itse tarvinnut on todistus työttömyyskorvauksen maksamisesta, siis se, jonka Kela lähettää riittänyt todisteeksi. Mitään ns. oikeaa todistusta työttömyydestä itselläni ei ole, enkä tiedä, mistä sellaisen saa. En myöskään tiedä, mikä on esim. karenssissa olevien todistus työttömyydestä.

Niin. Jos vaan on ehtinyt saada jotain päivärahoja. Minä sain alkuun 45 päivän karenssin ja karenssin loppumisesta kahden viikon kuluttua sain tehdä päivärahakemuksen, johon odotin päätöstä pari viikkoa.

Vierailija
7/8 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatorilla lukee näin:

"Todistus työnhaun voimassaolosta

20.2.2025

Jos sinun tulee todistaa työnhakusi voimassaolo työnhakijana, voit tulostaa Asiointi-osion etusivun tai näyttää Asioinnin etusivun mobiililaitteelta, jossa työnhaun voimassaolo ja alkamisajankohta näkyvät. Jos tämä ei vastaa tarvettasi, palveluntuottaja ei hyväksy todisteita tai näiden saaminen tai tulostaminen ei jostain syystä onnistu, työvoimaviranomainen voi allekirjoittaa sinulle erillisen todistuksen työnhaun ja työttömyyden voimassaolosta."

Outoa, ettei enää saa printattua erillistä todistusta. Sekin on yksityisyydensuojan kannalta ongelmallista, että etusivulta näkyy, mistä alkaen on ollut työttömänä. :/

Vierailija
8/8 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni tulostaa voi, jos hakee sen palkin mkä tulee kun painaa kolmea mustaa pistettä sivun yläreunas ja sieltä tulostus.voi myös ottaa kuvankaappauksen sivusta ja ehkä siirtää tiedostoon ja tulostaa. 

olen samaa mieltä et uudet sivut epäselvät.samoin kelan sivujen uudistukset huonot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi