Kiinnostaisko ketään laivareissu?
Huomenna lähtisi Hki laiva Tallinnaan. 22 h risteily. Eli yötä laivalla joo hytissä. Kiinnostaisi lähtee kyllä, mutta yksin en haluaisi, olisi kiva saada joku kaveri mukaan ja tutustua ihmisiin samalla. Olisiko kiinnostusta? Olen siis Keski-ikäinen mies joka olisi lähdössä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt saatana jonkun ventovieraan äijän kanssa lähde, en ainakaan samaan hyttiin. Enkä Tallinnaan. Paska paikka. Mieluummin yksin Tukholmaan.
Älä ny viitti olla tollane. Mieles tekee kuitenkin vähän jörniä.
Vierailija kirjoitti:
tarvitsen mukaan jonkun, joka hämää laivan henkilökuntaa, jotta saan laskettua ankkurin kaapelien kohdalla.
t iigor
🤣🤣🤣
Varmaan nakkaat jortsuun sen "kaveris" jo joku lähtee.
Kysy Riku Rantalaa, varmaan lähtee mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt saatana jonkun ventovieraan äijän kanssa lähde, en ainakaan samaan hyttiin. Enkä Tallinnaan. Paska paikka. Mieluummin yksin Tukholmaan.
Mutta ei sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä rohkeus ja seikkailumieli.
22 tunnin risteily Helsingistä Tallinnaan ei todellakaan vaadi rohkeutta eikä seikkailumieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sinun kanssasi.
Mistäs tiedät, ethän sinä ole vielä tavannutkaan minua.
Minä voisin lähtee jos maksat reissun ja haet pohjois- Karjalasta, n56
Enpä usko, että kukaan lähtee. Naiset on liian fiksuja nykyään, mutta kyllä sieltä laivalta joku varmaan illalla löytyy sinullekin seuraksi. Tosin vähän pidempi reissu nostaisi mahiksias siihen enemmän. Nyt ei kuin 1 ilta aikaa iskeä.
Missä rohkeus ja seikkailumieli.