Kuinkas paljon lihoit joulun aikana?
Kommentit (12)
No ihan oikeasti, tuntuu kuin olisi tullut useita kiloja. Mutta vaaka näytti vain 300g painon lisäystä. Kesästä on tullut 3 kg.
Bmi ni on jotain 23 ( 186/80,5) Olen aika hoikka ja tuo 80 kg on ihan maksimi mitä haluan painaa. Olen kyllä syönyt ja osittain siksi kun lopetin tupakoinnin kk sitten. Kunhan pakkaset tulevat niin aloitan reippaat ulkoliikunta päivät.
En ole uskaltanut punnita vielä. Melko turvonnut olo, joten varmasti ainakin 3-4kg lihonut. Aion vetää viikon dieetin ennen kuin menen vaakaan niin lukema voi olla vähemmän masentava.
En yhtään. Osaan syödä kohtuudella.
Eilen vaaka näytti 1.3 kiloa enemmän kuin aattoaamuna. Mutta eiköhän se tasaannu parissa päivässä nyt kun olen palannut normaaliin ruokarytmiin ja liikuntaan.
Suurin osa tuosta on nestettä.
En vielä yhtään. Mutta voi olla että hieman tulee kun vielä on Joulua jäljellä...Nuutinpäivään..
Paino putosi n. 1 kg:n ja näin käy aina jos tulee viikkoa pidempi tauko kuntosalilla käyntiin ja näin kävi nytkin ja johtunee ehkä ainakin siitä, että kehosta lähti nesteitä.
En yhtään, ei ollut varaa "viettää joulua".
En ikinä punnitse heti joulun jälkeen, vaan tammikuun lopussa, kun turvotus ja mahdolliset lisäkilot on poissa ja vaatteet tuntuvat taas istuvan entiseen tapaan. Lihon aina jouluna (tai koko joulukuun aikana), se nyt vaan menee mulla niin :)
Kävin vaa'alla, en ole lihonut vaikka olen syönyt suklaata melko paljon.