Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut reikissä/energiahoidossa/enkeliterapiassa?

27.12.2024 |

Mihin vaivaan hait apua? Oliko se hyödyllistä?

Olen menossa johonkin chakra Kristalli energiahoitoon ensi viikolla .

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä haluan olla avoin uudelle ja kiva kokeilla uusia juttuja 

Ap

Rukoile Jeesusta. 

Vierailija
22/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Ap

Omatpa on rahasi. Ihan huuhaata koko homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla, jos kiinnostaa. Ei nämä hoidot mitenkään järkyttävissä hinnoissa taida olla. Ainakin aito kohtaaminen hoidon tekijän kanssa on mahdollinen. Näiden hoitojen tarjoajat ovat yleensä empaattisia ja miellyttäviä ihmisiä, olen tavannut muutamia elämäni aikana😊

Vierailija
24/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nämä olisi saatanallisia? Yleensä hoitajat ovat lempeitä, hyvän oloisia ihmisiä. Kyllä ne suurimmat eksyttäjät ovat ihan muita ihmisiä.

Vierailija
25/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen energian virtauksen tuntee, mutta vain harvalla on kunnolla kykyä.

Vierailija
26/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin nämä olisi saatanallisia? Yleensä hoitajat ovat lempeitä, hyvän oloisia ihmisiä. Kyllä ne suurimmat eksyttäjät ovat ihan muita ihmisiä.

Ei kyse olekaan siitä, että ne hoitajat ei olisi hyviä ja lempeitä. He ovat ihan yhtälailla harhautettuja kuin hekin jotka näissä hoidoissa käyvät. Niissä hoidoissa liikkuu pahat voimat.

Vierailija
27/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan ev.lut. kirkon pappi sanoo kasteen olevan semmoinen, että manataan perkele pois lapsesta niin olkoon demonisia voimia näissä vaihtoehtohoidoissakin. 

Ev.lut. Kirkon pappi ei sano noin. Ihan tiedoksi.

Sanoi minun kaverilleni, joka on tatuoitu ja lävistetty. Kysyi, miksi haluaa kastaa lapsen. Sitten tokaisi tuon kommentin ja naureskeli päälle. Näin täällä Rovaniemellä ja ihan pari viikkoa sitten. Kaverini ei oikein pitänyt papin kommentista eikä siitä, että hänet tuomittiin ulkonäkönsä vuoksi joksikin pakanaksi.

Vierailija
28/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse olekaan siitä, että ne hoitajat ei olisi hyviä ja lempeitä. He ovat ihan yhtälailla harhautettuja kuin hekin jotka näissä hoidoissa käyvät. Niissä hoidoissa liikkuu pahat voimat.

Raha niissä liikkuu, ei muu. 

Vierailija
29/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin liikkuu? Et sinä ole mikään jumala, jonka väittämää ilman perusteluja voisi pitää totuutena. Ihmiset voivat paremmin, jopa pysyvästi enkä näe mitään haittoja. 

Vierailija
30/48 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Käsittämätöntä, että joku maksaa tällaisesta. Menkää mielummin oikealle psykoterapeutille. Muutama käynti voi auttaa vaikean asian kanssa eteenpäin. Hyvä olo ei löydy itsen ulkopuolelta, vaan itsestä. Miksi sitä ei itsestä löydy? 

Psykoterapeutilla pitää käydä 10 kertaa. Ennustajat ym. ottavat vain yhden tunnin hinnan. Jos haluaa jotain nopeita ratkaisuja. 

31/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
32/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri teki mulle joskus reiki-hoitoa ilmaiseksi. En kehdannut kieltäytyä humpuukista etten pahoittaisi kaverin mieltä. Ei vaikuttanut mitenkään. Olisi ehkä vaikuttanut, jos olisin uskonut siihen lujasti...

Vierailija
33/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa käyn tarkistuttamassa, onko tullut reikiä. Samalla poistetaan hammaskivi. Toimii!

Vierailija
34/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhdasta kusetusta tuollaiset.

Vierailija
35/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri opiskeli reikihoitajaksi ja toimin koekaniinina. Ihan miellyttävä kokemus, rentoutti ja rauhoitti. Energiahoidossa olin pari kertaa, se ei ollut minun juttu lainkaan. Paleli ja jäi sellainen olo että energiat lähti. Riippuu varmaan terapeutista miten hoito sujuu. 

Vierailija
36/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan ev.lut. kirkon pappi sanoo kasteen olevan semmoinen, että manataan perkele pois lapsesta niin olkoon demonisia voimia näissä vaihtoehtohoidoissakin. 

Ne eivät ole vaihtoehtohoitoja vaan uskomushoitoja.

Vierailija
37/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hirveä hermoston ylivireys, jota en saanut pois. Kertakäynti energiahoidossa auttoi. Koko maailmankuva muuttui.

Minäkin luulin näin aiemmin. En vain tiennyt, että se on kaikki paholaisen harhautusta pois Jumalasta. En tuntenut Raamattua. Siellä tästä kaikesta on varoitettu.

Aina hassua kun varoitetaan humpuukista perustellen toisella humpuukilla.

Vierailija
38/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ev.lut. Kirkon pappi ei sano noin. Ihan tiedoksi.

Ei, mutta samaa hokkuspokkusta se on.

Vierailija
39/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ap

Rukoile Jeesusta. 

No jeesus on niitä vanhoja uskomuksia.

Vierailija
40/48 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen energian virtauksen tuntee, mutta vain harvalla on kunnolla kykyä.

Mitenkäs näitä energioita mitataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän