Mihin ylimääräiset suklaat?
Kävin suvun joulujuhlissa. Nyt on kilokaupalla lahjaksi saatua suklaata useissa konvehtirasioissa... Mihinkähän tuota kannattaisi lahjoittaa? Tulee korvista ulos jo kaikki suklaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kekseihin, kuivakakkuun, juustokakkuun, mousseen, muffineihin.
Jos et leivo anna sellaisille joille maistuu. Oman asuinpaikan roskalavaryhmään ilmoitus
Aissaatana. Suklaan ympärille vielä vähän lisää sokeria ja rasvaa... Ei ihme, että suomalaiset on läskejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mulle. Olen rahaton ja aloitan laihdutuksen vasta alkuvuodesta, siis kohta.
tuu läski hakemaan. asun toisessa kerroksessa ja talossa ei ole hissiä. häh häh hää
Voisin nousta portaat ja hakea, ei ongelmaa.
Älkää nyt ainakaan roskiin heittäkö. Facebookin Roskalava -ryhmät on ainakin sellaisia, että jos siellä antaa jotain ilmaiseksi niin heti löytyy ottajia. Voi laittaa vaikka että nopein hakija saa, niin sujuu helposti.
En pidä maitosuklaasta ja olen aina vienyt konvehtirasiat töihin.
Mä voisin ottaa vaikka ne kaikki, kiitos ja nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuu läski hakemaan. asun toisessa kerroksessa ja talossa ei ole hissiä. häh häh hää
etkä voi. näännyt jo 7 rappusen jälkeen
Jotenki yläpuolelle asettuvaa, itsensä ylentävää kirjottaa kuten ap. Voi voi kun kauheesti on suklaarasioita enkä tiedä mitä niille tehdä. Hö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkä voi. näännyt jo 7 rappusen jälkeen
En näänny, en mä niin lihava ole.
Mä vien työpaikan kahvilaan. Meillä on n 200 ihmistä töissä ja tasan kaikki häviää.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin osan naapurille ja loput heitin roskikseen. Minulla on ahmimishäiriö eikä siihen auta se, että kannan suklaata kotiin. Parempi on pitää oma koti mässyvapaana vyöhykkeenä. Taidanpa jaella suvun juopoille ensi jouluna oikein kassikaupalla kossua.
Tätä alapeukutetaan mutta itse myös (entisenä) syömishäiriöisenä koen turvallisemmaksi vaikka heittää roskiin, kuin jemmata omissa kaapeissa. Onneksi olen aika hyvin saanut läheisille iskostettua, että ei mulle mitään suklaita jne.
Joskus jos on herkkuja tyrkytetty niin olen sanonut suoraan, että mä kuitenkin oksennan ne. Ei ole tyrkytetty sen jälkeen.
Ja tosiaan. Ei alkoholistillekaan anneta viskipulloa ja todeta että "no voithan sä yhden ottaa aina välillä vaan".
Oon vienyt esim koulun tai työpaikan taukohuoneeseen ja joskus jättänyt ihan talon hissiinkin lapun kera. On hissistäkin hävinnyt.
Nuo ruokajaot olis hyvä idea myös jos sitä on enemmänkin.
Tsemppiä sulle tuon kanssa taisteluun, hae apua jos tuntuu ettet pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki yläpuolelle asettuvaa, itsensä ylentävää kirjottaa kuten ap. Voi voi kun kauheesti on suklaarasioita enkä tiedä mitä niille tehdä. Hö!
Kuinka niin?
En kokenut tässä mitään ylimielistä.
Terveisin köyhä ja nälkäinen joka ei myöskään välitä suklaasta.
Toriin annetaan-ilmoitus. Ainakin pk-seudulla kaikki mahdollinen menee heti.
Kaveri kun tuli käymään sanoin että saat suklaarasian juhannuslahjaksi. Sitä nauratti mutta mielissään oli. Joskus annan pääsiäislahjojakin eikä siitäkään kukaan ole pahastunut.
Onneksi meillä käy joulun ja uudenvuoden välillä vieraita, joten jaan ne Fazerin jättikokoiset suklaarasiat äkkiä pois. Pandaa ja Marabouta ei tänä jouluna onneksi tullutkaan. Nykyään kaikki jo tietää että ne on pahoja. Lintd Lindor suklaat syön itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi lahjoitus suklaat. Voisin mainostaa suklaan loppusijoitus paikka.
M.53
Mulle kans....
Lähetä ne minulle!